Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessakin tapahtuu pian terrori-isku.

*Katsoo huolestuneena kelloa*
09.04.2017 |

Olen varma siitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä ollut jo useampi sellainen, Petri Gerdt tämän buumin taisi aloittaa

Vierailija
2/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu. :D ihan vaan siksi ettei Suomi kiinnosta ketään (vaikka vitun idiootit suomalaiset luulevatkin niin) ja täällä on ihan liian vähän ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ollut jo useampi sellainen, Petri Gerdt tämän buumin taisi aloittaa

Ei ole mitään todisteita että Gerdtin tapauksessa olisi ollut kyse terrorismista.

Terrorismilla koetetaan edistää jotain asiaa, ideologiaa. Gertdillä ei välttämättä ollut edes aikomusta räjäyttää pommia siellä missä se räjähti.

Vierailija
4/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu. :D ihan vaan siksi ettei Suomi kiinnosta ketään (vaikka vitun idiootit suomalaiset luulevatkin niin) ja täällä on ihan liian vähän ihmisiä.

Ja mikähän vittu se väliluku on sitä määrittämään? Ruotsissa muutama miljoona enemmän ja sielläkin tapahtui, vaikka ei olisi koskaan uskonut.

Älä tule latelemaan tuommoista järkyttävää paskaa tänne, olet itse vitun idiootti.

Vierailija
5/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin terrori-isku ei tullut mulle ainakaan mitenkään yllätyksenä. :D Johan tuo on nähty jo pitkään esim Malmössä mitä se meno on..

Kerro yksikin kaupunki suomessa jossa on vastaavanlainen helvetti kuin Malmössä? :D

Vierailija
6/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan mutta ei tule tapahtumaan vitun hysteerikot. Syy: Suomi on täysin mitätön ja turha yhtään mihinkään, hyvään tai pahaan. Luuletteko tosiaan olevanne samalla viivalla Ruotsin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi