Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lyhyt on ollut lyhyin työhakemuksesi?

Vierailija
09.04.2017 |

Olen tympääntynyt, kyynistynyt ja ärtynyt ja silti pitäis runoilla työhakemus. Meinaa tulla melko ytimekäs...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkkäristä vinkkasivat" liittenä oli cv. Haastatteluun pääsin silti. Paiķkaa en saanut.

Vierailija
2/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin naputtelin about: Olen blaa blaa mies blaasta, paljon kokemusta näistä hommista ja opiskelen amkssa alaa. Olen hyvä heppu.

T.blaa blaa

+liitteeksi cv.

Sain paikan, vaikka oli kyllä kamalin työpaikka missä ikinä olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perushakemus puolisen sivua. Siinä kerron vain, miksi olisin hyvä tähän työhön ja mitä osaan. Oleellinen mahtuu kyllä siihen, muu on nippelitietoa, mitä voin tarkentaa haastattelussa. Tätä hakemusta en olekaan tarvinnut sitten vuoden 2010. Ensin vuoden määräaikainen ja sitten vakituinen toisesta paikasta samalla hakemuksella. 

Vierailija
4/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just tässä, että itteeni ainakin ärsyttäisi semmoiset ylitsevuotavan pitkät kehukirjeet ja pirteän positiiviset kuvailut. Työpaikka ois silti saatava...

Ap

Vierailija
5/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hakemusta ollenkaan. Kävin harjoittelupaikassa kiittämässä että sain olla siellä puoltoista kuukautta harjoittelussa. Pomo sanoi että ok, tuutko meille töihin, vastasin että no, voin mä tullakin. Nyt on 15 vuotta takana kyseisessä paikassa.

Vierailija
6/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina halluta töypaikka. Ramadan palkkalline ?

En halunnut sinne töihin mutta pakko oli hakemus laittaa :)

Vierailija
7/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli sivua on hyvä mitta. Miksi hakee, mitä osaa (koulutus + työkokemus), millainen työntekijä on.

Vierailija
8/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt yhtään hakemusta ja aina ollut töissä.

Vierailija
9/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina hain valtion virastossa paikkaa, jota olin jo hoitanut jonkin aikaa määräaikaisena.

Pomo sanoi, että älä suotta hakemukseen mitään runoile, sillä ei ole mitään merkitystä, koska paikka menee ansioituneimmalle, eikä hakemuksella ole sinänsä mitään merkitystä.

Hakemuksessani oli cv:n ja todistuskopioiden lisäksi yksi virke, jossa ilmoitin hakevani kyseistä paikkaa. Sain paikan.

Vierailija
10/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kirjainta tai muuta  merkkiä. Se on myös pisin työhakemukseni.

Vierailija
11/11 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyimmin olen esitellyt itseni yhdellä lauseella  työkkärin pakolliseen cv-nettiin. ;-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi