Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun oikeesti kuunnella toisten sairastamista?

Vierailija
09.04.2017 |

Ite meen kipeänä kotona pääosin yksikseni aivastelemaan. Muut täällä ajattelee että mun pitää vaan sietää jos muut on kipeitä ja kuunnella sitä sairastamista koko ajan, jos mielin kotona oleskella. Mitä mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Komeroonko niiden sairaiden pitäisi mennä aivastelemaan, ettet sinä häiriinny? Kai niilläkin on oikeus kotonaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Komeroonko niiden sairaiden pitäisi mennä aivastelemaan, ettet sinä häiriinny? Kai niilläkin on oikeus kotonaan olla.

Onhan siinä se tarttumisriski. Eikä sitä niiskutusta vaan kestä kuunnella!

Vierailija
4/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
5/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäitikö siellä?

Vierailija
6/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäitikö siellä?

Mikä ?

Vierailija
7/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ärsyttää kun muut sairastaa? Olet ihan niinkuin mun ex, joka oli empatiakyvytön kusipää ja todellakin ex. 

Vierailija
9/9 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko perhe oli yrkkätaudissa kuuli väkisin toisten sairastamisen. Jos ois pystynyt niin olisin ottanut itselle lasten taudin. Mä kestän vähän paremmin kuin lapset pahaa oloa. Se on järkkyä kun viisi ihmistä oksentaa ja ripuloi. Muijan puolelta anoppi tuli auttamaan. Sillä tuli hajusta oksennus ennenkuin sai ulkovaatteet päältään.

Ei sitä itse huomattu kuinka kuohkealle asunto haisi. Ja vaikka olisi huomattu niin kukaan ei pystynyt tekemään asialle mitään. Siskot ja veljet mitkä meille toi limukkaa, vissyä ja ruokaa jätti sovitusti kassit oven eteen. Muuten nekin ois saaneet saman taudin.

Todella kipeänä huomasin mihin ihminen venyy. Hoidin lapsiani ja muijaakin vaikka olo oli kuin pahimmassa krapulassa kuumeella lisättynä. Lämmön nousu yli 38 asteen kun tekee mulle sellaisen olon kuin olisi päihtynyt. Tietenkin homma meni niin "reilusti" että muilla tauti kesti 2-3 vuorokautta niin mulla se kesti 5 päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän