Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut vastustavat päivähoitoa

Leinukka
09.04.2017 |

Viimeisimmässä vaalitentissä Timo Soinin koki ajan jankkaama asia oli että hän vastustaa ilmaista päivähoitoa. Tämä väörinymmärryksen mestarimeloni ei suostunut käsittämään, että lapsia ei ole pakko viedä päivähoitoon. Lesta-Sipilää ja Hihhuli-Essayahia lukuunottamatta kaikki muut ymmärtävät, että, päivähoitoon annetaan kaikille maksuton mahdollisuus.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät vastustavat elintasopakolaisten palautuksia ja kannattavat hyysäystä

Vierailija
2/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla maksuton mahdollisuus päivähoitoon, joka on nykyään vain lasten säilömistä varten? Ei kai sinne kukaan vain viemisen ilosta lastaan veisi. Vaikka onhan meitä moneen lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hellan ja nyrkin väliin!

t. Soini, Terho ja Halla-aho

Vierailija
4/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ne maksuttomat sitten maksellaan. Minua ainakin vituttaa maksaa teidän kakaroiden kuluja, kun olen omieni maksanut jo. Sitä paitsi varhaiskasvatus on täyttä humpuukia.

Vierailija
5/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempia li andersson ja sinnemäki ovat

Vierailija
6/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivähoidon jostain syystä pitäisi olla maksuton, niin ehkä vain niille perheille joissa molemmat vanhemmat ovat töissä tai opiskelee. Tietty yksinhuoltajaperheissä riittää, että se ainoa vanhempi olisi töissä tai opiskelee.

Vierailija
7/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ihan selvinnyt, että miksi persut puolustaa niin kovasti kotiäitiyttä ja esim. kotihoidontukea, johon ei saisi koskea pitkällä tikullakaan? Eikö se olisi aika populistista kannattaa tuota maksuttomuutta?

Vierailija
8/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät persut vastusta päivähoitoa vaan Soini kysyi - ihan aiheesta - että millä se kustannetaan.

Vierailija
9/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät antaisi rahat mamuhoitoon

Vierailija
10/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuton päivähoito - ei mikään ole maksutonta. Maksu tulee veroja korottamalla ja palveluista leikkaamalla. Tähän astikin suurin osa kustannuksista on kerätty koko kansalta. Tulevaisuudessa vaan ei riitä, että maksan sen loput kustannuksista muutaman vuoden ajan omista lapsista päivähoitomaksuina vaan iloisena maksella veroja enemmän. Saapahan naapurin työhaluton pissis käydä rauhassa kampaajalla ja jumpassa ilman häiriötekijöitä, kun itse paiskin pitkää päivää elättääkseni lapseni.

Vierailija
11/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastustan maksutonta päivähoitoa,  mutta en maksutonta varhaiskasvatusta.

Vierailija
12/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla maksuton mahdollisuus päivähoitoon, joka on nykyään vain lasten säilömistä varten? Ei kai sinne kukaan vain viemisen ilosta lastaan veisi. Vaikka onhan meitä moneen lähtöön.

Kotona loisiva sossujen lemmikkikansa saa täällä ainakin hoitopaikan 100 metrin päässä kotoaan. Ihan iloisen näköisenä kiikuttavat lapsensa hoitoon muita lapsia ja hoitajia kiusaamaan. On tullut oikein julkisia oikeustapauksiakin tästä, kun heidän mukuloitaan ei saa kurittaa, ettei hyvin alkanut vankilakierre vaan lopu ennenaikojaan. Pääsevät akat vetämään lonkkaa päiväksi.

Vierailija
13/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi päivähoidon pitäisi olla maksutonta. Jos mulla olisi lapsi ja veisin sen hoitoon viitenä päivänä viikossa, niin kyllä mä voisin siitä ihan hyvin maksaa vaikka 100€/kk

Vierailija
14/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää meitä persuja! Suomenmaan juntti-kansaa! Me säästetään päivähoitokuluista, vanhustyöstä ja vammaistyöstä, koulutuksestakin vähän nipsaistaan ja mielenterveys- ja päihdetyöstä (mitäs narkkaavat/dokaavat) myös ja terveydenhuollosta. Yksityistetää kaikki! Kansa voi verorahansa valuttaa suuryhtiöiden tileille ja maksaa entistäkin suurempia terveydenhuoltomaksuja.

Mutta ennenkaikkea: PAKOLAISET VITTUUN TÄÄLTÄ ja rajat kiinni, tänne ei ketään tarvita (paitsi ulkomaisia suuryhtiöitä ja ulkomailla halvalla tuotettuja tuotteita) ulkopuolelta,  eikä kenenkään tarvitse täältä lähteä. Rajat kiiinni, suva kit hiljaa!

Vierailija
15/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini oli ainoa, joka oli jättämässä perheille valinnan vapauden.

Maksuton päivähoito joo, työttömällekin hyvä haastettelu ym. päivinä, muttei jatkuvasti.

Vierailija
16/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi päivähoidon pitäisi olla maksutonta. Jos mulla olisi lapsi ja veisin sen hoitoon viitenä päivänä viikossa, niin kyllä mä voisin siitä ihan hyvin maksaa vaikka 100€/kk

Et sä selviä siitä satasella. Se on 250 € kuussa.

Vierailija
17/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää meitä persuja! Suomenmaan juntti-kansaa! Me säästetään päivähoitokuluista, vanhustyöstä ja vammaistyöstä, koulutuksestakin vähän nipsaistaan ja mielenterveys- ja päihdetyöstä (mitäs narkkaavat/dokaavat) myös ja terveydenhuollosta. Yksityistetää kaikki! Kansa voi verorahansa valuttaa suuryhtiöiden tileille ja maksaa entistäkin suurempia terveydenhuoltomaksuja.

Mutta ennenkaikkea: PAKOLAISET VITTUUN TÄÄLTÄ ja rajat kiinni, tänne ei ketään tarvita (paitsi ulkomaisia suuryhtiöitä ja ulkomailla halvalla tuotettuja tuotteita) ulkopuolelta,  eikä kenenkään tarvitse täältä lähteä. Rajat kiiinni, suva kit hiljaa!

Sulla on tainnut mennä Persut ja Kokkarit sekaisin?

Vierailija
18/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpersu ei antaisi aborttia edes raiskatulle. Miettikää, naiset.

Vierailija
19/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista päivähoitoa ei ole. Myös ns. maksuton päivähoito maksetaan veroista ja se taas aiheuttaa yleisiä veronkototuksia tai vähennyksiä jostain toisesta yhteiskunnallisesta palvelusta, esimerkiksi terveydenhuollosta. Sen takia en kannata maksutonta päivähoitoa kenellekään.

Minusta kaikilla pitäisi olla oikeus päivähoitoon (työttömien lapsilla 4 h/pv) mutta kaikkien pitäisi myös maksaa siitä tulotasosta riippumatta sama summa. 200 euroa kuussa olisi sopiva summa.

Myös yksinhuoltajien pitäisi maksaa, jos lapsilla on olemassa etävanhempi, jonka tulee luonnollisesti osallistua lapsensa elättämiseen vaikka sitten ulosoton kautta.

Vierailija
20/35 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes kuvitella minkälaista olisi ilmainen päivähoito kun nytkin mennään selviytymisen rajamailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme