Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita miehiä joita ei isketä koskaan?

Vierailija
08.04.2017 |

Olenkohan ainoa mies jota naiset ei koskaan yritä iskeä? Varmaan 2010-luvulla naiset on aloitteellisia miehiä kohtaan, mutta minä olen poikkeus.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tapaa naisia missään joten miten he voisivat edes iskeä minua.

Netissä on vain hulluja.

Vierailija
2/98 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa mitään kontaktia naisiin,ihan kuin naiset ei edes näe?

avokiltakaan ei saa pillua ja itseasiassa ei halua tulla lähellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainoo.

M27

Vierailija
4/98 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Naiset odottavat miehiltä aloitetta. Pitää olla joku aivan erikoistapaus, jota naiset lähestyvät. Ja sitten valitetaan, että ei löydy puolisoa.

Seuraavaksi sitten tietysti tulee vastaus, että miehessä pitää olla sen verran aloitekykyä, että lähesty naista. Mutta kun ei perusjamppa viitsi tehdä aloitetta ainakaan selvinpäin, jos ei ole vinkkiä mahdollisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
5/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Vastaavasti eivät tykkää, jos lähestyn itse. Perseestä tämä nykyaika

Vierailija
7/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen menee ketään miestä iskemään samalla tavalla ku miehet naisia. Naisten iskuyritykset on vihjailevia katseita, jotka tarkottaa että saa tulla iskemään.

Vierailija
8/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvästi vain vastaisku eiliselle keskustelulle, mutta eihän miehiä isketä kuin satukirjoissa. Eikä itseasiassa sielläkään.

Ainoa paikka missä voit tulla isketyksi on baarit ja silloinnkin vain viimeisimmillä tunneilla kun naiset on tuhannen jurrissa.

Usein silloin naiset ei muista seuraavana aamuna mitään, joten sekään ei usein ole aitoa kiinnostusta.

Ei siis miehenä kannata elämän aikana olettaa että näin kävisi.

Vierailija
9/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa. esimerkin miten vaikeaa voi olla naisten iskeminen. Vikittrlin eksääni nuoren innostuksen voimalla aikalailla puoli vuotta päivittäin. Sitten kyllästyin.

Meni muutamia kuukausia ja sitten tämä alkoi puhua minulle. No siitä se lähti viisi vuotta eteenpäin kunnen akka lähti uuden matkaan.

Mitä tästä opim on se että en IKINÄ aijo enää panostaa kehenkään aikaa siinä mielessä että toinen kiinnostuisi.

Parhaimpaan tulokseen olen ikävä kyllä päässyt naisien kanssa silloin kun näytän epäkiinostuneelta ja itsenäiseltä. Tuntuu hurjalta mutta se joku sairas piirre välinpitämättömyydestä kiehtoo.

Vierailija
10/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi jatkaa vielä toisella esimerkillä kun tuli mieleen.

Kokeilin tinderiä vuosi sitten ja paska sovellushan se oli, mutta samaan tärmäsin sielläkin. Vikittelin aika pitkään yhtä naista kunnes alkoi vituttamaan kun minä vain olin se aktiivinen.

Noh minä olin idiootti kun lankesin samaan ansaan uusiksi. Nainen yhtäkkiä kuukauden päästä alkoi kyselemään kuulumisia? Olisi pitänyt arvata että olin vain varamies...

4 viikkoa iloista tapailua, kunnes nainen kyllästyi. Se siitä. Kaksi kertaa langennut ansaan kolmatta kertaa en lankea.

Vierailija
11/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulisin iskemään jotain mukavaa miestä, mutta ilmeisesti koulukiusaamistaustan takia en pysty lähestymään miehiä oma-aloitteisesti. Vaikka olisi miten kiinnostavan näköinen heppu niin se epämiellyttävä olo minkä ajatus aloitteesta aiheuttaa vyöryy ylitse pahasti. Ja jos mies tulee juttelemaan menen ihan helvetilliseen kipsiin ja pelkään (järjenvastaisesti) milloin alkaa ilkeä kommentointi. Eli sen miehen pitää olla todella aktiivinen ja superystävällinen heti alussa ja tapaamisia pitäisi olla monta ennen kuin rentoudun.

Että ei se ole kaikilla naisillakaan helppoa.

Vierailija
12/98 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan AP:ta tavalliset naiset yrittää iskeä mutta kun haluat että ne isohinkkiset nuoret fitness pimut tulisi iskemään eikä tule niin valita täällä ettei kukaan koskaan milloinkaan iske

Vierailija
13/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan tapaa naisia missään joten miten he voisivat edes iskeä minua.

Netissä on vain hulluja.

Harvoin yhteen lauseeseen kiteytyy noin paljon totuutta...siis tuohon jälkimmäiseen :)

Vierailija
14/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitten varmaan erikoistapaus, kun minua naiset iskevät melko useinkin. Vaimoki iski minut baarista vaikka oli itse kuskina. Töissäkin on naiset yrittäneet iskeä, ja baarissa tietysti muutkin kuin vaimo ovat pyrkineet iholle.

Vierailija
15/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä iskisin mutta oon vissiin niin stanan ruma ja löski ettei miehet lotkauta korvaansakaan tai silmiään minun takia 🙁

Vierailija
16/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainoa mies jota naiset ei koskaan yritä iskeä? Varmaan 2010-luvulla naiset on aloitteellisia miehiä kohtaan, mutta minä olen poikkeus.

Missä olet liikuskellut iskettävänä?

OK, veljeni on jo toisessa sukupolvessa tultu hakemaan kotoa (eli se nainen on tullut kotiin ja iskenyt), mutta yleensä kotoa on vähän vaikeampi tulla isketyksi. Veli kyllä elvistelee tuolla.

Vierailija
17/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa. esimerkin miten vaikeaa voi olla naisten iskeminen. Vikittrlin eksääni nuoren innostuksen voimalla aikalailla puoli vuotta päivittäin. Sitten kyllästyin.

Meni muutamia kuukausia ja sitten tämä alkoi puhua minulle. No siitä se lähti viisi vuotta eteenpäin kunnen akka lähti uuden matkaan.

Mitä tästä opim on se että en IKINÄ aijo enää panostaa kehenkään aikaa siinä mielessä että toinen kiinnostuisi.

Parhaimpaan tulokseen olen ikävä kyllä päässyt naisien kanssa silloin kun näytän epäkiinostuneelta ja itsenäiseltä. Tuntuu hurjalta mutta se joku sairas piirre välinpitämättömyydestä kiehtoo.

Mitä jos ajattelisit positiivisesti? Olisit ollut ilman naista, jos et olisi exääsi vikitellyt - eikö se metsästyskin ole kivaa? Ja 5 vuotta oli kanssasi. Vaihtoehto olisi voinut olla, että olet yksin?

Vierailija
18/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole semmoinen niinsanottu "vastaanottavainen" mies .eli kävelen tuolla syvällä omaan maailmaan uppoutuneena huomaamattomasti,enkä kyllä etsikkään ketään eikä ole ketään semmoista kenestä olisin kiinostunut.tosin ei ole yhtäkään ystävääkään mut olen silti suhteellisen onnellinen ja tyytyväinen

Vierailija
19/98 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitten varmaan erikoistapaus, kun minua naiset iskevät melko useinkin. Vaimoki iski minut baarista vaikka oli itse kuskina. Töissäkin on naiset yrittäneet iskeä, ja baarissa tietysti muutkin kuin vaimo ovat pyrkineet iholle.

Avaa salaisuutesi - mikä sinussa sinusta (ja vaimostasi) on se hunaja, joka vetää mehiläiset kimppuusi?

Mun kaveri PP iski myös oman miehensä. Eli tässä ketjussa on ainakin 4 esimerkkiä jo miehistä, jota naiset iskee ja on ottaneet omikseen.

Kuulemma hymyni ja yleinen iloisuuteni vetää ihmisiä puoleensa, ja se miten suhtaudun muihin ihmisiin. Lisäksi minulla on melko huomiota herättävä tyyli, josta ihmiset kiinnostuvat.

20/98 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa salaisuutesi - mikä sinussa sinusta (ja vaimostasi) on se hunaja, joka vetää mehiläiset kimppuusi?

Mun kaveri PP iski myös oman miehensä. Eli tässä ketjussa on ainakin 4 esimerkkiä jo miehistä, jota naiset iskee ja on ottaneet omikseen.

Kuulemma hymyni ja yleinen iloisuuteni vetää ihmisiä puoleensa, ja se miten suhtaudun muihin ihmisiin. Lisäksi minulla on melko huomiota herättävä tyyli, josta ihmiset kiinnostuvat.

Tuo huomiota herättävyys on ehdottomasti tärkeä asia. Naiset eivät katso ympärilleen samalla tavoin kuin miehet. Heidän ei tarvitse, koska heitä kyllä lähestytään jossain vaiheessa iltaa. Miehet tarkkailevat enemmän ympärilleen ja etsivät, että missä voisi olla kiinnostavia ja kiinnostuneita naisia. Siten sinun pitää tavalla tai toisella saada nainen huomaamaan sinut. Erikoinen tai ihan vain värikäs vaatetus saa naisen katsomaan sinua. Jos satut katsomaan samaan aikaan takaisin ja vieläpä hymyillen, niin nainen saattaa ihan hyvin lähestyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan