Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajat on huonoja asiakaspalvelijoita

Vierailija
08.04.2017 |

Lapsi pyysi opettajalta kynää koska oli unohtanut omansa kotiin. Opettaja antoi kynän mutta samalla antoi palautetta, että tavarat täytyy olla mukana. Mitä? Mitä tää tämmönen on? En mäkään lähikaupassa karkkia ostaessani kuule, että sitä pitäisi syödä vähän. Itse olen opettaja ja annan kyllä kynän ynljtaneelle kynän ilman mitään kommentteja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol!

Vierailija
2/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan rättivääpelit on vielä onnettomampia asiakaspalvelijoita... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa näin vaalien alla huomata,että oikeistopuolueissa persut,keskusta ja kokoomus on paljon opettajia listoilla.Eikö heitä hävetä ja vaivaa oikeiston leikkuri-into kouluihin? Entä erityislapset,eivätkö he halua heille avustajia? Opettajat sahaavat omaa puuta. Ja totta,opettajan työ on asiakaspalvelutyötä sen perinteimmässä muodossaan.

Vierailija
4/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsky on lamppu, opetus on valo, kuri ja kasvatus tie elämään. Opettajat eivät ole mitään oppilaiden sätkynukkejä ja palvelijoita. Kurin puute on yksi isoimmista ongelmista tämän päivän yhteiskunnassa.

Vierailija
5/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What ! !

Vierailija
6/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan työ ei ole missään määrin asiakaspalvelutyötä vaan opetus- ja kasvatustyötä.

Vierailija
7/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: