Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajat on huonoja asiakaspalvelijoita

Vierailija
08.04.2017 |

Lapsi pyysi opettajalta kynää koska oli unohtanut omansa kotiin. Opettaja antoi kynän mutta samalla antoi palautetta, että tavarat täytyy olla mukana. Mitä? Mitä tää tämmönen on? En mäkään lähikaupassa karkkia ostaessani kuule, että sitä pitäisi syödä vähän. Itse olen opettaja ja annan kyllä kynän ynljtaneelle kynän ilman mitään kommentteja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol!

Vierailija
2/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan rättivääpelit on vielä onnettomampia asiakaspalvelijoita... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa näin vaalien alla huomata,että oikeistopuolueissa persut,keskusta ja kokoomus on paljon opettajia listoilla.Eikö heitä hävetä ja vaivaa oikeiston leikkuri-into kouluihin? Entä erityislapset,eivätkö he halua heille avustajia? Opettajat sahaavat omaa puuta. Ja totta,opettajan työ on asiakaspalvelutyötä sen perinteimmässä muodossaan.

Vierailija
4/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsky on lamppu, opetus on valo, kuri ja kasvatus tie elämään. Opettajat eivät ole mitään oppilaiden sätkynukkejä ja palvelijoita. Kurin puute on yksi isoimmista ongelmista tämän päivän yhteiskunnassa.

Vierailija
5/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What ! !

Vierailija
6/15 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan työ ei ole missään määrin asiakaspalvelutyötä vaan opetus- ja kasvatustyötä.

Vierailija
7/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi pyysi opettajalta kynää koska oli unohtanut omansa kotiin. Opettaja antoi kynän mutta samalla antoi palautetta, että tavarat täytyy olla mukana. Mitä? Mitä tää tämmönen on? En mäkään lähikaupassa karkkia ostaessani kuule, että sitä pitäisi syödä vähän. Itse olen opettaja ja annan kyllä kynän ynljtaneelle kynän ilman mitään kommentteja.

Opetat ne penskat kroonisesti välinpitämättömiksi. Yläkoulussa ne vielä pöllii tai katkoo ne "lainaamansa" kynät. Eivätkä edes yritä ottaa omaa mukaan kotoa. Kyllä unohtelusta on koettava vähintään huonoa omaatuntoa, että mitään kehitystä tapahtuisi.

- opettaja, eli johtaja. Ei asiakaspalvelija

Vierailija
8/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kasvattaa ja opettaja opettaa. Jotkut ei vaan osaa kasvattaa joten opettaja myös kasvattaa.

Vierailija
9/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijan rättivääpelit on vielä onnettomampia asiakaspalvelijoita... 

Olen samaa mieltä, törkeää, että kaikki tavarat pitää palauttaa palveluksen lopussa, jotka on saanut.

Vierailija
10/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan asiakas on yhteiskunta, ei yksittäinen oppilas tai hänen vanhempansa. Yksittäisen oppilaan paapominen ei palvele yhteiskuntaa pitkällä tähtäimellä vaan päin vastoin.

Vierailija
11/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun tulo ilman kynää pitäisi sanktioida kovemmin, nurkkaan häpeämään vähintään ja vanhemmille puhuttelu sosiaalitoimistossa huonosta kasvatuksesta.

Vierailija
12/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toki provo ap:ltä, mutta kerran kaksi päiväkotitätiä raivostui minulle, kun sanoin, etteivät päiväkotilapset ole minun mielestäni heidän asiakkaitaan. He ihan todella raivosivat minulle, että kyllä ne lapset ovat heidän asiakkaitaan.... Ilmeisesti heille oli näin opetettu koulutuksissaan. Hämmentävää.

Vierailija
13/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisitkin olivat erityisen kehnoja asiakaspalvelijoita, eivät edes tarjoilleet virkistävää shamppanja-aamiaista, kun juoppo-jore ulos putkasta asteli.

Vierailija
14/15 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä. Näin aikuisopiskelijana törmää ihmeellisiin kyykytyksiin opettajien puolelta. En koe, että korkeakoulussa aikuispuolella tarvisi enää oppilaita "kasvattaa".