Nainen : Kuinka suurella osalla miehistä joiden kanssa olet harrastanut seksiä on ollut iso penis?
Nainen : Kuinka suurella osalla miehistä joiden kanssa olet harrastanut seksiä on ollut iso penis? Voit myös kommentoida mikä on mielestäsi iso(senteissä) ja ikäsi
Kommentit (27)
Helppo, kahden kanssa seksiä ensimmäisellä iso, toisella pieni. Pienemmän kanssa lapset.
100%. Olen tosin ollut vain yhden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
110%
T.M25 iso muna.[/quoteEikö tää ollut naisille tarkoitettu kysely..?
Mulla on iso muna ja harrastan sillä valtavan määrän seksiä. Sooloseksiä.
Kaikilla on ollut liian paksu, mikään ei ole sopinut.
Kaikki naiset saaneet multa suurta, massiivista melaa.
Ovat valittaneet, hyvällä tavalla.
T. Toinen m25
18 kumppania, joista iso ollut kolmella tai neljällä, vastasin 11-20%. Suurin osa ihan keskikokoisia, yksi todella pieni ja pari pienehköä.
4/7 eli 4 isoa munaa ja 2 pientä munaa(ohutta) 7 miehestä.Onko ollut hyvä tuuri vaan onko enempi isoja ja paksun munan omistavia miehiä?
Kahden miehen kanssa seksiä. Toisella normikokoinen ja toisella jätti. Jättiä en suostunut ottaan sisääni, olisin varmaan haljennut, yök
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä
Kuinka suuri osuus tuo on?
Olen harrastanut kolmen kanssa. Yhdellä oli kapea ja pitkä, yhdellä mielestäni keskikokoinen, eli noin 17 cm tai jotain. Ja nykyisellä aviomiehelläni on 22 cm ja 16 cm, ja se kai on iso.
Vastasin väärin kysymykseen. Ei se olekaan 19 pros, vaan 30 pros,
Mulla on iso beenis, terska on kuin tomaatti, muuten ranteenvahvuinen
En tiedä. Olen ollut vain oman miehen kanssa, ei ole käsitystä mikä on iso ja mikä pieni. Se on varmaan aika normimittainen.
50% Ensimmäisellä poikaystävälläni oli pieni, toisella liiankin paksu.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut kolmen kanssa. Yhdellä oli kapea ja pitkä, yhdellä mielestäni keskikokoinen, eli noin 17 cm tai jotain. Ja nykyisellä aviomiehelläni on 22 cm ja 16 cm, ja se kai on iso.
Vastasin väärin kysymykseen. Ei se olekaan 19 pros, vaan 30 pros,
22 cm on todella iso. Vähemällä kuin yhdellä sadasta miehestä on sellainen. Mielenkiinnosta, mistä tiedät senttimäärät. Oletko itse mitannut?
No niin, LeeviMarkusNicoPetteri. Mikro sanoi jo plim ja pitsa on kuumaa! Muista pestä kädet ennen ruokailua, varsinkin jos olet tutkiskellut pippeliä.
Muista että olet hyvä sellaisena kuin olet ja keskity nettisivuihin, jotka oikeasti sopivat ikäisellesi.
T: Äiti