Nainen : Kuinka suurella osalla miehistä joiden kanssa olet harrastanut seksiä on ollut iso penis?
Nainen : Kuinka suurella osalla miehistä joiden kanssa olet harrastanut seksiä on ollut iso penis? Voit myös kommentoida mikä on mielestäsi iso(senteissä) ja ikäsi
Kommentit (27)
Olen ollut seitsemän miehen kanssa, suurimmalla osalla oli ihan keskiverto, yllätys yllätys. Yhdellä oli selkeästi tosi iso. Itse asiassa keskimäärin parasta seksiä olen saanut niiltä pienemmässä päässä olevilta. Yksi isommasta päästä oleva jauhoi koko seksin ajan isosta mulkustaan ja halusi että kehun sitä, kyseli onko iso. Myöhemmin sain tietää että oli varattu. Että semmonen mulkku, hävettää koko tyypin puolesta :D. Ei kyllä omassa kokemusmaailmassani koolla oikeasti ole ollut mitään väliä, kunhan mies ei itse tee siitä mitään numeroa.
Olen harrastanut seksiä vain mieheni kanssa, jolla on keskikokoinen penis
N23
20 miehestä vain kahdella on ollut iso. Toinen niistä on nykyinen avomieheni <3
Seksiä olen harrastanut n. 20 miehen kanssa. Yhdellä oli aika pieni ja kahdella isohko. Kaikilla muilla suunnilleen saman kokoinen (keskikokoinen). Kenenkään pippeliä en ole mitannut senttimetrimitalla.
Kokemusta noin 50 miehestä. Niistä vain kolmella oli pieni; sellainen etten tiennyt sisällä olevan. Yhtään liian isoa ei ole tullut ikinä, kohtuullisia isohkoja -sellaisia WOW-tikkareita alle 10. Loput keskikokoa.