Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten vaatimustaso nykyaikana liian korkea?

Vierailija
08.04.2017 |

Olen käynyt joillakin treffeillä nyt miesten kanssa ja tuntuu,että naisen pitää olla kuin mallikatalogista vetäisty,koulutettu ja hyvätuloinen.Pitäisi olla kuin kilpahevonen,jota pitää trimmata koko ajan paremmaksi.
Oletteko te muut tunteneet samoin?Sillä enään ei tunnu luonne merkitsevän vaan ainoastaan ulkonäkö.Onko nykymaailma näin pinnallinen?
Taidan pian lopettaa deittailun.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, eikö se ollutkaan niin, että akateemisesti koulutetut naiset ovat Suomen suurin sinkkuryhmä? Miehille naisen koulutuksella ei ole mitään väliä, aniset katsovat enemmän miehen statusta ja koulutustasoa esim. jos ovat itse korkeasti koulutettuja, niin miehellä pitää olla vähintään saman tason koulutus

Höpöhöpö, ei pidä paikkaansa. Mitä tahansa palstaa tms. katsoo, niin akateemisia naisia lyödään kuin vierasta sikaa. Jopa nämä DI:t (tässäkin ketjussa) halveksivat mm. humanisteja. Lähes kaikkien mielestä humanistit ja taiteen maisterin esim. on ihan paskoja - niillä ei ole mitään jakoa tässä maailmassa.

jos humanisti ei tiedä edes kaupunkinsa jääkiekkojoukkuetta niin en luottaisi älyyn muissakaan asioissa.

sanoisi, että typerinkin amis tietää enemmän humanistin alasta kuin humanisti amiksen alasta.

Vierailija
62/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, itse miehenä lähdin suosiolla ulkomailta hakemaan. Vaihtuivat v-mäiset 30v muijat parikymppisiin kaunottariin joista suomessa on turha haaveilla. Itse 40v, hyvin varakas ja hyvässä kunnossa. On ne kyllä aika huonosti kasvatettuja täälläkin eli paremminkin voisi olla mutta kuitenkin ovat käytökseltään mukevampia kuin suomalaiset naiset.

Minulla ainakin tuon kaltainen mies putoaa sinne reppanoiden kastiin vaikka olisi kuinka rahaa. Jos miehellä on niin kuvottavat arvot että rahalla pitää eukkokin saada, niin siinä ei ulkonkökään auta. Päinvastoin, jotain on pahasti luonteessa vikaa jos varakas hyvännäköinen äijä ei suomesta parisuhdetta löydä.

En käy maksullisissa. Rahaa toki vaaditaan kaikeen muuhun jos aikoo naisen ulkomailta hankkia joten ei köyhän kannata yrittää. Lennot, hotellit tai kämpän vuokra, ruoka, kielikurssit, ja  pitää maksaa muijien puolesta treffeillä. Mutta jos kävisin maksullisissa niin mitä väliä? Ainakin tuttavapiirissä useimmat muijat ovat jaelleet niin monelle että on kolminumeroinen summa täynnä. Turha mitään moraalikorttia tuollaisten on lyödä pöytään.

Olisin kyllä varmasti voinut suomestakin naisen parisuhteeseen löytää, mutta eipä nyt vaan kiinnosta kun muualta tulee parempia tarjouksia. Tuokin olisi vaatinut sen että olisin itse todella aktiivisesti etsinyt. Suomalaiset naiset eivät kyllä koskaan itse tee aloitteita tai näytä mitään kiinnostuksen merkkejä. 

Se että olen valikoiva ei tarkoita ettei olisi jätkiä jotka panevat ihan kaikkea jota vastaan tulevat. Kyllä tunnen tyyppejä joille 20v vanhemmat alkkismuijatkin ihan hyvin kelpaavat vaikka ovat jotain 20v ja saavat ihan oman ikäistäkin seuraa. Tosin ei ne tuollaiset mitään pitkäaikaista suhdetta halua. Vastaavanlaisia naisia joille kaikki kelpaa en kyllä koskaan ole tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatimustaso:

YH:t ei kelpaa http://www.vauva.fi/keskustelu/2839109/tunnen-huono-omatuntoa-joka-kert…

Jos on yksikin mamu  (ei tarvitse edes olla musta) seksisuhde, ei kelpaa.

Tulee täällä palstoillakin koko ajan esille. YH-kohtaa ei voi valehdella, tuotta kakkoskohtaa ei vain pidä kertoa.

Vierailija
64/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut! Minä haluan pelejä pelaavan nörttitytön joka on pikkasen pyöreä, joten sillä ois asialliset tissit ja perse ja se näyttäis naiselta.

Vierailija
65/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan ei! Ihan sama mikä nainen on koulutukseltaan, kunhan on jotain korvien välissä ja hygienia edes jotenkin kunnossa niin voi iskeä miehen kuin miehen.

Naisilla on pirun korkea rima miehille. Mikään ei kelpaa, aina pitää olla jotenkin erilainen. Että miehille tää deittailu on PALJON vaikeampaa kuin naisille!

Ihan normi keskivertonainen saa miehiä ja seksiä niin halutessaan.

Normi keskivertonainen pitää paljon enemmän huolta ulkonäöstään kuin useimmat miehet ja siksipä sitä huomiota on helpompi saada. Normi keskivertomies pitää ulkonäöstä huolehtimista "neitien" hommana ja silti olettaa, että huoliteltu nainen ottaisi pieruverkkareissa ja liimaletissä viihtyvän äijän ilomielin kainaloonsa.

Vierailija
66/67 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
67/67 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu nykyisin? Miten on sen mielenterveytenne laita? :D