Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten vaatimustaso nykyaikana liian korkea?

Vierailija
08.04.2017 |

Olen käynyt joillakin treffeillä nyt miesten kanssa ja tuntuu,että naisen pitää olla kuin mallikatalogista vetäisty,koulutettu ja hyvätuloinen.Pitäisi olla kuin kilpahevonen,jota pitää trimmata koko ajan paremmaksi.
Oletteko te muut tunteneet samoin?Sillä enään ei tunnu luonne merkitsevän vaan ainoastaan ulkonäkö.Onko nykymaailma näin pinnallinen?
Taidan pian lopettaa deittailun.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan käyny väärien miesten kansaa treffeillä. Todellisuudessa aikalailla kuka tahansa nainen saa miehen, miehet taas ei todellakaan kaikki saa naisia.

Vierailija
2/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa joillain on rima pirun korkealla. Siinähän sitten ovat yksin kun ei sitä jumalatarta maan päältä löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että nimenomaan sillä luonteella saadaan miehiä. Olen ihan perus hyvännäköinen, mutta luonteeni on mitä on :D

Vierailija
4/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyt kaupassa katsomassa ihmisiä niin useilla komeilla miehillä on kamala nainen , joten olet vain tavannut miehiä joilla on liikaa vaihtoehtoja

Vierailija
5/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan ei! Ihan sama mikä nainen on koulutukseltaan, kunhan on jotain korvien välissä ja hygienia edes jotenkin kunnossa niin voi iskeä miehen kuin miehen.

Naisilla on pirun korkea rima miehille. Mikään ei kelpaa, aina pitää olla jotenkin erilainen. Että miehille tää deittailu on PALJON vaikeampaa kuin naisille!

Ihan normi keskivertonainen saa miehiä ja seksiä niin halutessaan.

Vierailija
6/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni kaikilla naisilla tuntuu olevan vientiä ihan kropasta, hiuksista, vaatteista, koulutuksesta huolimatta. On hoikkia, normaalipainoisempia ja pluskokoisia, lyhyt punatukkaisia ja pitkätukkaisia brunetteja, tatuoituja ja tatuoimattomia, a-kuppisia ja d-kuppisia, pitkiä ja pätkiä, mukavia ja vittumaisia, merkonomeja ja oikeustieteiden opiskelijoita... Kaikenlaisia naisia löytyy ja vientiä riittää.

Vierailija
7/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh...deittailu on naiselle helppoa. Pari kusipäätä aina eksyy joukkoon, mutta kyllä se siitä! Miehiä on tarjolla ku sieniä sateella, ei muutaku seuraavaa kohti Ap!

Vierailija
8/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla.Jotenkin vaan tuntuu,että miehet eivät minusta kiinnostu ja kun haluaisin edes samantasoisen miehen mitä itse olen ja ketään kovin paljon vanhempaa miestä en halua.Ja jos pääsen jonkun kanssa edes treffeille niin se mies A)vanhempi kuin minä B)työtön ja kouluttamaton=ei akateeminen C)muuten vaan joku outo/psykopaatti

Ja ne miehet joihin itse toivoisin saavani kontaktia tai edes treffeille niin eivät innostu...alkaa itsellä into loppua.Miten te muut olette onnistuneet löytämään sen helmen?

Ap

Vierailija
9/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtosi ovat tapailla niitä (ilmeisesti huippumiehiä) joilla on varaa vaatia tai sitten lopetat deittailun kokonaan? Mitäs täällä onkaan puhuttu siitä kuinka naiset eivät huomaa kuin pienen osan miehistä.

Vierailija
10/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa kuulla.Jotenkin vaan tuntuu,että miehet eivät minusta kiinnostu ja kun haluaisin edes samantasoisen miehen mitä itse olen ja ketään kovin paljon vanhempaa miestä en halua.Ja jos pääsen jonkun kanssa edes treffeille niin se mies A)vanhempi kuin minä B)työtön ja kouluttamaton=ei akateeminen C)muuten vaan joku outo/psykopaatti

Ja ne miehet joihin itse toivoisin saavani kontaktia tai edes treffeille niin eivät innostu...alkaa itsellä into loppua.Miten te muut olette onnistuneet löytämään sen helmen?

Ap

Taidat olla liian myöhään liikkeellä, eli opiskelut ovat jo takanapäin? Helmet viedään yleensä raakileina ennen kuin nousevat loistoonsa jolloin ne saisikin sitten melkein kenet vain. Odota kakkoskierrosta tai tyydy vähän vanhempaan tai nuorempaan mieheen kun koulutetun ymmärrettävästi haluat.

Vierailija
11/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt rupeaa kuulostamaan jo siltä että se olet sinä joka on liian vaativa ja haluaa kuun taivaalta. Kyllä niitä ihan hyviä perusmiehiä on.

Vierailija
12/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perusnätit, mukavat ja maanläheiset naiset on yleensä varattuja.

Onko sulla ap itselläsi vähän turhan korkea rima? Siltä alkaa tuntua :D

Vierailija
13/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen ja naimisissa duunarin kanssa. Yllätyin ehkä itsekin että näin päin, mutta meillä on ihana elämä ja mieheni on täydellinen minulle.

Vierailija
14/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miesten vaatimustaso on liian korkealla. Kaikki palstan ketjut ovat osoitus siitä. Nyyhnyyh. Miesten tinderkuvat ovat paskoja, miehen kengät olivat kamalat treffeillä, miehellä on huppari, miehen sitätätäjatuota. Mies ei MAKSA KAIKKEA, VAIKKA OLEN VAIN KOUVOLATUKKAINEN av-mamma.

Vierailija
15/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, tavallisia perusmiehiä on todella paljon. Lisäksi on paljon ujoja aloitekyvyttömiä sinkkumiehiä, joista olisi vaikka mihin, mutta ujous "pilaa" kaiken. Näitä miehiä oikeasti riittää ja paljon.

Vierailija
16/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama laulu. Kolmekymppisenä se kääntyy näin päin että ne miehet jotka saavat yhä naisia, saavatkin sitten valita parhaat päältä. Parhaat kaikista naisista eikä vain omasta ikäluokasta. Siinä rysäyksessä jää helposti yksi jos toinenkin tasokas nainen sinkuksi jos ei mukaudu muuttuneisiin olosuhteisiin nopeasti.

Vierailija
17/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silikonit niin miehet innostuu

Vierailija
18/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tavisnainen ei enää kelpaa tavismiehelle.

T: rumaksi haukuttu tavisnainen

Vierailija
19/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan joillekin vaikeata. Mitä minä tiedän niin hyvin monenlaiset ihmiset löytävät suht helposti kumppanin. Itse en vaan löytänyt. Deiteille kyllä pääsee mutta miehet yleensä haluavat olla vaan kavereita :(.

Minä en halua mitään kaverimiehiä vaan miehen kaikilla mausteilla. Ilmeisesti se on sitten liikaa vaadittu.

Vierailija
20/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksetaan jauhaa, miten miesten vaatimukset eivät ole koventuneet. 

Silti kukaan näistä ei ottaisi Justiinan näköistä naista puolisokseen.

Miehet vaativat meikkausta ja kainalokarvojen ajelua. Miehet vaativat, ettei nainen olisi kalju.

Ei miehille enää kelpaisi se 30-luvun maatalon emäntä, joka iho likaisena, tukka takussa, ilman dödöä tulisi morjestamaan navettavaatteisillaan. Ennen kuitenkin miehille kelpasi nämäkin naiset. Ei niillä naisilla ollut meikkiä, hienoja kampauksia, kynsilakkoja, eivät ajaneet karvojaan, eivätkä ostelleet kivoja kesämekkoja terassikäyntejä varten.

Tärkeämpää oli voimakkuus ja tarmo, jolla tehdä fyysistä työtä. Hampaiden kunnosta ei ollut niin väliä tai vaikka silmät olis olleet kierossa. Kunnon emäntä piti olla ja rivakasti työhön tarttuva.

On ne miestenkin vaatimukset muuttuneet.