Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesten vaatimustaso nykyaikana liian korkea?

Vierailija
08.04.2017 |

Olen käynyt joillakin treffeillä nyt miesten kanssa ja tuntuu,että naisen pitää olla kuin mallikatalogista vetäisty,koulutettu ja hyvätuloinen.Pitäisi olla kuin kilpahevonen,jota pitää trimmata koko ajan paremmaksi.
Oletteko te muut tunteneet samoin?Sillä enään ei tunnu luonne merkitsevän vaan ainoastaan ulkonäkö.Onko nykymaailma näin pinnallinen?
Taidan pian lopettaa deittailun.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on muita kanssasisaria,jotka kokevat samoin.En usko,että oma vaatimustasoni on liian korkea.Ilmeisesti oman tasoni miehet ovat sitten jo naimisissa tai muuten vaan parisuhteessa ja sitten nämä edelle mainitsemani miestyypit ne etsii parisuhdetta.Oikeasti alkaa tuntua,etten jaksa enään,koska en suostu ottamaan ketä vaan.Vaadin vaan edes miehen olevan samaa tasoa,kuin itse.

Ap

Vierailija
22/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä aloituksessa perää. Katsokaa vaikka Temptation Island Jonnea. Hänellä on kaunis, hyväkäytöksinen, fiksun oloinen itseään kymmenen vuotta nuorempi kihlattu ja sekään ei ole tarpeeksi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te akat täällä oikein satuilette? Siis tarkoitatteko te sitä  puolta promillea miehistä, jotka teille ylipäätään kelpaa, että niillä on taso liian korkea. Uutisia: niillä on taso ollut aina korkea koska heillä on ollut varaa valita. Normi miehelle kelpaa tavallinen akka koska vaan.

Vierailija
24/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on muita kanssasisaria,jotka kokevat samoin.En usko,että oma vaatimustasoni on liian korkea.Ilmeisesti oman tasoni miehet ovat sitten jo naimisissa tai muuten vaan parisuhteessa ja sitten nämä edelle mainitsemani miestyypit ne etsii parisuhdetta.Oikeasti alkaa tuntua,etten jaksa enään,koska en suostu ottamaan ketä vaan.Vaadin vaan edes miehen olevan samaa tasoa,kuin itse.

Ap

Mitäs tarjottavaa sulla on samantasoiselle miehelle? Miten erotut kanssakilpailijoistasi? Et todellakaan taida olla ainoana herännyt nyt todellisuuteen jossa vähintään samantasoista miestä ei riitä jokaiselle.

Vierailija
25/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä,etten todellakaan jaksa ja rahaa palaa jos alan alvariinsa ravata kampaajalla,laitatan rakennekynnet ja ostan niitä mekkoja ja korkokenkiä ja muokkaan itsestäni sellaisen mitä miehet haluavat(mediaan luoma naisihanne)Minulla ei yksinkertaisesti ole varaa.

Ap

Vierailija
26/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vaikeuksia löytää hyvä/ok nainen. Kävin ihan perusnaisten kanssa treffeillä ja usean kiinnostus oli sen verran vähäistä että mietin miksi he edes lähtivät ulos.

SITTEN nostin oman vaatimustasoni todella korkealle eli yritin vain 10 naisia ja yllättäen naisia rupesikin olemaan todella paljon. Nyt muutama vuosi seurustelua takana nuoremman, hyvin kauniin, varakkaan akateemisen naisen kanssa joka pitää itsestään hyvin huolta.

Tiedä sitten oliko tässä mistään muusta kiinni kuin kemioista? En kyllä kaipaa deittailu aikaa yhtään. Kerrankin minua "lähestyi" 3 lapsen-yh (kaikilla eri isät) erittäin huonosti itsestään huolta pitänyt "pub neito" joka tivasi paljon tienaan vuodessa? Kerroin etten ole kiinnostunut niin: "no haista sitten paska!" ÖÖÖ OK. :)

Vierailija
27/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään 3 lapsen kouluttamaton Yh ja siitä huolimatta en ole tavannut samantasoista miestä,kuin itse olen.Enkä halua tasoani alempaa=eli miehellä olisi hyvä olla samankaltaisuutta tietyissä asioissa minun kanssani.En kyllä luokittele itseäni minnekään kovin korkeallekkaan.Kai se on ne kemiat mitkä lopulta vaikuttaa siihen kiinnostuksen syntyyn.

Ap

Vierailija
28/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tutkitusti kovemmat vaatimukset. Tämä on tietysti päivänselvä asia jokaiselle täysjärkiselle ja rehelliselle ihmiselle.

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/263513-tutkija-mies-toivoo-suhteelta…

Vierailija
29/67 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tosiaan on paljon vaatimuksia naisille: hampaat pitää olla hoidettu, säärikarvat ajeltu, reisikarvat ajeltu, käsikarvatkin ajeltu jos ne on mustia, viiksikarvat poistettu, siistit vaatteet, hiukset laitettu, ei saa olla aknea, ei saa näyttää meikatulta mutta ei saa olla sen näköinen mitä olisi luonnollisesti, ei saa olla ylipainoa, ei saa olla liian laiha, ei saa olla hiljainen mutta ei kovin puheliaskaan, ei saa olla vihervassari, ei saa olla ennestään lapsia, ei saa olla kiinnostunut miehen rahoista, ei saa olla kovin kokenut mutta pitää olla taitava sängyssä, pitää pitää sen miehen kavereista, pitää nauraa sen miehen vitseille jne. Väsyttää ajatellakin.

Vierailija
30/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joutuu näkemään enemmän vaivaa ulkonäkönsä suhteen saadakseen miehen ja vielä pidettyä sen.Miehet taas voivat olla kaljamahasia ja puoliksi kaljujakin niin saavat naisen jos vaan on lompakossa valuutta(on nähty)Naisella valuuttakaan ei auta,jos ikä ja ulkonäkö ei mätsää.

Vierailija
31/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, itse miehenä lähdin suosiolla ulkomailta hakemaan. Vaihtuivat v-mäiset 30v muijat parikymppisiin kaunottariin joista suomessa on turha haaveilla. Itse 40v, hyvin varakas ja hyvässä kunnossa. On ne kyllä aika huonosti kasvatettuja täälläkin eli paremminkin voisi olla mutta kuitenkin ovat käytökseltään mukevampia kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
32/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

korkeakoulutettu mies on korkeampitasoinen kuin korkeakoulutettu nainen, sillä naiset arvostavat rahaa ja koulutusta enemmän. Ja muutenkaan 5-10ke/kk tienaava dippainssi painii eri sarjassa kuin 3ke/kk tienaava humanisti.

Vierailija
33/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan käyny väärien miesten kansaa treffeillä. Todellisuudessa aikalailla kuka tahansa nainen saa miehen, miehet taas ei todellakaan kaikki saa naisia.

Tämä on tämä ikuinen miesten virsi. Nainen kyllä saa jonkun stan alkkiksen, tai työttömän kotiin sohvalle makaamaan, mutta mitä hemmettiä tuollaisella tekee? Mieskin saisi kyllä, jos ottaisi jonkun siidernorsun tai työttömän (ei ikinä tarkoitustakaan tehdä mitään) ruman luuserin, mutta ei ne miehillekään kelpaa. Siis ei tosiaankaan kaikki naiset kelpaa miehellekään, mutta naisen pitäisi hyväksyä ihan kaikki looserit mammampojat.

Vierailija
34/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, itse miehenä lähdin suosiolla ulkomailta hakemaan. Vaihtuivat v-mäiset 30v muijat parikymppisiin kaunottariin joista suomessa on turha haaveilla. Itse 40v, hyvin varakas ja hyvässä kunnossa. On ne kyllä aika huonosti kasvatettuja täälläkin eli paremminkin voisi olla mutta kuitenkin ovat käytökseltään mukevampia kuin suomalaiset naiset.

Just. Miehille ei tosiaankaan kelpaa kaikki naiset. Loistava esimerkki 1. Naisille pitäisi sitten kelvaata kaikki looserit, jos sillä m_ na on jalkojen välissä.

Vierailija
35/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- -

Ap[/quote] korkeakoulutettu mies on korkeampitasoinen kuin korkeakoulutettu nainen, sillä naiset arvostavat rahaa ja koulutusta enemmän. Ja muutenkaan 5-10ke/kk tienaava dippainssi painii eri sarjassa kuin 3ke/kk tienaava humanisti.[/quote]

Just. Miehille ei tosiaankaan kelpaa kaikki naiset. Loistava esimerkki 2. Miehillä on todella kovat vaatimukset.  Naisille pitäisi sitten kelvaata kaikki looserit, jos sillä m_ na on jalkojen välissä.

Vierailija
36/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan naisten vaatimustaso on korkea. Itse oon akateeminen työssäkäyvä ikisinkkumies ja ihan siisti ja raitis. Naisessa riittää, että olisi likimain mun ikäinen, ei pidä kokemattomuutta huonona ja naisen kanssa olisi hyvä ja turvallinen olla. Ilmeisesti tämä ei riitä tulosten perusteella

Vierailija
37/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä viihdyn ihan hyvin sinkkuna. Jos sattuu vastaan tulemaan mukava ja nätti nainen niin mikäs siinä. Mutta en välttämättä tarvitse ketään. Sinkkum40v

Vierailija
38/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtosi ovat tapailla niitä (ilmeisesti huippumiehiä) joilla on varaa vaatia tai sitten lopetat deittailun kokonaan? Mitäs täällä onkaan puhuttu siitä kuinka naiset eivät huomaa kuin pienen osan miehistä.

Ottaisitko itse 20 vuotta vanhemman naisen? Tai mielenterveysongelmaisen siiderinorsun? Vitonen vetoa, että ei kelpaa. Ihan turha väittää, että miehet ei olisi valikoivia ja nainen muka saisi miehen kuin miehen. MIksi ihmesssä naisen pitäisi ottaa joku 20 vuotta vanhempi esim.; ei miehillekään äitinsäikäiset kelpaa.

Naisten perusteiden yli taas vain kävellään ja naisia syyllistetään valikoiviksi. Joku 20 vuotta naista vanhempi mt-ongelmainen työtön mies ei tosiaankaan IHAN TOTTA kelpaa ainoallekaan naiselle. Sanotaan se tässä nyt suoraan.

Vierailija
39/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin tuon kaltainen mies putoaa sinne reppanoiden kastiin vaikka olisi kuinka rahaa. Jos miehellä on niin kuvottavat arvot että rahalla pitää eukkokin saada, niin siinä ei ulkonkökään auta. Päinvastoin, jotain on pahasti luonteessa vikaa jos varakas hyvännäköinen äijä ei suomesta parisuhdetta löydä.

Vierailija
40/67 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota silikonit niin miehet innostuu

Kaveri otti ja mies ei ole suostunut edes koskemaan niihin.