Mitä haluaisit kysyä 21-vuotiaalta naiselta?
Vastailen teidän kysymyksiin jos haluatte niitä laittaa, tylsä koti ilta tulossa. :)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Milloin kävit kakalla?
Iltapäivällä. Kyllä mulla kerran päivässä aina vatsa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elää hyvä ja onnellinen elämä, pyrkiä nauttimaan mahdollisimman monista asioista, olla ystävällinen kanssa eläjiään kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Dominikaanit vai fransiskaanit?
En tiedä, en oo ottanu tästä asiasta niin paljon selvää.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset asiakkaat saavat sinut hyvälle mielelle?
Ystävälliset, ne jotka eivät valita pikku asioista, ymmärtävät myös että meillä tarjoilijoilla ja kokeilla on pahimmillaan tosi kiire joten ei voida revetä joka paikkaan samaan aikaan, jättävät tippiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku salaisuus
Hmm... ootas kun mietin. Mulla on ollu joskus juttua yhden Tauski Peltosen pojan kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku salaisuus
Hmm... ootas kun mietin. Mulla on ollu joskus juttua yhden Tauski Peltosen pojan kanssa ;)
Okei kiitos vastauksesta... ei mitään hajua kuka se on mutta leikitään että joku tunnettu :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku salaisuus
Okei kiitos vastauksesta... ei mitään hajua kuka se on mutta leikitään että joku tunnettu :DD
Ei se poika julkkis oo, toisin kuin isänsä, mut kiertäny useita kertoja isänsä mukana keikoilla ravintoloissa ja baareissa, ollut hänelle kuskina. :)
Kuinka monelle miehelle olet antanut suuseksiä? Entä kuinka moni on antanut sinulle suuseksiä? Oletko dominoiva vai alistuva seksissä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle miehelle olet antanut suuseksiä? Entä kuinka moni on antanut sinulle suuseksiä? Oletko dominoiva vai alistuva seksissä?
Seksiä oon pelkästään harrastanu oman rakkaan kanssa, aloin hänen kanssaan seurustelemaan sillon 16v ja mun eka kerta oli myös hänen kanssaan ja 2v yhdessä olon jälkeen syntyi meidän esikoinen ja edelleen onnellisesti yhdessä ollaan, 6 vuotta yhteistä elämää takana. :))
Oon dominoiva kaikessa, mä en tykkää olla heikko, mutta osaan ottaa huomioon myös muiden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa ja miksi?
En tiedä vielä, täytyy pohtia. Sä?
Nauttiiko miehesi aidosti siitä että ajelet häntä strap-onilla ja sitä kautta koskettelet eturauhasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja, koska he ovat duunarin asialla.
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko miehesi aidosti siitä että ajelet häntä strap-onilla ja sitä kautta koskettelet eturauhasta?
Ei meillä semmosta harrasteta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on alapääsi karvoitus?
Posliini.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja, koska he ovat duunarin asialla.
Okei :)
Tylsimys.