Tyttäreni olisi halunnut iPhonen synttärilahjaksi, sai Androidin ja haistatteli paskat. Itkee huoneessaan...
600 euron Android ei kelpaa. Laitanko huutonettiin vai mihin?
Tytär sanoi "haistakaa paska koko perhe, tappakaa ittenne".. Pitää varmaan ostaa se iPhone, että lopettaa itkemisen ja piristyy.
Kommentit (60)
MIKS HITOSSA TE OSTATTE TEINEILLE 600 EURON PUHELIMIA?!?!?!
täysin järjetöntä touhua, kun toimivan ja varsin hyvän saa alta 300 (joka muuten on jo kallis puhelin!)
600e on jo tiukkaan työkäyttöön tarkoitettu puhelin eikä teinien selfie/whastup/snapchap liibalaaba hommiin.
Voisko ne idiootit, jotka vastaavat tähän, mennä juomaan vaikla pullollisen hyönteismyrkkyä. Ikivanha provo, joka ollut täällä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa provo tai ei, niin tässä neuvo. Mene tyttären huoneeseen ja sano, että "anteeksi kun tämä ei mennyt niinkuin halusit. Mutta haluan korjata tilanteen. Ostetaan se Iphone, koska se on tärkeä". Tms.
Minäkään en halua mitään riitaa. Jos Iphone on tyttärelle tärkeä, niin ei sitä voi kieltää - kyse ei ole opetustilanteesta tai luennosta, vaan iloisesta ihanasta lahjasta. En tiedä, miten Androidista pääsee eroon, mutta tutki kaikki mahdolliset tavat - ja osta hyvillä mielin tytölle Iphone.
Puhelimissa yksi sopii toiselle, toinen toiselle. Se puhelin on ihan älyttömän tärkeä nuorille, se on monelle koko elämä, jonka kautta sosiaalinen elämä toimii. Iphone on erittäin suosittu, jostain syystä. Jokaisella on oma makunsa.
Niin paljon ymmärrän sinua. Minulla kaksi teiniä. Kun olen hommannut heille jotain supertärkeää, ovat he olleet oikeasti aivan tajuttoman iloisia - sitä onnea, kun heillä(kin) on jotain samaa kuin muilla. (Useimmiten ei ole). Tärkeissä asioissa ollaan venytty (ja luottokorttia vinguettu).
Vihdoinkin joku tällä palstalla, joka ymmärtää. Kyllä tytär saa iPhonensa ja puhelimet ovat tosi tärkeitä. Kyllä nämä ovat satsaamisen arvoisia ja pikkurahoistahan tässä loppujen lopuksi on kyse. Muun muassa ajokoulukin maksaa enemmän. -Ap
Vierailija kirjoitti:
täysin järjetöntä touhua, kun toimivan ja varsin hyvän saa alta 300 (joka muuten on jo kallis puhelin!)
600e on jo tiukkaan työkäyttöön tarkoitettu puhelin eikä teinien selfie/whastup/snapchap liibalaaba hommiin.
No siis ei hänelle kelpaa edes se 600. Turha luulo, että 300 kelpaisi. Tyttäreni on elämänsä ajan ollut aika hemmoteltu eikä syyttä. Kiltti on, kun saa tahtonsa läpi. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis ei hänelle kelpaa edes se 600. Turha luulo, että 300 kelpaisi. Tyttäreni on elämänsä ajan ollut aika hemmoteltu eikä syyttä. Kiltti on, kun saa tahtonsa läpi. -Ap
:poop:
Miksi ostit väärän puhelimen vaikka tiesit!!
Ymmärrän hyvin. Jos pitää iphonesta niin android on aivan karmea. Itsekin yritin ekan iphonen jälkeen totutella moneen eri androidiin, mutta ne vaan oli niin surkeita epäloogisine valikkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit väärän puhelimen vaikka tiesit!!
Miten niin tiesin? En tiennyt. -Ap
Puhelin on nuorille tärkein asia. Se avataan aamulla ensimmäisenä ja suljetaan viimeisenä. Yölläkin herätään tarkistamaan. Lisäksi se on status arvo. Jos joutuu pitämään sellasta puhelinta mukana mitä inhojaa jo ensimmäisestä minutista niin sitä toivoo, että puhelin hajoaa mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on nuorille tärkein asia. Se avataan aamulla ensimmäisenä ja suljetaan viimeisenä. Yölläkin herätään tarkistamaan. Lisäksi se on status arvo. Jos joutuu pitämään sellasta puhelinta mukana mitä inhojaa jo ensimmäisestä minutista niin sitä toivoo, että puhelin hajoaa mahdollisimman nopeasti.
Olen huomannut. Tyttö saa uusimman iPhonen ja toivottavasti on sitten iloinen. -Ap
Ei kannata ostaa nuorelle mitään puhelinta tai tietokonetta ilman, että on itse mukana. Toki on hyvä tehdä rajat jos on tietty budjetti käytössä. Hyvä nuortenki oppia ettei kaikkea voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa nuorelle mitään puhelinta tai tietokonetta ilman, että on itse mukana. Toki on hyvä tehdä rajat jos on tietty budjetti käytössä. Hyvä nuortenki oppia ettei kaikkea voi saada.
Toimiva menetelmä se on ollut jo 10 vuotta... -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään älynnyt ostaa luuria avoimella kaupalla ja sopimuksella että sen saa palauttaa, jos ei kelpaa.
Aika horjuva selitys, että välit olisivat hyvät, jos ei esim. juurikaan keskustella. Ja lapsi totutettu saamaan aina jotain varsin kallista syntymäpäivälahjaksi. Mitä niillä kalliilla lahjoilla korvataan? Ei niillä ainakaan välejä lämmitetä.
En tiedä, miten nuo kertamaksuissa menevät. Kaipa se huutonetissä pitäisi myydä. -Ap
Lol hyvä provo. Huutonetissä myyminen on niin 2010.
Tuota. Yhdet vanhemmat ostivat kaikkea mahdollista tyttärelleen, mitä tämä keksi pyytää. Ostivat, koska saivat näin tytön "näennäisesti" tyytyväiseksi. Ja hiljaiseksi. Itse keskittyivät paikkakunnan tulokuninkaina rahan keruuseen. En tiedä, mistä johtui, mutta tytöstä ei kukaan tykännyt, kamalia ongelmia kaverisuhteissa sekä liikuntaluokallaan. Jopa liikuntaluokan pojat eivät pitäneet tytöstä. Tämä tyttö juoksi vain poikien perässä, huomiota kerjäten uusimmassa Ted Baker-takissaan ja laukussaan. Ja viimeisimmät puhelimet, yms. mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa provo tai ei, niin tässä neuvo. Mene tyttären huoneeseen ja sano, että "anteeksi kun tämä ei mennyt niinkuin halusit. Mutta haluan korjata tilanteen. Ostetaan se Iphone, koska se on tärkeä". Tms.
Minäkään en halua mitään riitaa. Jos Iphone on tyttärelle tärkeä, niin ei sitä voi kieltää - kyse ei ole opetustilanteesta tai luennosta, vaan iloisesta ihanasta lahjasta. En tiedä, miten Androidista pääsee eroon, mutta tutki kaikki mahdolliset tavat - ja osta hyvillä mielin tytölle Iphone.
Puhelimissa yksi sopii toiselle, toinen toiselle. Se puhelin on ihan älyttömän tärkeä nuorille, se on monelle koko elämä, jonka kautta sosiaalinen elämä toimii. Iphone on erittäin suosittu, jostain syystä. Jokaisella on oma makunsa.
Niin paljon ymmärrän sinua. Minulla kaksi teiniä. Kun olen hommannut heille jotain supertärkeää, ovat he olleet oikeasti aivan tajuttoman iloisia - sitä onnea, kun heillä(kin) on jotain samaa kuin muilla. (Useimmiten ei ole). Tärkeissä asioissa ollaan venytty (ja luottokorttia vinguettu).
Vihdoinkin joku tällä palstalla, joka ymmärtää. Kyllä tytär saa iPhonensa ja puhelimet ovat tosi tärkeitä. Kyllä nämä ovat satsaamisen arvoisia ja pikkurahoistahan tässä loppujen lopuksi on kyse. Muun muassa ajokoulukin maksaa enemmän. -Ap
Eikö provon kirjoittaja osaa tai ymmärrä lukemaansa. Tämä provo kuoli jo!!!
Mikä sinu tyttö tinder? minu tulla lohduttaa.
On siideri. t. ahmed
Ei mitään Iphone-paskaa.
Työpuhelimen sellainen ja on kyllä huono, hyi.
Sun pentu ei tarvi muuta puhelinta kuin Doron.
Ok, aloittaja on varmistunut provoksi, valitettavasti löytyy kuitenkin niin paljon oikeastikin näitä vanhempia jotka välttelee aiheuttamasta pettymyksiä ja on lapselleen mieluummin kavereita. Ja sitten niiden hemmotellut kakarat joille vain uusin ja kallein on tarpeeksi hyvää, mikäli ei asiat mene Hänen Korkeutensa mielen mukaan niin helvetti on irti. Vaaditaan, vingutaan ja käyttäydytään huonosti, ei hävetä omaa käytöstä, olla kiitollisia mistään ja omatunto ei kolkuttele. Kyllä mulla vaan oli pitkään huono omatunto kun äiti osti mulle reilu 200€ kännykän, en ikinä olisi kehdannut vaatia jotain 600-800€ kapulaa. Nykylapsille ei tuota ongelmaa...