MIES, kuinka kiltti olet?
Moni mies mainostaa olevansa kiltti mutta oletko sitä oikeasti? Perustele
(ei vaimojen tai tyttisten vastauksia miksi oma mies on se kiltein)
Kommentit (25)
Kun nainen lyö, niin en lyö takaisin, vaan kerron ettei siitä että hän lyö ole mitään etua hänen asialleen.
En ole kiltti enkä tiedä, miksi haluaisinkaan olla. Tuosta sanasta tulee mieleen lähinnä nössöys, oman tahdon puute tai omista tarpeista luopuminen muiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kilttimiesvihaaja siellä räksyttää.
Moni mainostaa olevansa kiltti vaikka ei todellisuudessa sitä ole. Pelkäätkö totuutta?
Omaa kiltteyttään mainostavat vain he, joilla on jotain omallatunnollaan, tai äärisaamattomat peräkammaripojat. Todellinen (kiltti) mies ei tee itsestään numeroa, eikä brassaile urhoollisuudellaan/hyväntekeväisyydellään/laupeudellaan, koska se kaikki on sisäänrakennettua käyttäytymissääntöjä myöten (kasvatuksen tulos tai itseopittua).
Meitä ei löydä Tinderistä itseään kehumassa, eikä S24:tä sielunkumppania etsimässä nimim. Kolmas(toista) kerta toden sanoo.
Tämän kaiken paljastan nimettömänä, jottei se suuri, kertomastani johtuva naarasinvaasio pääse häiritsemään pyhää kiltteyttäni.
No, tiesin, että riski oli olemassa. Se ei estänyt. Mietin aina noita juttuja sitä kautta, että jos itse olisin samassa tilanteessa, toivoisin apua. Maailmahan on täynnä epäoikeudenmukaisuutta, mutta ei siihen tarvitse taipua, jos kestää mahdolliset seuraukset. Mä päätin joskus elää vähän omilla säännöillä. En muutu miksikään, vaikka maailma olisi kuinka paha.
Kissan kanssa piti tosiaan odotella junaa ja kävellä asemalle. Junassa herätti huomiota kun riisuin ja puin sitä. Se käyttäytyi niin hyvin, että porukka taisi yllättyä. Se haalari oli aika projekti. Tein kaavatkin. Laitoin kissan leivinpaperin päälle kyljelleen ja mittailin. Vanhasta fleece-peitosta sitten väkersin sille haalarin. Siinä oli napit ja kaikki. Sittemmin olen vaan käärinyt nuo peittoon, kun ne kuitenkin vaan kököttää kopassa paikallaan ja kyllä ne ilmoittavat, jos joku on vialla.