Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko ambulanssin jos käsi on murtunut?

Vierailija
08.04.2017 |

Vai joutuuko itse hankkimaan kyydin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu murtumasta.

Entä onko sivullisena velvollinen viemään potilas sairaalaan omalla autolla? Ajattelen nyt tilannetta jossa joku nuori on murtanut kätensä harrastuksessa ja on itse vaikkapa naapurijoukkueen valmentaja.

No eikös ihan kansalaisvelvollisuuksiin ja hyviin tapoihin kuulu auttaa toista. Ei tietenkään ole mikään pakko lähteä kuskaamaan toista lääkäriin, mutta voit tilata hänelle taksin. Jos potilas on alaikäinen niin hyvä olisi kuitenkin saada joku aikuinen mukaan. Missä nuoren oma valmentaja?

Nuoren oma valmentaja on niiden 15 muun valmennettavan kanssa. Käytännössä valmentaja soittaa ensimmäiseksi nuoren vanhemmalle ja kysyy, tuleeko hän hakemaan vai järjestääkö kuljetuksen muuten. Jos paikalla on muita aikuisia,joku voi lähteä viemään tai sitten soitetaan taksi.

Taksilta saa kyllä hätätapauksessa laskun.

Vierailija
22/24 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapselta murtui juuri olkavarsi lasketellessa ja kyllä vietiin ambulanssilla. Eipä kukaan soitellut vanhempia kyyditsemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursin samalla kertaa, oiken käden 5 eri kohdasta (+olkapää sijoiltaan), ja tämän lisäksi oikean jalan reisiluun sekä sääriluun. Tapahtui ratsastassa kun hevonen liukastui, ja jäin alle. Valmentaja soitti ambulanssin koska todellaakaan en pystynyt kävelemään/liikkumaan. Toisaalta mulla myös epäiltiin et selkäranka olis poikki (onneks ei), joten siksi ei lähetty liikuttamaan yhtään minnekkään, vaan jäin makaamaan tismalleen samaan paikkaan kunnes ambulanssi tuli.

Vierailija
24/24 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pitää soittaa numeroon 116 117. Se on yleinen terveysneuvonta joka ohjaa eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi