Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naista satuttaa niin paljon, että hän menettää KAIKEN kiinnostuksensa miehiin?

Vierailija
08.04.2017 |

Olen aina ollut bi-seksuaali ja tiennyt sen lapsesta saakka. Olen seurustellut ja harrastanut seksiä niin miesten kuin naisten kanssa ja aina pitänyt siitä yhtä paljon.
Edellinen suhteeni oli mieheen joka oli hirveä, ulospäin ihana, kiltti, oikein aviomiesmateriaalia. Suljettujen ovien takana hän löi, kontrolloi tapaamisiani, työssäkäymistäni, syömisiäni, laihdutti minua väkisin, kiristi ja uhkaili etten lähtisi, pakotti seksiin useasti.

Siitä on jo vuosia aikaa ja olen sen kanssa sujut (kiitos vuosien kalliin psykoterapian) mutta nykyään en tunne mitään miehiä kohtaan, en ihastusta, seksuaalista halua, rakkautta, mitään.

Kaikki mielenkiintoiset, tapaamani ihmiset ovat naisia. Ihmiset joiden kanssa tahdon seksiä ovat naisia. Ihmiset jotka saavat sukat pyörimään jaloissa, ovat naisia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse en valitettavasti ole lesbo enkä bi joten vanhana piikana mennään.. Toivon tietysti että olisi niin superkiltti mies jota en pelkäisi entisten kokemusten vuoksi mutta ei ole sellaista näkynyt.

Vierailija
2/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselle on näköjään käynyt niin. 

Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta, joissa molemmissa mies petti ja oli kaikintavoin väkivaltainen. Sinun kokemuksesi parisuhteesta kuulostaa samalta kuin omat kokemukseni. Noiden jälkeen on ollut jotain yritelmiä, mutta kaikki on kaatuneet miehen epärehellisyyteen tavalla tai toisella. Nyt olen ollut sinkkuna kohta 13 vuotta enkä enää edes haaveile mistään romanttisesta tai muustakaan suhteesta yhteenkään mieheen. 

En tosin ole ikinä ollut ihastunut naiseenkaan, enkä koe mitenkään voimakkaasti vetoa naisia kohtaan, mutta muutaman kerran joku nainen on mulle flirttaillut eikä se kamalaa ole ollut. 

Ehkä mä kuitenkin olen vaan ilman miehiä tai naisiakaan, en halua enää kertaakaan satuttaa itseäni ihmissuhteissa. Turvallisempaa olla yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat herkempiä mitä annetaan ymmärtää. Mutta minusta sama asia miehillä.

Ensimmäisten suhteiden pettymykset saavat epäluuloisiksi kaikkia naisia kohtaan.

Samoin naisilla niin, että jos näkee liian paljon törky miehiä niin yleisestikin miehet alkavat näyttää vastenmielisemmiltä.

Jos siis tapaa paljon vastenmielisiä ja vääryttä tekeviä ihmisiä jostakin ihmisryhmästä alkaa koko ihmisryhmä tuntua vastenmieliseltä.

Järjellä jos ajattelee niin pitäisi käsittää ihmiset yksilöinä.

Ihmisellä kuitenkin aivoissa joku kohta joka lokeroi ihmisiä.

Vierailija
4/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itse en valitettavasti ole lesbo enkä bi joten vanhana piikana mennään.. Toivon tietysti että olisi niin superkiltti mies jota en pelkäisi entisten kokemusten vuoksi mutta ei ole sellaista näkynyt.

Niin niin, mutta palstan kilttimies ei kelpaa.

Vierailija
5/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole vastenmielisiäkään, ei inhottavia, he vain ovat. Olen ystävällinen ja kohtelias heille jotka tulevat juttelemaan mutta vuosiin ei ole mies sytyttänyt.

Minulla kuitenkin on aktiivinen seksielämä ja nautin elämästä naisten kanssa.

-ap

Vierailija
6/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan silloin jos olet pitänyt jostakin, monien unelma jonkinlainen "viedä kaikki pois", ei vain ole mahdollista.

Vierailija
7/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat herkempiä mitä annetaan ymmärtää. Mutta minusta sama asia miehillä.

Ensimmäisten suhteiden pettymykset saavat epäluuloisiksi kaikkia naisia kohtaan.

Samoin naisilla niin, että jos näkee liian paljon törky miehiä niin yleisestikin miehet alkavat näyttää vastenmielisemmiltä.

Jos siis tapaa paljon vastenmielisiä ja vääryttä tekeviä ihmisiä jostakin ihmisryhmästä alkaa koko ihmisryhmä tuntua vastenmieliseltä.

No se on varmaan historiassa ollut suht älykästä. Leijonahäkkiin ei kannata työntää sormiaan.

Sinkkumies

Vierailija
8/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En tajua miten te kovia kokeneet naiset kestätte. Itse en edes kaiken tilastotiedon ja tieteellisen tiedon valossa halua koskea miehiin. Miehen seksuaalisuus on luonnontilassa aivan kamalaa, sitä ei voi edes sanoa eläimelliseksi koska eläimeltä voi puolustautua. Miehet haluavat naimisiin lasten kanssa, tirkistelevät, raiskaavat, näkevät kaikessa seksiä. Miehen mieli on niin likainen etten halua että sellainen tulee lähelleni. Varsinkaan intiimisti.

Vierailija
9/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstan kiltti mies on tuhma. Voittehan perustaa ketjun "kiltit miehet" ja todistella kiltteyttänne siellä. Tulen sitten sinne lurkkimaan.

Vierailija
10/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni palstan kiltti mies on tuhma. Voittehan perustaa ketjun "kiltit miehet" ja todistella kiltteyttänne siellä. Tulen sitten sinne lurkkimaan.

Tietenkin on. Absoluuttisen hyvää ei ole olemassakaan, mutta kyllä niistä vässyköistä muutama oikeasti hyväkin löytyisi, jos oikeasti kiinnostaisi. 

Vierailija
11/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kai aiemmin ajanut suhteisiin se että luulin sen olevan tärkeintä, jakaa elämänsä rakkaimpansa kanssa. Pidin sitä tavoiteltavana asiana, elämänkumppanuutta, että tuetaan toinen toistaan ja jaetaan ilot, surut, kaikki. Eikä toista hylätä, vaikeuksista mennään yli yhdessä eikä ole sellaista estettä josta ei yhdessä yli päästäisi jos toisen käsi on omassani.

Eron jälkeen en ole enää kokenut yksinäisyyttä kuin ennen koin. En tiedä olenko menettänyt toivoni vai miten tämä pitäisi kiteyttää. Siitä ettei ole ketään jota kaivata, on tullut turva. Ei ole mitään menetettävää, ei mitään parempaa paikkaa jossa olla kuin se missä juuri nyt olen.

Olen hetero, en pysty ajattelemaan että miehet ovat pahoja naisten ollessa hyviä. En ylipäänsä ajattele ketään pahana. En vain tunne enää samalla tavalla kuin ennen. Ei ole ketään minulle eikä se sureta.

Vierailija
12/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin näin, koska mulla on sama tilanne toisinpäin. Eksät on kohdellut melko huonosti, on ollut pettämistä, henkistä väkivaltaa, kerran lyötiin paistinpannulla päähän..(joo elämäni on musta komedia)

Yksin olen ollut 7 vuotta, ja vaikka tiedostan että kaikki naiset eivät ole samanlaisia niin valitettavasti rupeaa ahdistaa aika pahasti jos huomaan että olen ihastumassa... ei vaan pysty

Vierailija
13/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on varmaan historiassa ollut suht älykästä. Leijonahäkkiin ei kannata työntää sormiaan.

Sinkkumies

Noin se muuten varmaan on.

Ihmisellä on siksi " oppia" huonoista kokemuksista.

Ihmiskunnan säilymisen kannalta on ollut tärkeää lokeroida vaaralliset asiat.

Eli jos jonkun ihmisryhmän kohdalta törmää jatkuvasti niihin vahingoittaviin yksilöihin alkaa väistää koko ryhmää.

Vierailija
14/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kaksi hullua siihen tarvittiin ja tapon yritys. Ei ikinä enää miestä! Kumpa olisinkin bi.

Vierailija
15/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi katastrofaalista avioliittoa takana ja kiinnostus miehiin on nolla. En kyllä ole kiinnostunut naisistakaan, joten ei elä ainakaan minun sisälläni edes pieni bi. 

Itsekseni jatkan.

Vierailija
16/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.olen vaalea,hoikka jne mutta olen täysin menettänyt luottamukseni miehiin etten edes baarissa käy kun haluan eliminoida tutustumiset.

Tiedän että tulen loppuelämän olemaan yksin,mutta outoa kyllä olen jo alkanut ajatukseen tottua. Olen hetero täysin ja baareissa miehet tulisivat seksiä vonkaan enkö halua että taas johonkin idioottiin pikkuhuppelissa hatkahtaisin.

Omituisella tavalla koen olevani myös onnekas,elämäni on ollut ok ja olen monesti kuullut olevani kaunis tai söpö. Nuorempana uskoin vielä vähän rakkauteen joten suhteitakin oli silloin.

Arvostan naisia enemmän ihmisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme