Hei te rumat naiset, kelpuutatteko ruman miehen, vai yritättekö mahdollisimman hyvännäköistä?
Vai tajuatteko vain sen tosiasian, että on kohtuullista antautua rumalle miehelle, kuin yrittää tuputtaa itseään väkisin hyvännäköiselle miehelle, ja langettaa tälle ikäänkuin 'kirouksen'?
Noh, miten on?
Kommentit (8)
Suosittelen sinua aloittamaan parisuhteen tutustumalla ihmiseen ulkokuoren alla. Kauneus ja rumuus on kiinni katsojan mieltymyksistä. Ei ole myöskään pakko "tyytyä" kehenkään vaan voi elellä onellisena sinkkuna :)
En tiedä saanko vastata, koska en ole ruma vaan tavis. Tottakai komea kelpaisi parhaiten! Mutta aika epätodennäköistä, että tulee tapahtumaan joten en pahemmin edes tyrkytä itseäni. Sellainen kaltaiseni söpö ja fiksu tavismies kelpaisi myös oikein hyvin jos sattuu elämässä vastaan tulemaan. :) Tuosta en alka kuitenkaan rimaa laskemaan... Sinkkuuskin on aina vaihtoehto.
Tietysti rumat naiset haluavat mahdollisimman hyvännäköisen miehen, aivan kuin rumat mieherkin haluavat mahdollisimman hyvännäköisen naisen. Sitten jos se ei onnistu, voi miettiä onko mieluummin yksin vai ruman kanssa.
Ymmärrän kyllä, että kukaan komea mies ei minua huolisi ja todennäköisesti ei olisi edes imarreltu huomiosta, eli ruman naisen flirtistä. Mutta kuka on komea ja kuka ei, sehän on hyvin subjektiivinen asia! Joskus tyttöporukalla hiprakassa arvoitiin tuntemiemme miehien ulkonäköä. Oma nro1 ei ollut kenenkään muun top3 listalla. Ja parilla naisella oli top3:ssa miehiä, jotka ovat omalla listallani aivan häntäpäässä.
Ehkä minäkään en sitten ole kaikkien miehien mielestä kammoruma? :)
Komea tietysti mutta ratkaisevampaa on sisäiset piirteet kuten luonne, tavoitteet elämässä, arvomaailma, huumori yms.
Haluaisin nähdä ruman naisen.
T. Kaunis nainen
Minua ei kiinnosta sellaiset yleisesti komeana pidetyt miehet. Ei tarvitse olla pitkä ja treenattu. Ne asiat ovat minulle turn off. Joo tiedän ettette usko... (Ei kuitenkaan kiinnosta ylipainoiset. Normaali vartalo on paras.) Katson enemmän pukeutumistyyliä ja kokonaisuutta. Olen ollut todella ihastunut itseäni lyhyempään ja kasvoilta rumahkoon mieheen. Hän ei ollut kiinnostunut minusta. Olen itsekin rumahko. Minulla on ok vartalo mutta kasvot täynnä virheitä.
up