Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset/pirkanmaalaiset, olisiko treffihaluja??

23.03.2006 |

Olen jo pidempään miettinyt, että olis kiva tavata muita lapsettomia, kun omassa ystäväpiirissä ei hoidoissa kävijöitä ole. Ja kun meitä TAYSissa kävijöitä tuntuu kuitenkin tälläkin palstalla pyörivän.

Ajattelin, että joukkoon voisivat liittyä sekä hoidoissa olevat, hoidoilla tai niiden aikana plussanneet ja jo lapsen syliin saaneet - eli kaikki lapsettomuuden kanssa tavalla tai toisella painiskelevat.

Tämä on nyt ihan vain kokeileva viesti, josko löytyisi seuraa. Mitään ideaa tapaamispaikasta minulla ei vielä ole, mutta ehkä, jos porukka ei hirveän iso ole, joku keskustan kahvila kävisi?

Pistin saman viestin tuonne lapsettomien puolelle. Vastatkaa tähän pinoon tai sinne, mitä mieltä olette!

-Osse, Tampereesta jo vuodesta 1994

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, että lopullisen ajankohdan ja paikan varmistaminen on jäänyt!

Eli sovitaan nyt, että tapaaminen pidetään lauantaina 8.4. klo 15.00 Stockmannin yläkerran kahvilassa.

Tunnistamisen helpottamiseksi muutama oma tuntomerkkini, koska itse tulen paikalle joka tapauksessa: pitkä (178 cm), runsas (yli 100 kg), tummahkot kerroksittain leikatut hiukset, räplää todennäköisesti kommaria, koska on sellaisen töistä lelukseen saanut.:) Nenällä vaaleanpunasankaiset silmälasit (linssit on käsittääkseni edelleen ihan kirkkaat... :)) Voitte sanoa kysäisevästi " Osse?" , niin koetan reagoida!

Jos kaipaat enemmän infoa, pistä sähköpostia niin voin postittaa valokuvan: mette-awaits@hotmail.com

Niin, ja lupasin tuolla lapsettomuus-puolella välittää pyynnön, josko pienet vauvat voisivat jäädä tällä kertaa kotiin. En ole luvannut kenenkään tekevän näin, mutta lupasin tosiaan välittää pyynnön, koska muutamalla oli heikko hetki kierrosta (eli jälleen uusi pettymys koettuna). Jokainen tehköön kuitenkin ratkaisun omien tuntojensa mukaan, minä en ryhdy sääntöjä luettelemaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle, vaikkei olisi vielä nimeään pinoon laittanutkaan!

Niin, ja mainittakoon, että tuolla lapsettomuus-puolella ilmoitettiin tänään myös lapsettomien tuki -ryhmästä ja sen kokoontumisisita. Lisäinfoa sieltä.

-Osse

Vierailija
2/29 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä siis todennäköisesti paikalle ovat tulossa Ibiza79, Hektikko (jos pääsee), Kuutar78, Katariina77, keinuhepo, uru (todennäköisesti), osborne, violet82 ja MiaMik, epävarmempia ovat omine kiireineen nurminata ja H-R. Unohdinko jonkun??

Kyllähän meitä jo ihan mukavasti olisi tulossa! Kivakiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oma keskusteluryhmä Tampereella hoidoilla lapsen saaneille. Kokoonnumme Tampereen Väestöliiton tiloissa. Seuraava tapaaminen on 20.4. klo 17.30. Sinne voi tulla pienen vauvankin kanssa :) Lisätietoja saatte kyselemällä osoitteesta lapsellisetlapsettomat@luukku.com

Vierailija
4/29 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän tulen kanssa paikalle mielellään, jos ei ihmeitä satu! :) Otan pienemmän neitosen mukaan, isompi voi jäädä isin kanssa.

Kivaa, että huomasin tän, nykyään kun on tää netissä notkuminen aika kortilla... ;)

:)Katala

Vierailija
5/29 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin tuon pyynnön jättää vauvat kotiin... No, se ei kyllä onnistu, eli ehkä sitten toisen kerran voidaan tulla vauvelin kanssakin tapaamaan. :) Mukavaa ja antoisaa tapaamista teille!

:)Katala

Vierailija
6/29 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin taas netti toimii, kun Elisa lopettaa töpeksimisen!!!! MURR...

Niin, nimittäin tuo lauantai 8.4. ja Stockan kahvila ei varmasti nyt ole se kaikkein kivoin paikka tavata, sillä siellä on viimistä päivää silloin Hullut Päivät ja jokainen joka niillä on käynyt tai työssä kyseisillä päivillä ollut, niin kuin allekirjoittanut ehkä kannattaa miettiä uudelleen paikka!!!!

Niinpä, niin. Mä vähän pelkäsin, tota että saattaa tulla kiusallisia tilanteita jos mukana on kaikki lapsettomuuksista kärsivät=/ Tosin nyt sitten itse aloin miettimään, että jos joku on lapsettomuus puolella pyytänyt ettei pieniä vaaveja mukaan, niin taidan minäkin joutua jättämään tämän tapaamisen, sillä joutuisin ottamaan esikoisemme 2,5V sekä todella pyöreän vatsani mukaan tapaamiseen. Vaikkakikin olen elävä esimerkki monen muun joukossa, että toivoa on!!! Kaksi kertaa onnistunut=)

H-R

Vierailija
7/29 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänpä tänne saman viestin kuin tuonne lapsettomien puolelle:

Kiitos H-R, että huomasit nuo hullut päivät! En tosiaan tiennyt tuosta, ja eihän sinne nyt kyllä kannata mennä.

Ehdotan, että siirrämme treffit SOKOKSEN YLÄKERRAN KAHVILAAN, siellä on muistaakseni myös isojakin pöytiä.

Siitä, kuka voi tulla paikalle. Minä haluaisin edelleen korostaa, että paikalle on kutsuttu kaikki ja mukaan on ilmoittautunut henkilöitä laidasta laitaan. Minä en halua ruveta vetämään rajaa, vaan kuten ehdotaessani sanoin, paikalle saattaa tulla vauvamahaisia tai lapsen kanssa. Jokainen voinee itse arvioida, miltä paikalle tulo tuntuu. Itse ajattelin, että olisi kiva vaihtaa kuulumisia ihan kaikkien kanssa, mutta toki ymmärrän, että pienen vauvan tai ison mahan katselu voi tuntua pahalle. Itse olen vielä välitilassa, joten en silläkään voi lähteä sanomaan, että sillä ja sillä rv:llä olevat eivät voi tulla, mutta minä voin tulla.

Toivottavasti nyt kuitenkin suurin osa tulee paikalle ja mietitään sitten vaikka jatkossa, jos halutaan tavata eri kokoonpanoilla! Vaikka se ei ehkä kp 1 lohduta, niin jokainen meistä on jossain välissä tuskaillut lapsettomuuden kurjuuden kanssa ja tietää varmasti, mitä asioita kannattaa jättää sanomatta ääneen ja mitkä sanat voivat tuntua parhailta.

-Osse rv 8+4

Vierailija
8/29 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt näyttää takiani jäävän moni pois niin jättäydyn itse suosiolla sivummalle ja annan tilaa niille, jotka sinne haluavat mennä. Ei millään pahalla ketään kohtaan mutta tuntuu vielä näin aidan väärällä puolella olevana että on ihan eri asia olla lapsen saanut lapseton kuin koskaan vielä edes raskautunut lapseton. En halua ketään loukata, mutta säästelen itseäni nyt kun hoitojen kannalta ollaan taas siinä kriittisessä vaiheessa menossa.

Vierailija
9/29 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen kuulostaa kivalle, joten mahduttaudun mukaan. Monta viikkoa on mennyt, ettei tänne palstalle ole eksynyt, joten satuinpa sopivaan aikaan kurkkaamaan. Lauantaihin siis!

vegax 30+1

Vierailija
10/29 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegaxille tervetuloa!

Muistattehan kaikki, että tapaaminen on siirretty Stockalta SOKOKSEN YLÄKERRAN KAHVILAAN!! Siellä lauantaina klo 15.00.

Tähän mennessä tulonsa varmistaneita:

Osse, Ibiza79, H-R, keinuhepo, violet82, vegax, MiaMik

sitten odottelen vielä varmistusta:

kevätsade, Katala:), Kuutar78, Katarina77

tällä kertaa mukaan eivät pääse (korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin):

uru, kalevi, Hektikko, Iiris76, nurminata

Ja paikalle voi tulla vaikkei varmistaisikaan, jos vain muistaa tuntomerkit ja löytää ainakin minut:

pitkä (178 cm), runsas (yli 100 kg), tummahkot kerroksittain leikatut hiukset, räplää todennäköisesti kommaria, koska on sellaisen töistä lelukseen saanut.:) Nenällä vaaleanpuna-violettisankaiset silmälasit (linssit on käsittääkseni edelleen ihan kirkkaat... :)) Voitte sanoa kysäisevästi " Osse?" , niin koetan reagoida! Niin, ja tuolin selkänojalla on musta villakankainen pitkä takki, mutta niin taitaa olla monella muullakin...

-Osse

Vierailija
11/29 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollut varmaan aika hurmaava kokoontuminen muuten... ;)

Minä jään nyt tällä kertaa vauvoineni kotiin, ettei tule pahaa mieltä. Olen vielä niin onnellisen vauvaisessa tilassakin, etten tosiaan halua sitä kenenkään naamalle hieroa...

Toisella kertaa sitten, toivottelen teille oikein mukavaa tapaamista!

:)Katala ja pikkuneito, huomenna jo 5vko :)

Vierailija
12/29 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että minäkään en pääse sinne tapaamiseen. Lupauduin mennä töihin (klo 15 asti) ja sitten olisi kaverin synttärikakkukahveet. Voipi olla, että tulisin myöhässä, jos vain kaverille sopii että menen synkkäreille myöhemmin...

Ja Osse. Meillähän on yhteinen tuttu :)

Vierailija
13/29 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kuulla susta, vaikka olen harmissani, ettet pääsekään. No, tulet jos ehdit!

Juu, niin meillä taitaa olla. Hauskaa, että tunnistit minut, ei tainnut suoraan nimimerkkiä tulla vinkiksi? Voidaan joskus koettaa nähdä vaikka kolmisin.. :)

Vierailija
14/29 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun eilen kirjoittamista viesteistä ei näy tuossa pinossa tekstiä, mutta silti se lainaamalla löytyy... No, tässä viesti uudelleen:

osborne:

Olipa kiva kuulla susta, vaikka olen harmissani, ettet pääsekään. No, tulet jos ehdit!

Juu, niin meillä taitaa olla. Hauskaa, että tunnistit minut, ei tainnut suoraan nimimerkkiä tulla vinkiksi? Voidaan joskus koettaa nähdä vaikka kolmisin.. :)

Vierailija
15/29 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä välissä sä oot synnyttämään ehtinyt? Multa on mennyt ihan ohi. Vastahan sä piinailit... :) Isosti onnea!

Vierailija
16/29 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta innolla odotan seuraavaa tapaamista, jos sellainen päätetään järjestää!!

Ja iliman muuta voimme Osse tavata kolmistaan tuttumme kanssa :)

Vierailija
17/29 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli paikalla kuusi henkeä, minä, Ibiza79, Katarina77, vegax, keinuhepo ja violet82.

Mutta kylläpäs oli hauskaa! Melkein kolme tuntia rupateltiin kaikesta mahdollisesta, ja ei juuri tarvinnut selitellä tunteitaan vaan kerrankin sai antaa tulla täyslaidalta kaikki avoimesti. Ainakin mulle jäi tällainen fiilis. Ja päätettiin, että jatketaan yhteydenpitoa sekä palstalla että ihan tapaamisten parissa tuolla lapsettomien palstalla, sulassa sovussa hoidoissa olevat ja jo plussanneet.

Jatkoissa voidaan treffailla isommalla porukalla aina sopivassa välissä, mutta nyt ajattelin kysellä vielä uudelleen teidän plussanneiden tapaamishaluja - millois sopis treffit? Vegax ja Violet varmaan ovat myös tulossa mukaan, jos vaan ajankohta sopii?

Kiitos kaikille paikalle tulleille ja myös teille, jotka olitte innolla ajatuksen takana, vaikkette paikalle tällä kertaa päässeetkään. Suosittelen kyllä kaikille vertaisryhmään tuloa, eiköhän jokaiselle sopivia kokoonpanoja saada aikaiseksi.

Tänään puhutut jutut pyörii mulla ainakin aktiivisesti mielessä, välillä yllätän itseni hymyilemästä itsekseni jollekin jutulle!

-Osse

Vierailija
18/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin kiitoksia tuonne lapsettomien puolen pinoon. Mahdottoman mukavaa oli. Jatkossa haluan myös osallistua tapaamisiin ja mullehan käy oikeastaan mikä aika vaan kun olen " sairaslomalla" eli ei ole oikein mitään velvotteita:)

Vierailija
19/29 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan ollaan järkkäämässä seuraavaa tapaamista lähi viikoina teen kaikkeni, että mukaan pääsen!!! TAHTOO KANS=)

H-R rv 34 tasan=)

Vierailija
20/29 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain aika sopii, niin tulen mielelläni!

MiaMik rv 13+1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi