Tamperelaiset/pirkanmaalaiset, olisiko treffihaluja??
Olen jo pidempään miettinyt, että olis kiva tavata muita lapsettomia, kun omassa ystäväpiirissä ei hoidoissa kävijöitä ole. Ja kun meitä TAYSissa kävijöitä tuntuu kuitenkin tälläkin palstalla pyörivän.
Ajattelin, että joukkoon voisivat liittyä sekä hoidoissa olevat, hoidoilla tai niiden aikana plussanneet ja jo lapsen syliin saaneet - eli kaikki lapsettomuuden kanssa tavalla tai toisella painiskelevat.
Tämä on nyt ihan vain kokeileva viesti, josko löytyisi seuraa. Mitään ideaa tapaamispaikasta minulla ei vielä ole, mutta ehkä, jos porukka ei hirveän iso ole, joku keskustan kahvila kävisi?
Pistin saman viestin tuonne lapsettomien puolelle. Vastatkaa tähän pinoon tai sinne, mitä mieltä olette!
-Osse, Tampereesta jo vuodesta 1994
Kommentit (29)
koetan miettiä paremmalla ajalla sitä ajankohtaa, saa laittaa ehdotuksia! Viikonloppu? Joku arki-ilta?
Tuolla lapsettomien puolellakin on porukkaa, joten eiköhän me ihan hyvät treffit saada aikaiseksi!
Nyt täytyy mennä auttamaan miestä rempassa vielä ennen töihin lähtöä... palaan iltapäivällä!
-Osse
Olis tosi kivaa!! Mutta haluan vain varmistaa, jotta onko ok, jos tapaamme niin etten saa esikoista hoitoon, että on mukana? Ja onhan kaikki sitten tietoisia siitä, että myös meitä jo plussanneita on mukana? Itse otin sen silloin aikoinani toivon merkkinä, kun joku hoidoissa käviä oli onnistunut, mutta kun meitä on niin moneen junaan ja ymmärrän kyllä. Niin, sitä vaan ettei kukaan pahoita mieltään.
Mutta hieno idea Osse ja todella mielelläni lähden mukaan jos vain aikataulu sopii ja mikäli ajankohdan järjestämiseen ei hirvittävän montaa viikkoa mene=;)
H-R rv 31+4
Kiva kiva!
Jotta asia menisi eteenpäin, ajattelin ehdottaa ajankohdaksi lauantaita parin viikon päästä, eli viikkoa ennen pääsiäistä. Miltäs teistä kuulostaisi?
Tähän mennessä mukaan ovat ilmoittautuneet osse, Kuutar78, uru, Katariina77, Ibiza79, violet82, MiaMik, nurminata ja (H-R).
H-R, olen koettanut painottaa jo ekassa viestissä, että paikalle tulisivat kaikki, ja haluan sitä korostaa nytkin. Minusta olisi mukava nähdä kaikkia, tietysti osittain siksi, että itsekin kuulun nyt niihin plussanneisiin...
Paikaksi en keksi muuta kuin Stockan kahvilan, mutta onko se liian rauhaton? Joku pienempi paikka olisi kivempi tunnelmaltaan, mutta voi olla, että siellä ei sitten uskalla jutella rauhassa omia juttujaan... Mutta jospa teillä olisi hyviä ideoita??
Eli ehdotuksena: lauantaina 8.4. klo 15.00. Onko liian aikaisin/myöhään?
-Osse
Päivä saattaa olla huono, kun vieraita pukkaa Oulusta, mutta, mutta...ehkä mä pystyn järkkäytymään edes hetkeksi ja en vielä heidän saapumis ajasta tiedä.
Paikka ok, toki sitten jos Stockan kahvila ei mielytä, niin eikös siellä Siperiassakin ole jotain kahviloita?? Mutta jos toi kaikille hyvä niin mitä sitä sen enempää miettimään.
Todellakin olisi mukavaa nähdä kaiken karvaiset lapsettomuus hoidoissa käviät ja kun olet viesteissä sitä jo painottanut, niin jokainen voi sitten itse miettiä haluaako tulla ja nähdä meitä iso mahasia=) Sillä onhan se ymmärrettävää että ei välttämättä halua, vaikka mielestäni me luomme uskoa huomiseen=)
H-R
Mä olen töissä tuolloin 8.4. :( , mutta jos se päivä muille käy niin treffatkaa te silloin. Ainahan sitä voidaan tavata uudelleen..........
Toivottavasti H-R saat järkättyä aikataulut niin, että pääset paikalle. Ja onko nurminatalla pitkä työpäivä vai pääsisitkö vähän myöhemmin paikalle?
En ryhdy nyt enää ajankohtaa muuttamaan, kun valtaosalle tuo kävi. Koetetaan sopia uusia treffejä, ehdottakaa päivää vaikka jo nyt, niin osataan sopia teille sopiva!
-Osse
Mä olen töissä neljään asti, mutta samana päivänä on kummitytön syntymäpäivät ja voipi olla, että tarttee mennä illalla kahvitteleen sinne.
On tosi vaikeeta löytää sellasta päivää joka kaikille sopis, ja mikäli oikein käsitin niin valtaosalle toi lauantai käy. Ei kannata sitä mihinkään lähtee siirtään, treffatkaa te ja minä jään odotteleen uutta tapaamista......
On muuten tosi kiva, että joku ylipäänsä viittii järjestää tollasia tapaamisia.
t: nurmis
Sovin jo miehen kanssa että hän hoitaa vauvaa sillä aikaa. Kiva, että meitä on tulossa jo aika iso joukko! Onkos se stockan kahvio sit sovittu?
violet
Tulen mielelläni, jos vain aika on sopiva.....