Miten olet kertonut kissallesi, että hän on liian lyhyt lentoemännäksi?
Tiedän Miilun haaveilleen tästä ammatista jo vuosia, sillä hän aina katselee taivaalle ja myös kadehtii lentäviä lintuja. Ongelma on se, että hän on kerta kaikkiaan liian lyhyt lentoemännäksi, vaikka kuinka takajaloilleen nousisi :(
Kommentit (54)
Sana kirjoitti:
Näytä tämä koskettava keskustelu Finnairille. Ehkä he voivat yhden kerran tehdä poikkeuksen ja antaa lyhyemmälle mahdollisuuden. Tyylikkäässä tummansinisessä jakkupuvussa ja mustissa nahkahansikkaissa Miilu sulautuu muiden lentoemäntien joukkoon eikä kukaan huomaa hänen lyhyyttään.
Niin, äläkä unohda korkkareita, korkeakorkoiset saappaat saavat kissasta, kuin kissasta uljaan ja tyylikkään.
Saapasjalkakissa kirjoitti:
Sana kirjoitti:
Näytä tämä koskettava keskustelu Finnairille. Ehkä he voivat yhden kerran tehdä poikkeuksen ja antaa lyhyemmälle mahdollisuuden. Tyylikkäässä tummansinisessä jakkupuvussa ja mustissa nahkahansikkaissa Miilu sulautuu muiden lentoemäntien joukkoon eikä kukaan huomaa hänen lyhyyttään.
Niin, äläkä unohda korkkareita, korkeakorkoiset saappaat saavat kissasta, kuin kissasta uljaan ja tyylikkään.
Entä catsuit?
Minun kissani tähtää astronautiksi. Luonnollisesti kannustan hänen urahaaveitaan ja koetan ymmärtää, että yksiössäni öiseen aikaan tapahtuvat kolinat ja paukkeet liittyvät vain kissani gravitaatioharjoitteluun. Kissani on pedantti luonne ja treenaa joka yö.
Olen vain kertonut että sillä on liian pitkä kieli niin se ei mahdu lentokoneeseen.
Kissaa ei tuollaiset palveluammatit kiinnosta. On tyytyväinen mallinhommiinsa. Omiaan catwalkilla, turkkiaan esittelemässä.
Ei sitä kiinnosta. Sillä on parempi virka valtakuntansa kuningattarena.
Sanoin ihan suoraan, että pitäisi yltää sinne ylähyllyille. Hän kyllä kovasti väitti, että voi helposti hypätä sinne. Tarjoiluvaunun työntelyyn hän ei keksinyt ratkaisua, kun sanoin, että se on liian painava. Olemme miettineet toisenlaista uravalintaa hänelle.
Kissani ei ole liian lyhyt, mutta hänellä on muita ongelmia ammatin kannalta. Hänen motivaationsa on pohjalukemilla ja laiskottelu ja herkuttelu mamman kainalossa kiinnostaa enemmän. Mutta ymmärtäähän sen kun herra on jo yli eläkeiän
Meidän siamlilaista ei ole käsittääkseni koskaan tuo taivastarjolijan ammatti kiinnostanut. On enemmän jalat maassa tyyppiä. Joogaopettajaksi siitä varmaan olisi ainakin mitä notkeuteen tulee.
Minun kissani haluaisi olla kokki. Hänen mielestään ruoka on sitä parempaa, mitä enemmän siinä on hänen karvojaan. Hän taitaa olla kuitenkin liian laiska ja ahne sille alalle, ruoat katoaisivat parempiin suihin, jos ne joskus ehtisivät valmistua.
Meidän Anssikissa ei hyväksynyt sitä. Hän uhkaili karkaavansa kotoa.
Olen olllut työtön jo 5 vvuotta. Koirat haukkuvvat loiseksi. Minäkin hhaluaisin,,, etä voissin ryhtyä lenttoemänäksi.
T: Pörrö ((tassuila vaikkea näpäillä)
Vierailija kirjoitti:
Kissani ei ole liian lyhyt, mutta hänellä on muita ongelmia ammatin kannalta. Hänen motivaationsa on pohjalukemilla ja laiskottelu ja herkuttelu mamman kainalossa kiinnostaa enemmän. Mutta ymmärtäähän sen kun herra on jo yli eläkeiän
Ai kissasi on takajaloilleen noustessaan yli 161 cm (Fainnairin vähimmäispituus)?
Millaisia duunarikissoja teillä on, meidän Lissu voisi kuvitella lähtevänsä Kiinan keisariksi tai Englannin kuningattareksi, mutta vain jos ei tarvitse katsella typeriä piskejä.
Ei. Ei...
EEEEEIIIIIIIIIIIIIII..........!!!
T. Stuerttiudesta haaveillut Paavo-kissa joka muuttaa nimensä Unelma-Sirpa-Leenaksi.
Mun kissa vihaa lentämistä, mutta hän haluaisi av-palstan modeksi. Pelottaa ajatellakin, että minkälainen viidakon laki täällä sen jälkeen vallitsisi.