Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä maksattaa "isäviikot" minulla

Vierailija
08.04.2017 |

Meillä on siis yhteishuoltajuus ja erosimme 1,5 kk sitten. Aluksi lapset eivät olleet isänsä luona, vaan ex-mieheni kyläili lähes päivittäin luonani, viikko sitten hän pyysi lapset vihdoin luokseen ja lapset ovat nyt olleet hänellä useamman päivän putkeen hänen pyynnöstään. Nyt se kuulemma maksaa mulle 200 euroa! Mies ei maksa elatusapua (on kertonut, ettei hänellä ole sellaiseen varaa vaikka tienaa bruttona noin 8000/kk, tosin laittaa sijoituksiinsa suurimman osan) ja itse olen kustantanut heidän menonsa, kun lapset ovat luonani. Mies on vieläpä _huomattavasti_ parempipalkkainen kuin minä. :(

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on siis yhteishuoltajuus ja erosimme 1,5 kk sitten. Aluksi lapset eivät olleet isänsä luona, vaan ex-mieheni kyläili lähes päivittäin luonani, viikko sitten hän pyysi lapset vihdoin luokseen ja lapset ovat nyt olleet hänellä useamman päivän putkeen hänen pyynnöstään. Nyt se kuulemma maksaa mulle 200 euroa! Mies ei maksa elatusapua (on kertonut, ettei hänellä ole sellaiseen varaa vaikka tienaa bruttona noin 8000/kk, tosin laittaa sijoituksiinsa suurimman osan) ja itse olen kustantanut heidän menonsa, kun lapset ovat luonani. Mies on vieläpä _huomattavasti_ parempipalkkainen kuin minä. :(

Ei sulle oo sitten tullut missään vaiheessa mieleen, tai tekstinä eteen, toi lastenvalvoja jonka luona tehdä tapaamis- ja elatussopimus?

Vierailija
102/104 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko mies vielä jotain asunnosta? Koska erosta noin vähän aikaa, niin tuskin olette ositustakaan tehneet?

Jos miehellä on asunnosta osuus, niin hän katsoo, että on oikeutettu tulemaan kuin kotiinsa. Selvittämään myös asuntoasiat niin, että miehellä ei ole oikeutta tulla ilman sinun lupaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mihin hävisit?

Vierailija
104/104 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.