Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakaa muakin.. Aleksi vai Atte?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin pitää sit varautua palindromeihin. Atte kalusi sulakettA.
Aleksi on yleinen ja jotenkin puhkikulunut nimi.
Mä tunnen 4 attea, ja vain yhden aleksin. Näin helsingissä..
Atte on jotenkin sellainen, että tulee mieleen tässä tämä meidän ai hellanlettas atte patte pikku mussukka pussukka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voihan lempinimi olla sitten Atte, mutta aleksi viralliseksi nimeksí.
Vierailija:
Tosin pitää sit varautua palindromeihin. Atte kalusi sulakettA.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilman muuta Atte! Alekseja on jo ihan liikaa!!
Alue: Aihe vapaa
mutta mieluummin kuitenkin atte koska siitä ei väännetä mitään lempinimiä!