Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon, että naiset äänestävät vaaleissa naisehdokkaita

Vierailija
07.04.2017 |

Pidän tärkeänä sitä, että kummankin sukupuolen mielipiteet vaikuttavat.

Kommentit (32)

1/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Sitten kun tasa-arvo on saavutettu, toivon että jokainen äänestää sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
2/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää Vihreitä niin saadaan Suomeen lisää potentiaalisia terror............siis maahanmuuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
4/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehdessä haastateltiin ennakkoon äänestäneitä ja eräs rouva kertoi äänestäneensä miehensä ehdokasta koska luottaa miehernsä joka on perehtynyt ehdokkaisiin ja politiikkaan toisin kun hän itse.

Vierailija
5/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestetäkää jotain komeata nuorta miestä. äänestäväthän jotkut miehetnuoria ja hyvän näköisiä tyttöjä, vaikkei heillä ole paljoa kokemusta.

Vierailija
6/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää Vihreitä niin saadaan Suomeen lisää potentiaalisia terror............siis maahanmuuttajia.

Saanen taas muistuttaa, että nyt äänestetään kunnallisvaaleissa.

Vierailija
7/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkään kaikki Muutos 2011 -puolueen ehdokkaita. Muutos tarvitaan 2011 eikä heti.

Vierailija
8/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en äänestä ketään suupuolen perusteella. En myöskään ymmärrä, miksi moni äänesti Haavistoa presidentiksi siksi, että se on homo.

Terv. homoseksuaali nainen

Vierailija
9/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb oli feministipuolueen taulukko jostain maahanmuuttajien jutusta ja he 100% heidän puolella kun Perussuomalaiset vähiten samaa mieltä. Eli pysyn kaukana näistä naisten puoleista ja muutenkin nää äärifeministit ajaa kyllä ihan outoja asioita jotka ei toimi minun mielipiteeseeni juurikaan.

Mutta olen päättänyt taas kerrankin olla äänestämättä kun eipä se yksi henkilö vaikuta mitään ja niin pohjalla ollaan jo ettei yksittäiset henkilöt tai puoleet tätä maata enää pelasta.

Vierailija
10/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallislehdessä haastateltiin ennakkoon äänestäneitä ja eräs rouva kertoi äänestäneensä miehensä ehdokasta koska luottaa miehernsä joka on perehtynyt ehdokkaisiin ja politiikkaan toisin kun hän itse.

Osalla tilanne on tuollainen. Ikävä kyllä. Seuraavaksi ihmetellään, kun päivähoitopaikkoja ei ole riittävästi, koululuokissa on 40 oppilasta jne.

Vierailija
11/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Niin minäkin. Sitten kun tasa-arvo on saavutettu, toivon että jokainen äänestää sukupuolesta riippumatta. 

Kunhan nyt ruokin trollia, mutta missä asioissa suomalainen nainen ei vielä ollut tasa-arvoinen vuonna 2017?

Vierailija
12/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en äänestä ketään suupuolen perusteella. En myöskään ymmärrä, miksi moni äänesti Haavistoa presidentiksi siksi, että se on homo.

Terv. homoseksuaali nainen

Minä äänestin häntä, koska hän oli mielestäni parempi, kuin vaihtoehto. Vaihdoehtokin oli ok. 

t. heteroseksuaali nainen, joka on aina äänestänyt naista (en tosin presidentinvaaleissa)

Vierailija
13/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Hän ei ole ehdokkaana, mutta voit äänestää suosikkilehtesi MV:n omistajaa presidentiksi. 

Rautatientorilla on vaalimainos sinulle ja kaltaisillesi. 

Vierailija
14/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tällä kertaa puoluetta, en henkilöä tai sukupuolta. Ja siltikin annan ääneni sille edustajalle, joka on mielestäni järkevin, enkä sille jolla on penis/vagina jalkojen välissä.

Vierailija
15/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin naista ja puolue oli p........ Tämä tapahtui ennen Tukholmaa......

Vierailija
16/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkään kaikki Muutos 2011 -puolueen ehdokkaita. Muutos tarvitaan 2011 eikä heti.

Vieläkö se on muka olemassa? Luulin että olisivat luovuttaneet jo.

Vierailija
17/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet äänestävät vaaleissa paljon todennäköisemmin miestä, kuin nainen naista. Miesäänestäjälle se, mitä ehdokkaalla on jalkovälissä, on tärkeämpää kuin naisille.

Vierailija
18/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ihmistä. Nyt kun ajattelen asiaa, niin hän sattumalta oli nainen. En ajatellut sukupuolta ennen äänestystä, sillä se ei mielestäni ole olennainen asia.

Vierailija
19/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet äänestävät vaaleissa paljon todennäköisemmin miestä, kuin nainen naista. Miesäänestäjälle se, mitä ehdokkaalla on jalkovälissä, on tärkeämpää kuin naisille.

Se on sitten heidän ongelmansa.

Vierailija
20/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ketään pätevämmäksi tee, onko hänellä xx vai xy-kromosomit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi