Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaupungissa olla missään yksin?

Vierailija
15.01.2024 |

Ahdistaa muutto kaupunkiin. Oon maalaistyttö ja tottunut siihen että voin vaan kävellä metsään ja saan varmasti olla yksin ja rauhassa. En kestä jos ei ole mitään paikkaa mihin vetäytyä. Pakko muuttaa opiskelujen takia. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mies niin baarissa.

Vierailija
2/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaupunkiin oot muuttamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona 

Vierailija
4/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakopissa saa olla yksin kun maksaa 2€ 5min.

Vierailija
5/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mies niin baarissa.

Minäkin saan olla baarissa rauhassa.

T. Ruma nainen

Vierailija
6/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kaupungeissa on luontoplänttejä tai rantaa, mutta pitää mennä siihen aikaan kun on vähemmän ihmisiä. Koti on rauhallinen jos sulla on korvatulpat. Kaupungissa on kyllä nykyään ongelmia, tiedän koska oon asunut liian kauan sellaisessa.

Vierailija
7/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kaupungissa metsän vieressä. Kyllähän täällä kaupunkimetsässä muitakin ulkoilijoita näkee jos lenkkipolkuja pitkin kulkee, mutta jos menee pois poluilta niin aika rauhassa saa olla.

Vierailija
8/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kodittomaksi rupea, saat olla ihan yksin omassa kodissasi. 

Vierailija
9/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuttamassa Seinäjoelle. Ei oo iso paikka onneksi. Ja poikaystävän kanssa muutan niin en välttämättä saa olla yksin kotonakaan kun haluan. Ap 

Vierailija
10/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun noin 2km päässä Jyväskylän keskustasta. Talon pihasta lähtee lenkkipolku laajalle metsäalueelle. Tänäänkin kuljeskelin siellä ihan yksin ja rauhassa. 

Vierailija
11/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ny herranjestas sentään taas. Älä tule kaupunkiin jos noin paljon pelottaa muut ihmiset. Vähemmän täällä on siskonnussijoita ja kännissä ammuskelijoita kuin maaseudulla.

Vierailija
12/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muuttamassa Seinäjoelle. Ei oo iso paikka onneksi. Ja poikaystävän kanssa muutan niin en välttämättä saa olla yksin kotonakaan kun haluan. Ap 

No puhukaa nyt herran tähden ensin tuosta asiasta ennen kuin yhteen muutatte. Kyllä parisuhteessakin pitää saada välillä omaa tilaa. 

Vierailija
13/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ollut paikassa, jossa en saisi halutessani olla yksin. Asun Helsingin keskustassa. Tosin minulle yksin ei tarkotia samaa kuin "en näe yhtään ihmistä". 

Vierailija
14/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No puhukaa nyt herran tähden ensin tuosta asiasta ennen kuin yhteen muutatte. Kyllä parisuhteessakin pitää saada välillä omaa tilaa. 

Me asutaan jo yhdessä, mutta täällä nykyisellä asuinpaikalla saan omaa tilaa juuri silloin kun haluan kun on tuo hiljainen luonto ihan vieressä. En mä nyt toista voi pois kotoa ajaa omien oikkujeni mukaan. 

Vierailija
15/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila, kirjasto? Sermi? Teltta sisälle? 

Vierailija
16/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan jo yhdessä, mutta täällä nykyisellä asuinpaikalla saan omaa tilaa juuri silloin kun haluan kun on tuo hiljainen luonto ihan vieressä. En mä nyt toista voi pois kotoa ajaa omien oikkujeni mukaan. 

Mikä estää muuttamasta Seinäjoella metsän viereen? 

Vierailija
17/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Seinäjoella kyllä riittää metsää. Ulkoilureiteltä kun poikkeat metsäpoluille niin ei juuri koskaan tule ketään vastaan. Keskustassakin saa melkein yksin olla ainakin arki-iltaisin. 

Vierailija
18/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt ongelma olla muualla kuin siinä, että saisit olla yksin. Kuulostaa tekosyyltä ja selittelyltä ihmiseltä, jota jännittää uusi elämänmuutos. Suomessa ei ole olemassa kaupunkia, jossa et halutessasi pääsisi metsään yksin. 

Vierailija
19/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa saa olla rauhassa joka paikassa.

Vierailija
20/25 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kaupungissa on paljon enemmän rauhaa ja yksityisyyttä kuin maaseudulla. Ei tule kukaan utelemaan, että mitäs sillä Jormalla nyt on kun ei ole kylillä näkynyt pariin päivään jne. jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän