Syrjäytynyt, mitä olet saanut tänään aikaan?
Minä olen pessyt tukan ja pyykkiä ja pyyhkinyt tiskipöydän ja lieden. Aika isot saavutukset minulle yhden päivän aikana ja tuntuu siksi ihan hyvältä nyt.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kävin töissä. Sen jälkeen vain roikkunut netissä. Suihkussa olen käynyt pari-kolme viikkoa sitten, hiukset kuitenkin pesen kerran viikossa. Pyykinpesukonetta olen käyttänyt viimeksi kuukausi sitten. Postilaatikolla en ole käynyt tänä vuonna, enkä vienyt roskia roskikseen. Puhelimeen vastasin viimeksi pari viikkoa sitten.
Parit viestit olen kyllä laittanut tällä viikolla. Terv. tuleva työtön, jonka elämä aivan hajalla
Halaus ja voimia sinulle. Tiedän miltä tuntuu, kun työ lähtee alta ja on niin arvoton olo. Kyllä kaikki järjestyy. Tärkeintä olisi nyt, että pitäisit itsestäsi huolta ja olisit itseäsi kohtaan hyvä. Et ole tehnyt mitään väärin, maailma on vaan välillä ihan hirveä.
Paransin maailmaa.
Katselin uunoja kunnallisehdokkaiksi pyrkivien kuvia. Uunon näköisiä kaikki.
Raha ja valta kiinnostaa tyhmimmän näköisiä? Olisikohan ne jotain ex syrjäytettyjä.
Luin shokkiuutisia.
Söin. Join.
Kauppaan menoa suunnittelin. Menen. Jne.
Kävin autolla ostoksilla toisella paikkakunnalla.
Olen eläkeläinen, siis työelämästä väkisin syrjäytetty. Aamulla kävin jumpassa. Sitten laitoin kahdelle ruokaa. Iltapäivällä teimme tunnin kävelylenkin Lidliin ja kannoimme loppuviikon ruoat repuissamme kotiin. Sitten huilasimme ja sen jälkeen höyläsimme. Tai fiilaten ja höyläten, niin kuin laulussa sanotaan. Nyt odottelemme Voice of Finlandin toiseksi viimeistä jaksoa eli välierää. Äsken pistin tulet pönttöuuniin itse tehdyistä myrskyn kaatamien puiden klapeista. Säästyy sähköä ja hiilijalanjälkikin pienenee. Pahinta tietysti sinun mielestäsi on, että voin hyvin ja elämä hymyilee. Avasin juuri viinipullon. Huomenna aamulla vien sen pullokeräykseen kumppanini kanssa. Relaa sinäkin! N67
Kuuntelin aamu kymmenestä repeatillä Finn Anderssonin Laatuaikaa iltapäivä kolmeen, sitten vaihdoin biisiä Franz Ferdinandin Ulysses:iin...
Kävin alkossa ostamassa viinaa ja lidlistä sidukkaa heti aamusta kun alko aukesi. Oon ryypänny aamupäivästä asti. Tässä nyt katon telkkua, surffaan netissä ja juopottelen.
Siivosin koko huushollin. Olis kai sitä muutakin jaksanut tehdä mutta kun ei ole enempää elämää tälle päivälle... nyt piereskelen sänkyyn loppuillan ja olen av:lla.