Syrjäytynyt, mitä olet saanut tänään aikaan?
Minä olen pessyt tukan ja pyykkiä ja pyyhkinyt tiskipöydän ja lieden. Aika isot saavutukset minulle yhden päivän aikana ja tuntuu siksi ihan hyvältä nyt.
Kommentit (27)
Keskustelin muiden halltuskumppaneiden kanssa kuinka saamme Suomen kuntoon.
Nousin klo 8, keitin kahvia. Tein eilisen perunamuusin tähteistä perunarieskaa. Tiskasin, pesin pyykkiä. Kävin kirjastossa.
Otsikko olisi ollut raflaavampi, mikäli sanamuoto "syrjäytetty" olisi ollut "syrjäytyneen" tilalla...
Kävin suihkussa ja fysioterapiassa, olinkin helvetin uupunut sen jälkeen, niin että otin päiväunet. Sairauteni on fyysistä mutta johtaahan se syrjäytymiseen.
Herännyt, syönyt aamupalan, ollut salilla tunnin(crosstrainer-treeni), käynyt hulluilla päivillä, ostanut sukkahousuja, nukkunut kotona päiväunet, koska olen ollut niin väsynyt kouluviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Herännyt, syönyt aamupalan, ollut salilla tunnin(crosstrainer-treeni), käynyt hulluilla päivillä, ostanut sukkahousuja, nukkunut kotona päiväunet, koska olen ollut niin väsynyt kouluviikosta.
Eihän syrjäytynyt ole koulussa.
Miten ap määrittelet syrjäytyneen? En ole omasta mielestäni syrjäytynyt, mutta jonkun muun mielestä saatan olla. Olen käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä, ja järjestellyt kotia.
Itkettyäni masennusta ja työttömyydestä mieleeni juolahti lausahdus "elämä on tarkoitettu elettäväksi". Kaikkosi alakulo ja itku (ainakin hetkeksi). Oivalsin myös, etteivät vuodet kotiäitinä ole menneet hukkaan. Päinvastoin, olen pystynyt tarjoamaan kivan lapsuuden lapsilleni.
Rukoillut halua halun saamiseksi, joka kohdistuu työnhaun alkamiseen...
Nukuin aika hyvin, heräsin yhden nurkilla. Katsoin tv:tä, kävin äidin luona kahvilla ja isän luona syömässä ja kaljalla. Kohta menen saunaan ja siemailen muutaman oluen, ehkä pelailen jotain videopelejä.
Ai niin, pitäisi siivota ja tiskata... no, sen teen varmaan vasta huomenna.
Katsoin tilin saldon. 13 €.
Jatkoin unia.
Herätin ja laitoin lapset kouluun. Katsoin leffan. Söin. Pesin viimein ylipaskaiset hiukset. Hain lapset koulusta ja kävimme kaupassa. Kello oli silloin yksi.... Eli viisi tuntia tullut maattua tässä sohvalla perse homeessa enkä jaksa mitään. Pakko nousta ja imuroida edes keittiön lattia, pyykinpesuakin olisi. En jaksa, en. Koskee joka paikkaan.
Loppuuko teillä muilla elämään väsyneillä voimat kesken päivän kuten mulla?
Nostin joulusta asti keittiön pöydällä olleen kattilan kaappiin.
Heräsin 7. Olen ollut facessa ja av:lla
Olen syönyt. Nyt lähden kauppaan ja illalla kone pesee pyykkiä
Olen käynyt suihkussa, pessyt hampaat, tiskannut (mutta jotkut homehtuneet kupit jätin vielä likoamaan) ja pessyt pyykkiä. Suurin osa ajasta kulunut valitettavasti kuitenkin nettiä selatessa, vaikka siivottavaa olisi vielä paljon ja haluaisin vihdoin jaksaa lukea pääsykokeisiin.
Kävin töissä. Sen jälkeen vain roikkunut netissä. Suihkussa olen käynyt pari-kolme viikkoa sitten, hiukset kuitenkin pesen kerran viikossa. Pyykinpesukonetta olen käyttänyt viimeksi kuukausi sitten. Postilaatikolla en ole käynyt tänä vuonna, enkä vienyt roskia roskikseen. Puhelimeen vastasin viimeksi pari viikkoa sitten.
Parit viestit olen kyllä laittanut tällä viikolla. Terv. tuleva työtön, jonka elämä aivan hajalla
Nousin sängystä. Keitin kahvia. Tein aamupalaa. Nautin aamiaisesta. Ompelin keittiöverhoja vähän lisää, ehkä saan ne vielä tänään valmiiksi! Laitoin kosteusvoidetta. Meikkasin itseni oikein sieväksi, niin että joku voisi minua katsoessaan erehtyä kuvittelemaan minun olevan vahvastikin nykyelämässä kiinni. Sain lähdettyä ostoksille. Kävin sekä Lidlissä että K-kaupassa. Kotimatkalla luin hesaria... Nyt olen vähän poikki.
Pesin kasvot
Laitoin silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta
Pesin hampaat
Valmistin kahvia ja avokadoleivän