Koska teillä on rintojen arkuus hellittänyt ?
Hysteerinen keskenmenon plkääjä täällä kyselee: Koska teillä on rintojen arkuus vähentynyt tai loppunut ? Viikolla 8+1 olen menossa ja yhtäkkiä pystyn taas nukkumaan vatsallani. En ole myöskään yhtä väsynyt kuin ennen, ei kuvota yhtä paljon...
Hysteeristä vouhakaamista tämä kai on, mutta lapsettomuus, hoidot ja ja varhainen km takana olen melkoinen hermokimppu ensimmäistä kertaa näinkin pitkälle päästyäni.
Anno
Kommentit (5)
Minullakin rv 8+1 ja rinnat edelleen kuin täyteen pumpatut.....niihin ei todellakaan voi koskea, huudan jos mies yrittääkin :)
Pahoinvointia ei onneksi juurikaan, silloin tällöin pieninä aaltoina, mutta ei haittaa...:)
Mulla ei rintojen arkuus tähän päivään mennessä ole vielä alkanutkaan =D kokoa on rinnoille tullut kyllä lisää, mutta arat eivät ole olleet missään vaiheessa. Ja alkuraskaus mulla oli aika lailla kokonaan oireeton ja ihan samalla tavalla olin huolissani, mutta nyt on vaan onnellinen kun ei ollut mitään pahoja pahoinvointeja. Pientä kuvotusta vaan.
Onnea odotukseen!
[color=red]pikku-milli & paco 35+0[/color]
Hmm, missähän vaiheessa se hellittikään.. varmaan ennen rv14. Mutta sen jälkeen on arastellut välillä ja nyt on taas alkanut vähän aristaa välillä satunnaisesti ja vähän. Alussa olivat ihan kipeätkin, mutta nyt lievemmin.
No, kokonaan ei ole loppunut, joskin vaihtelee päivittäin ja jopa saman päivän aikana, välillä on kipeemmät, välillä jo melkein ok... Nyt rv 9+4.
Itselläni pahoinvointi vieläkin vaan pahenee ja rv nyt 14.
Mutta minullakin rintojen arkuus hellitti kokonaan joskus rv 8 maissa, sitä ennen oli todella kipeät. Eli jos tämä lohduttais:)
Onnea odotukseen!