Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...

Vierailija
07.04.2017 |

Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...

Kommentit (223)

Vierailija
181/223 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten eräs silloinen tuttuni (ei enää, syystäkin) soitti minulle keskellä yötä ja alkoi huutamaan täysillä et hää oli pelannut kamujensa kanssa tarot-korteilla ja siinä pelissä selvisi et minä kuulemma viettelen hänen veljen (joka on naimissa) epätoivoisilla keinoilla. Ainut lause jonka sain suustani kuunneltuani epäuskoisena selitystä, niin oli: anteeksi, mitä sinä oikein selität outoja keskellä yötä, niin tuttu rähjäisi lopuksi et nyt meidän välit menee poikki ja haukkui minut vielä. Ei ole tullut ikävä häntä jostain kumman syystä.. 

Vierailija
182/223 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus galtsussa tuli random tyyppi ykskaks raivoamaan minulle et älä tule minun uniini öisin ja vokottele unien kautta kumppaniani.. Vastasin et ootko ihan tosissas ja tarvitset selvästi ammattiapua juttujesi perusteella, niin arvatkaa mitä kirjoittaja teki.. Noh, laittoi estolle😃 kaikenmaailman hiihtäjiä sitä onkaan ja vielä kun purkaavat omia harhojaan ihan ventovieraille ihmisille.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/223 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
184/223 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
185/223 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran on tultu väittämään ennustusohjelman ennustuksen mukaan, että veisin naapurin kumppanin (väittäjä-naapuri tuli ihan oveni taakse kertomaan tärkeän asiansa). 

Vierailija
186/223 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
187/223 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sukulainen väitti kivenkovaa että olen rakastunut hänen naapuriinsa, kun oli nähnyt asiasta unta aiemmim. Kun jankkasi ja jankkasi asiata tovin eikä uskonut minun puheitani niin uhkasin että soitan 112 ja sanon että seonnut sukulainen väittää asiaa x ja häiriköi minua tahallaan niin johan lopetti sukulainen hölmöjen puhumisen ja lähti paikanpäältä karkuun. Ei ole sen jälkeen kuulunut hänestä mitään, paitsi sen verran kuulin et hän sairastui masennukseen ja ahdistushäiriöön myöhemmin, oisko tuo ollut jotain ns esi oire häiriöille syy oudolle käytökselle, ehkä. 

Vierailija
188/223 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
189/223 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aihe, en ole itse kyllä kokenut jotain hulluja väitteitä keneltäkään. 

Vierailija
190/223 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub! 

Vierailija
191/223 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelta 2021.

Vierailija
192/223 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 1.sivu.

Vierailija
193/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v sitten tutun tuttu soitti minulle (lankapuhelimien aikaan) puhelun, jossa väitti tosissaan kuinka seuraan hänen miestään heidän omakotitalonsa ikkunoistaan kytäten paukkupakkasilla, he ovat kuulemma "saaneet" minut rysän päältä kiinni monet kerrat. Epäuskoisena kuunnellen asiaa sain sanotuksi sitten "nyt on teidän molempien päissä ja silmissä pahasti jokin pielessä, asun toisella puolella Suomea enkä edes tiedä osoitettanne ja jos oikeasti joku hiippailee teidän talon nurkissa niin oikea apu löytyy hätänumerosta, sieltä saa myös apua äkilliseen mielenterveyden horjumiseen." Lopuksi suljin luurin. En sen jälkeen kuullut heistä mitään, eli joko kiusallaan tekivät noin tai oikeasti oli mielenterveydessä ongelmia. 

Vierailija
194/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä aihe, en ole itse kyllä kokenut jotain hulluja väitteitä keneltäkään. 

Juu, kyllä noita kaheleita väitteitä on ja moni on varsin niitä kuullut. 

Vierailija
195/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
196/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
197/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi kokemus. Viime vuonna random tyyppi tuli somessa kirjoittamaan kuvaani et olen siksi valinnut vaatteeni ja ehostanut itseni tietyllä tapaa kun oon iskemässä kommentoijan kumppania.. Vastasin onko tämä joke, niin kommentoija laittoi estolle!? Että kyllä maailmassa on kaikenlaista kulkijaa ja juttujaa.. 

Vierailija
198/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
199/223 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
200/223 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus facebookin mesessä sain joltakin random tyypiltä viestiä et `jätä mut rauhaan!! Älä kurkistele mun huoneen ikkunan takaa!!`

Tajusin heti että tähän viestiin ei kannata vastata, kun vaikutti niin oudolta tuo viesti. Tuli tunne et saan jonkun hullun perääni mesessä, jos olisin vastannut. Tyypistä en enää koskaan kuullut mitään tuon yhden viestin jälkeen.