Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...
Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...
Kommentit (223)
Mie kuulemma yritin viedä kaverin serkun miestä unen kautta ja väittäjä oli kaverin sisko😵💫😂 oli siis nähnyt tuollasta unta,ja uskoi tosissaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla pimahtanut tyyppi kun tollasta luulee!
No kyllä.
Entinen mieheni luuli et oon rakastunut Elvikseen ja sitä yritän iskeä (oli nähnyt unen asiasta) niin huusi ja räyhäsi asiasta aikansa, ei uskonut heti minun puolustuspuheita. Taustatietona mies oli sairastunut skitsofreniaan, joka siis selitti oudon puheen. Ei mennyt kauan kun erosimme. Mm. Noiden ihme harhojen takia.
On kokemusta. Kerran tuttu kivenkovaa väitti et vien hänen kumppaninsa, kun oli nähnyt aiheesta painajaista?
Hassusti kirjoitettu aloitus, sain kumminkin idean päästä kiinni. (ei miettinyt aloittaja kunnolla aloituksen tekstiä, sattuuhan noita). Mut kumminkin, mun nuoruuden kaveri oli pelannut jotain ennustuspeliä netissä, ja siellä oli kerrottu et vien hänen veljensä. Tuli seuraavana päivänä vihainen puhelu kaverilta asiasta, ja kun ei uskonut mun epäuskoista puhetta, niin katkaisi välit. Että ei harmittanut kaveruuden loppu, kun tollasen höpö jutun takia meni.
Joskus somessa (irc-galleriassa) muutama eri random tyyppi tuli kommentoimaan et miksi kävit mun sivuilla, ootko yrittämässä mua/mun kumppania/ootko sexsuaalivähemmistöä?, kun vastasin kieltävästi niin laittoivat estolle?? Mikä logiikka tossa niinkuin oli? Ei ollu selvästi inkkarit kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on kokemusta asiasta. Oltiin kolmekymppisiä ystävyksiä, tunnettu yläkoulu ajoista saakka. En olisi ikinä uskonut, että eräänä päivänä saan meseen sellaisen pitkän viestin ystävältä, jossa väittää kivenkovaa minun olevan pihkassa hänen aviomieheensä ja aion erottaa heidät. Ystäväni oli soittanut ennustuspalveluun ja uskoi siihen hölynpölyyn. En kerennyt kun pari lausetta kirjoittaa meseen, että onko tämä vitsi ja mitä tämä oikein on, niin ystävä esti minut kaikissa somepalveluissa, eikä vastannut puheluihin. Ystävyys oli siis siinä.
Siinäpän menetti ystävän oman typerän harhaluulonsa takia. Ikäviä todella tämmöiset tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on. Lapsuudenkaveri kerran soitti vihaisen puhelun ja alkoi väittämään että oon rakastunut hänen avomieheensä huom. syy koska oli nähnyt unta asiasta. Koko puhelu meni hänen huutoaan kuunnellessa ja lopuksi sanoi hyvästit ja tuut tuut. Kun yritin puolustaa itseäni puhelussa, niin kiihtyi aina vain enemmän. Sinne meni 20-vuoden kaveruus tuosta vain.
Ei ollut muumit laaksossa kaverilla. Oma menetys oli kun tuon tyhmän harhaluulon takia laittoi välit poikki.
.