Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolikas mirtazapin eilen klo 23 aikaan, hirveä väsymys herätessä

Vierailija
07.04.2017 |

Normaalia? Ihan tajuton väsymys.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan joskus puolet 15:n mg:n Mirtazapinista unettomuuteen, nukun paremmin enkä ole huomannut

päiväväsymystä. Voi yrittää laittaa vaikka kolmeen osaan pillerin,pieni annos riittää unettomuuteen eikä

aiheuta riippuvuutta.

Juuri näin, lisäksi lääke tulisi ottaa paljon aiemmin viimeistään klo 21 (paitsi jos teet iltavuoroa). Lääke tavallaan pakottaa nukkumaan tarpeeksi, eli illalla lääkkeenoton jälkeen jos ei mene nukkumaan on todennäköistä kokea huonovointisuutta, samoin aamulla jos ei ole nukkunut yön aikana tarpeeksi jatkuu väsymys ja mahdollisesti huonovointisuus. (Tämä omaa kokemusta, ei universaali totuus.)

Vierailija
22/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi Murtazapiinia käyttää juurikin tuosta syystä, että seuraava päivä menee ihan järkyttävässä pöhnässä. Aamulla en kertakaikkiaan mitenkään pääse sängystä ylös,sitten kun nousen vihdoin niin tavarat tippuu koko päivän käsistä ku on niin lötköt ja voimattomat. En kykene tekemään yhtään mitään ja se olo ei mene pois esim.kahvilla,ei millään. Aivan järkyttävää ainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä nyt jotain kunnon myrkkyä. Opiaattijohdannaisia vaan. Niitä viinan kanssa niin et tiedä onko yö vai päivä.

Tai sitten hankit elämän.

Olipa nätisti sanottu

Vierailija
24/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia? Ihan tajuton väsymys.

Luitko tuoteselosteen? Tuo on hyvin yleinen haittavaikutus ja kerrotaan ohjeissa.

Vierailija
25/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan joskus puolet 15:n mg:n Mirtazapinista unettomuuteen, nukun paremmin enkä ole huomannut

päiväväsymystä. Voi yrittää laittaa vaikka kolmeen osaan pillerin,pieni annos riittää unettomuuteen eikä

aiheuta riippuvuutta.

Juuri näin, lisäksi lääke tulisi ottaa paljon aiemmin viimeistään klo 21 (paitsi jos teet iltavuoroa). Lääke tavallaan pakottaa nukkumaan tarpeeksi, eli illalla lääkkeenoton jälkeen jos ei mene nukkumaan on todennäköistä kokea huonovointisuutta, samoin aamulla jos ei ole nukkunut yön aikana tarpeeksi jatkuu väsymys ja mahdollisesti huonovointisuus. (Tämä omaa kokemusta, ei universaali totuus.)

Täytyy siispä ottaa aiemmin ja katsoa millaisen olon sitten tekee. Nukuin kyllä hyvin sen ajan mitä unta sain, en heränny yöllä kertaakaan.

-ap

Vierailija
26/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä nyt jotain kunnon myrkkyä. Opiaattijohdannaisia vaan. Niitä viinan kanssa niin et tiedä onko yö vai päivä.

Olipa nätisti sanottu <3

Ja sinä teet joka päivä saman aloituksen eri lääkkeestä.

Kyllä mua vituttaa tuollainen lääkkeillä läträäminen. Miksi sulla on noin monta nukahtamis/ uni/ mielialalääkettä päällekkäin?

Mikä sun ongelma on?

Lääkärin määrämiä. Unettomuus/ahdistus ja paniikkihäiriö.

-ap

Vierailija
27/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se univaikeuksien hoitaminen pitäis lähteä jostain ihan muualta kun näistä aivomyrkyistä. Kuka aloittaa mielialalääkkeen univaikeuksiin? onko muka kaikki muut keinot kokeiltu?ne turvallisemmat? on se kumma kun ei lääkärit osaa mitään muuta kuin määrätä joka vaivaan näitä pitkäaikaisia haittoja aiheuttavia nappeja. Hoida unesi kuntoon muilla keinoilla, suosittelen.

Vierailija
28/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa nätisti sanottu <3

Ja sinä teet joka päivä saman aloituksen eri lääkkeestä.

Kyllä mua vituttaa tuollainen lääkkeillä läträäminen. Miksi sulla on noin monta nukahtamis/ uni/ mielialalääkettä päällekkäin?

Mikä sun ongelma on?

Lääkärin määrämiä. Unettomuus/ahdistus ja paniikkihäiriö.

-ap

Tai sitten jotain muuta...

Vierailija
29/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös aiheutti aivan tajutonta päväväsymystä, pitkälle iltapäivään. Aivan pienellä pillerinmurusellakin. Olen nyt käyttänyt melatoniinia jonkun aikaa, jos ei ole ihan akuutteja huolia niin nukun sillä hyvin. Auttaa lähinnä siihen yöheräilyyn, herään kyllä edelleen mutta nukahdan heti uudestaan. Otan Mirtan vain jos olen valvonut useita öitä ja sittenkin mielummin viikonloppua vasten.

Vierailija
30/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se univaikeuksien hoitaminen pitäis lähteä jostain ihan muualta kun näistä aivomyrkyistä. Kuka aloittaa mielialalääkkeen univaikeuksiin? onko muka kaikki muut keinot kokeiltu?ne turvallisemmat? on se kumma kun ei lääkärit osaa mitään muuta kuin määrätä joka vaivaan näitä pitkäaikaisia haittoja aiheuttavia nappeja. Hoida unesi kuntoon muilla keinoilla, suosittelen.

Itse ylilääkärin määräämiä, niin en ole kyseenalaistanut. Syön hyvin, liikun ulkosalla vähän, mutta kokoajan väsyttää vaikka miten nukkuisin tai olisin. Melatoniinista ei ollut hyötyä, sekin on kokeiltu. Lääkkeitä ottaessa nukun edes muutaman tunnin sikeästi. Muutoin pyörin sängyssä ja heräilen. Aamuisin en saa kahdeksan jälkeen enää unta vaikka miten väsyttäisi. Ahdistaa tämä kotona olo ja itsensä tarkkailu. Ensviikolla näen toisen lääkärin.

-ap

Vierailija
31/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös aiheutti aivan tajutonta päväväsymystä, pitkälle iltapäivään. Aivan pienellä pillerinmurusellakin. Olen nyt käyttänyt melatoniinia jonkun aikaa, jos ei ole ihan akuutteja huolia niin nukun sillä hyvin. Auttaa lähinnä siihen yöheräilyyn, herään kyllä edelleen mutta nukahdan heti uudestaan. Otan Mirtan vain jos olen valvonut useita öitä ja sittenkin mielummin viikonloppua vasten.

Pitäisiköhän itsekin vielä kokeilla Melatoninia. Sitä on 3mg purkki.

-ap

Vierailija
32/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän ap.n tapauksessakin, aloitusten määrä ja laatu huomioon ottaen, on kyse narkista.

Narkilla on tarve vetää jopa tuntemattomat ihmiset maailmaansa.

Kipeimmissä kohtaamussani tapauksissa jo iäkäs ihminen on tarjonnut lääkkeitään puolisolleen ja lapsilleen.

Nämä jättävät lääkkeitään esille jotta eläimet ja jopa lapsenlapset söisivät lääkkeitä ja näille tulee niistä hengrnvaarallisia oireita.

Näin lääkenarkki siirtää ongelmiaan muille ja eteenpäin.

Ap.n tapauksessa kyseessä yksinäinen ihminen, jolle kohderyhmäksi valikoituu tuntemattomat, anonyymit ihmiset palstalla.

He kelpaavat mainiosti " käyttämään" lääkkeitä ap.n kanssa.

Sulla on pahoja ongelmia. Hae apua.

Vierailija
33/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämän ap.n tapauksessakin, aloitusten määrä ja laatu huomioon ottaen, on kyse narkista.

Kipeimmissä kohtaamussani tapauksissa jo iäkäs ihminen on tarjonnut lääkkeitään puolisolleen ja lapsilleen.

Nämä jättävät lääkkeitään esille jotta eläimet ja jopa lapsenlapset söisivät lääkkeitä ja näille tulee niistä hengrnvaarallisia oireita.

Ap.n tapauksessa kyseessä yksinäinen ihminen, jolle kohderyhmäksi valikoituu tuntemattomat, anonyymit ihmiset palstalla.

Nyt meni kyllä niin metsään kuin vaan voi mennä.

Olen ihan tavallinen tallaaja jolle on tapahtunut paljon kaikkea, ja en saa nukutuksi kunnolla ja mietiskelen asioita liikaa. Mulla ei oikeen ole ketään keltä tämmösistä kysyä. Jos häiritsee niin hei, älä lue näitä.

-ap

Vierailija
34/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sun kilpirauhasarvot mitattu?????!!!!?

Vierailija
35/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus viime vuonna vissii katottu.

-ap

Vierailija
36/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko sulla muita oireita kuin väsymys ja ahdistus (ja paniikkikohtaukset)?

ummetusta, hiustenlähtöä, palelua, lihaskipuja, voimattomuutta, kuivaa ihoa , ruumiinlämpö alle 36 jopa , muistiongelmia, aloitekyvyttömyyttä, alakuloa , silmä/korvaongelmia , päänsärkyjä , kuumotus -ja palelukohtauksia vaihdellen , ruokahaluttomuutta , neurooseja tai kipuja ja jäykkyyttä lihaksissa "ilman syytä" ?

Jos on , niin oletko pyytänyt itsellesi paperilla arvot tsh , ja t4v? onko rauta-arvosi mitattu (pelkkä hb ei riitä)

Vierailija
37/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja turvotusta

Vierailija
38/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnousua ja kipuja kaulalla?

millainen ruokavalio ja unirytmi sinulla on? miten lenkki sujuu? haukotko happea , meneekö voimat omituisesti? paljonko leposyke?

Vierailija
39/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Onko sulla muita oireita kuin väsymys ja ahdistus (ja paniikkikohtaukset)?

ummetusta, hiustenlähtöä, palelua, lihaskipuja, voimattomuutta, kuivaa ihoa , ruumiinlämpö alle 36 jopa , muistiongelmia, aloitekyvyttömyyttä, alakuloa , silmä/korvaongelmia , päänsärkyjä , kuumotus -ja palelukohtauksia vaihdellen , ruokahaluttomuutta , neurooseja tai kipuja ja jäykkyyttä lihaksissa "ilman syytä" ?

Jos on , niin oletko pyytänyt itsellesi paperilla arvot tsh , ja t4v? onko rauta-arvosi mitattu (pelkkä hb ei riitä)

Noista täsmää: väsymys, ahdistus (paniikkikohtaukset), lihaskivut, voimattomuus, muistiongelmat, aloitekyvyttömyys, alakulo, päänsärkyjä, kuumotus-ja palelukohtauksia, ruokahaluttomuutta..

Viime vuonna on noi lukemat katottu. Sillon TSH 2,18 ja t4v 18. Ferritiini 10 ja hb äskettäin 134.

-ap

Vierailija
40/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni kyllä niin metsään kuin vaan voi mennä.

Olen ihan tavallinen tallaaja jolle on tapahtunut paljon kaikkea, ja en saa nukutuksi kunnolla ja mietiskelen asioita liikaa. Mulla ei oikeen ole ketään keltä tämmösistä kysyä. Jos häiritsee niin hei, älä lue näitä.

-ap

Sen sijaan, että puhelisit ongelmistasi, puhut mielummin ottamistasi lääkkeistä.

Olet yksinäinen, työtön, liikaa aikaa, puhut lääkäristäsi etunimellä (?)

On normaalia koittaa paikata ongelmia lääkkeillä ja sulla se on lipsunut narkkaamiseen.

Sun ongelma ei ole lääkkeet tai niiden vaikutus, vaan paljon isommat ongelmat.

Sulla on selvät lääkenarkin oireet.

Sulla on paljon asioita järkättävänä elämässä, toivottavasti saat niitä kuntoon.

Nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä