Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinut leikattu?

Leikattunuori13
06.04.2017 |

Hei! Minut on leikattu kerran ja olin silloin 12 v (olen nyt 13v ja leikkaus tapahtui tänävuonna ennen kuin täytin 13v) eli minulla oli vatsassa jokin juttu... Ja oireet alkoivat jo 2016 syksyllä.. Menimme 2016 marraskuussa lääkäriin ja siellä ultraäänettiin vatsani :D sieltä löytyi ylimääräisiä kiviä?? Oisko ollu :D mutta en nyt muista mikä se juttu oli mikä multa leikattiin... Eli menin sairaalaan tiistaina helmikuussa... Ja odottelin vanhempieni kanssa siinä pari tuntia kunnes lähdettiin leikkausaliin.. Siellä minulle laitettiin tippa menemään käteen... Muistan vain sen kun olin peloissani ja sittenkun se lääkäri laittoi nukutuslääkettä siitä tipasta menemään nii mun kädet kirveli ja sit mä vaan nukahdin ja ne käski mun hengittäää viel syvään ennenku nukahdan.. No sitku se leikkaus oli ohi ja sit heräsin heräämöstä.. Se lääkäri kysys että näenkö hyvin ja vastasin sieltä unen seasta että "joo kai" ja olin ihan tokkurassa.. :DDDD sit pääsin sinne osastolle ja mun äiti tuli sit sinne ja oli siellä iltaan asti (20 asti) sit mä jäin sinne yöks ja aamulla joskus 10 aikaa pääsin sit kotiin :) mulla oli siis 5 "reikää" mun vatsassa jjoihin TIETTY oli laitettu tikit sit sen toimeenpiteen jälkeen... Mul oli 2viikkoo liikuntakielto ja kouluun sain mennä oman voinnin mukaan.. Ja tikit oli itsestäänsulavat. Tässä oli mun leikkausoperaatio kertomus:) kertokaa ihmeessä onko teijän kokemus ollu kiva vai huono!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla