Ajatteletteko te teihin ihastuvista ihmisistä, että tuo nyt vain etsii itseään ja siksi ansaitsee huomionne?
Kommentit (5)
Niin, mä ajattelen näin. Jos tyyppi on vähänkään miellyttävä, niin en halua torpata tutustumista alkumetreille, vaan katsoa sen toisenkin takia, mikä juttu hänellä on meneillään. En ole koskaan seurustellut rakkaudesta, jota itse varsinaisesti tuntisin. Sekin ois poikaa joskus.
ap
Minäkin pyrin olemaan huomaavainen ja ystävällinen niitä kohtaan, jotka ovat ihastuneita minuun, mutta yritän tehdä selväksi että tässä ollaan platonisella pohjalla.
Se on kyllä mielenkiintoista, mihin ihmiset toisissaan ihastuvat. Se osuu suoraan jonnekin heidän henkilökohtaisen prosessinsa ytimeen. Tilanteet, jossa joko itse olen yksipuolisesti ihastunut tai joku toinen on ihastunut minuun, ovat usein poikineet molemminpuolisesti hedelmällisiä ystävyyksiä.
Minulla taas seuraa masennus, jos en saa vastakaikua, koska yleensä sitä toista ei kiinnosta onko mulla jokin prosessi meneillään, ahdistutaan vain seksinnälkäisestä, epäkiinnostavasta naisesta, tai näin sen tulkitsen, vaikka olen melkein aseksuaali.
ap
Eli en todellakaan ole seksinnälkääni liikkeellä. Tai sitten ne ei tajua, kun ei tulla korsetti auki tarjoutumaan.
ap
Tuohan on ihan hyvä näkökulma asiaan.