Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa jos Jeesus olisi ollut teidän veli

Vierailija
06.04.2017 |

Niin eikö se riipaise mitä viattomalle miehelle tehtiin?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppeliratarit ja ydinjoukko varmaan säilyttävät tuota salaisuutta visusti! Siksi ne vihkii vain sikavarmoja tyyppejä noihin kerhoihin! Se joka tietää eniten lienee nimetty Arkkienkeli Mikaeliksi? Siis nämä maalliset poikain leikit tuon aseen kanssa?

Vierailija
62/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temppeliratarit ja ydinjoukko varmaan säilyttävät tuota salaisuutta visusti! Siksi ne vihkii vain sikavarmoja tyyppejä noihin kerhoihin! Se joka tietää eniten lienee nimetty Arkkienkeli Mikaeliksi? Siis nämä maalliset poikain leikit tuon aseen kanssa?

Ja koska noita veljiä on joka maassa on Haarp Venäjällä Kiinassa , brasiliassa ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus esitti silloisten valtaapitävien auktoriteettia kyseenalaistavia väitteitä, organisoi liikehdintää laillista yhteiskuntajärjestystä vastaan, rikkoi lakeja ja vallitsevia moraalisäädöksiä vastaan ja julistautui kuninkaaksi. Olisin veljenä ollut ehkä huolissani tuollaisesta toiminnasta ja siitä mihin se saattaa johtaa, mutta ajatellut että kukin toimii miten parhaaksi näkee.

Vierailija
64/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus esitti silloisten valtaapitävien auktoriteettia kyseenalaistavia väitteitä, organisoi liikehdintää laillista yhteiskuntajärjestystä vastaan, rikkoi lakeja ja vallitsevia moraalisäädöksiä vastaan ja julistautui kuninkaaksi. Olisin veljenä ollut ehkä huolissani tuollaisesta toiminnasta ja siitä mihin se saattaa johtaa, mutta ajatellut että kukin toimii miten parhaaksi näkee.

Hän ei sanonut olevansa Juutalaisten kuningas. Se oli pilkkanimi. Hän tuli kaikkien kuninkaaksi eikä hönen kuninkuutensa ollut tästä maailmasta ! Vaan taivaallisesta.

Vierailija
65/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki täällä puhuu jostain Nikola Teslasta?

Vierailija
66/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähäb off yopic mutta on käynyt mielessä että entä jos siellä Egyptissä osattiin jo energiantekemiset yms? Ja jos liitonarkku olikin sellainen kannettava akku tms? Siinähän oli akun navatkin ne kerubit siipineen?

Aina missä taisteltiin kannettiin edessä tuota arkkua ja joku soitti Harppua ( Haarp?) Gennesareth on hepreaksi Harppu ja sen Keskellä sitten Jeesus juuri tyynnytti aallot ja tuulen ( ilmastonmuokkaus?) .

Jospa se Jumalan voima oli eräänlainen Haarp ase? Esim äänellähän he mursivat muurejkin taisteluissa jne....

Elikkä Liitonarkku sisälsi energiaratkaisun? Jota voitiin käyttää voitokkaasti taisteluissa? Jeesus puhui ette tunne Jumalaa ja hönen voimaansa.

Tämä kuvio ainakin on ensimmäisessä Indiana Jones elokuvassa, joten kai se on totta.

Oho! Usko tai älä olin päätellyt tämän itse sillä leffaa en ole nähnyt:0! Ohho! Oliko leffassa juurikin näin?????

😄

Vierailija
67/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mälsää olis pikkuveljenä. Mä olen jumalan poika, anna Leegot tänne.

Vierailija
68/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähäb off yopic mutta on käynyt mielessä että entä jos siellä Egyptissä osattiin jo energiantekemiset yms? Ja jos liitonarkku olikin sellainen kannettava akku tms? Siinähän oli akun navatkin ne kerubit siipineen?

Aina missä taisteltiin kannettiin edessä tuota arkkua ja joku soitti Harppua ( Haarp?) Gennesareth on hepreaksi Harppu ja sen Keskellä sitten Jeesus juuri tyynnytti aallot ja tuulen ( ilmastonmuokkaus?) .

Jospa se Jumalan voima oli eräänlainen Haarp ase? Esim äänellähän he mursivat muurejkin taisteluissa jne....

Elikkä Liitonarkku sisälsi energiaratkaisun? Jota voitiin käyttää voitokkaasti taisteluissa? Jeesus puhui ette tunne Jumalaa ja hönen voimaansa.

Tämä kuvio ainakin on ensimmäisessä Indiana Jones elokuvassa, joten kai se on totta.

Oho! Usko tai älä olin päätellyt tämän itse sillä leffaa en ole nähnyt:0! Ohho! Oliko leffassa juurikin näin?????

😄

Aika jännä kun itse etsimällä löysin siis samat asiat kuin Indiana Jonesin käsikirjoittaja! En todellakaan ole nähnyt koko elokuvaa vaan tein itse omat päätelmäni täysin! Aika sattumaa...

Vierailija
69/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos kaikista lehtolapsista tällanen tarina syntys, ni ois meillä lukemista :D

Vierailija
70/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki täällä puhuu jostain Nikola Teslasta?

Koska Tesla oli mantereella ja keksi kaiken Haarp aseeseenkin tehdyt sovellukset. Kaikenkukkuraksi niin Vatikaanin väki , Ludvig kuningas ja Rennes Chateauun pappi liittyivät kuvaan. Jja temppeliritaritkin.

Vierailija
71/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leego sana tuleekin Legion sanasta eli roomal rebublikaanisesta armeijan yksiköstä.

Vierailija
72/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin sen hipin katkolle

Katkollehan se joutuikin, mutta häipyi kolmantena päivänä.

Vierailija
73/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesus olisi ollut meidän veli, olisimme pyyhkineett ristiinnaulitsijoilla lattiat tai kuolleet näin tehdessämme.

Vierailija
74/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesus olisi mun veli niin silloinhan minua ei olisi olemassa muualla kuin sen saman satukirjan sivuilla joilla Jeesuskin seikkailee.

Vierailija
75/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Harvoin kuulee puhuttavan siitä, miten Jeesus kärsi pienestä pitäen. Kuten joku jo toi esiin, Herodes yritti murhauttaa Jeesuksen tämän ollessa vastasyntynyt. Jeesus varmaan ymmärsi jo lapsesta lähtien (vähintään ihmisten reaktioista, puolikkaista lauseista, huhuista tai ehkä Hänelle jopa joku sanoi suoraan siitä), että Hänen henkeään tavoitellaan, että maan mahtavat ovat liittoutuneet Häntä vastaan. Kauheaa.

Maria ja Joosef varmaan kärsivät ahdistuksesta ja pelosta. Ehkä PTSD-tyyppisistä oireista. Joosefista ei ole mainintaa myöhemmin evankeliumiteksteissä, ja monet teologit olettavat hänen kuolleen suht nuorena. Ei mikään kumma, jos Joosef esim. sairastui siitä stressistä.

Muistan jo lapsena ajatelleeni, kuultuani Jeesuksesta tarinoita seurakunnan kerhossa, että Jeesus ei tullut maailmaan olemaan onnellinen.

Vähän ennen kuolemaansa Jeesus kertoi opetuslapsilleen tulevasta ristiinnaulitsemisestaan, ja Pietari sanoi, kuten moni meistä sanoisi, ettei Jeesusta saa ristiinnaulita, mutta Jeesus nuhteli Pietaria sanoen "Väisty tieltäni, Saatana! -- Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä."

Ja lisäksi vielä se kaikkien niitten vanhempien kauhua ja suru kun Herodes tapatti kaikki alle kolmivuotiaat poikalapset- viattomien lasten päivä! Jeesuksen kohdalla se ei onnistunutkaan koska pakenivat Egyptiin!

Eli kyllä valtiolla olit tiedossa että Jeesus oli erityislapsi alusta saakka! Jotain jännää isässä siis oli muutakin kuin joku roomal solttu?

Vierailija
76/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään syytön ollut, väitti olevansa Jumalan poika, vaikkei ollut ja se koettiin rienaukseksi.

Jeesus ei ikinä sanonut olevansa Jumalan poika. Hän sanoi itseään Ihmisen Pojaksi. Hän puhui kyllä Isästä joka on hänet lähettänyt.

Oli syytön Jumalan edessä, koska hän todella oli/on Jumala. Mutta juutalaisten lain mukaan oli syyllinen, koska ihminen ei saanut sanoa itseään Jumalaksi. 

Juutalaiset tuomitsivat hänet oman lakinsa mukaan ihan oikein eli lainmukaisesti, mutta he tekivät siinä syntiä, koska heidän lakinsa ja tuomionsa ei ollut Jumalasta. 

Tämä on Jehovan todistajille, vaikea kohta, koska jos he sanovat, että Jeesus ei ollut tehnyt itseään Jumalaksi juutalaisten edessä, niin silloin juutalaisten tuomio ei olisi ollut oikea ja Jeesus olisi voinut irtisanoutua siitä eli hän kärsi väärinkäsityksen marttyyrina. Tällöin olisi osaksi myös Jumalan ja Jeesuksen vika koko ristiinnaulitseminen. 

Mutta juutalaiset olivat ihan oikeassa siinä, että Jeesus teki itsensä Jumalaksi, ainoastaan juutalaiset olivat väärässä tuomitessaan Jeesuksen epäuskonsa lain mukaan eikä Jumalan tahdon mukaan, joka uskovaiselle on ainoa laki, ja joka vaatii vain uskon. Täten ristiinnaulitseminen, vaikka olikin voiton paikka ei ollut kuitenkaan Jumalan teko vaan syntisten ihmisten teko.

Vierailija
77/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leego sana tuleekin Legion sanasta eli roomal rebublikaanisesta armeijan yksiköstä.

On niitä : http://www.fullyillustrated.com/category/photography/

Vierailija
78/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks uskovainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään syytön ollut, väitti olevansa Jumalan poika, vaikkei ollut ja se koettiin rienaukseksi.

Jeesus ei ikinä sanonut olevansa Jumalan poika. Hän sanoi itseään Ihmisen Pojaksi. Hän puhui kyllä Isästä joka on hänet lähettänyt.

Oli syytön Jumalan edessä, koska hän todella oli/on Jumala. Mutta juutalaisten lain mukaan oli syyllinen, koska ihminen ei saanut sanoa itseään Jumalaksi. 

Juutalaiset tuomitsivat hänet oman lakinsa mukaan ihan oikein eli lainmukaisesti, mutta he tekivät siinä syntiä, koska heidän lakinsa ja tuomionsa ei ollut Jumalasta. 

Tämä on Jehovan todistajille, vaikea kohta, koska jos he sanovat, että Jeesus ei ollut tehnyt itseään Jumalaksi juutalaisten edessä, niin silloin juutalaisten tuomio ei olisi ollut oikea ja Jeesus olisi voinut irtisanoutua siitä eli hän kärsi väärinkäsityksen marttyyrina. Tällöin olisi osaksi myös Jumalan ja Jeesuksen vika koko ristiinnaulitseminen. 

Mutta juutalaiset olivat ihan oikeassa siinä, että Jeesus teki itsensä Jumalaksi, ainoastaan juutalaiset olivat väärässä tuomitessaan Jeesuksen epäuskonsa lain mukaan eikä Jumalan tahdon mukaan, joka uskovaiselle on ainoa laki, ja joka vaatii vain uskon. Täten ristiinnaulitseminen, vaikka olikin voiton paikka ei ollut kuitenkaan Jumalan teko vaan syntisten ihmisten teko.

Jeesus ei koko Raamatussa ikinä puhu itsestään muuten kuin Ihmisen poika termillä . Hän ei sano olevansa Jumalan poika. Mutta hän sanoo : minä ja Isä olemme yhtä. Toisaalta rukoilee monesti Isää eli on eri kuin Isä. Sanoo jopa että Jumalani miksi minut hylkäsit. Toisaalta : Jumala sovitti itsensä maailman kanssa. Mutta antoi ainoan poikansa ei viittaasiihen että Poika olisi Jumala?

Jokatapauksessa Jeesus ei ollut mikään Logos tai Mikael eikä luotu vaan oli aina ollut olemassa jo ennen muita luotuja. Ainosyntyinen ei tarkoita että olisi muita synnytettyjä samoin?

Vierailija
79/79 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Jeesus DNA kopio ( DNA on se sana) ja siten poikana mutta kuin kaksonen Jumalalle tavallaan? Kuitenkin eri tahdot ovat klooneillakin. Onko täällä Jumaluusoppineita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän