Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa jos Jeesus olisi ollut teidän veli

Vierailija
06.04.2017 |

Niin eikö se riipaise mitä viattomalle miehelle tehtiin?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatelkaa nousi KOKO maailmaa vastaan yksin vain henkivartiokaarti mukanaan ja voitti:)!!! Ilman väkivaltaa, vielä!!!

Vierailija
22/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli Jumalan suunnitelma, että niin piti tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus kuoli muutamassa tunnissa, kun ei niin jumalaiset ristiinnaulitut yleensä viruivat vuorokausukaupalla. Olisin ollut kiitollinen jos veljeni olisi päässyt noin vähällä - mikäli minulla siis olisi ollut veli joka olisi ristiinnaulittu.

No sitä ennen höntä pilkattiin henkisesti ja julkisesti nöyryytettiin . Sitten laitettiin päähän piikkikruunu ja lyötiin kasvoihin. Sitten ruoskittiin lyijyruoskalla ja annettiin kannettavaksi painava puu ja se kuumuuskin siellä. Ja se oli mäki se Golgata, ylämäkeen haavat kirvellen ja tietäen mitä oli tulossa kohta!

Vierailija
24/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli Jumalan suunnitelma, että niin piti tehdä.

Eipä se poista sitä jos olisit vaikka itse valittu hommaan ei se sen kevyemmältä tuntuisi ! Kaikki helvetillinen pitäisi käydä vaan läpi tietäen ennakolta mitä tulossa vielä!

Vierailija
25/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virsi 405

2) "Tie vie kaita riemuun taivaan portti ahdas kunniaan. Voi niin moni vaipuu vaivaan synnin tietä kulkeissaan".

Vierailija
26/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käyttänyt veljeni kuuluisuutta hyödykseni vaikka yökerhon vip-jonossa;

"Hei mun broidi on jesse"

Vierailija
27/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus riehui temppelissä sillä " Te olette tehneet minun Isäni huoneesta markkinahuoneen"!

Juuri näin tapahtuu tänäänkin. Menestysteologia kukoistaa. Vatikaanilla kulta. Rikkaimmilla juutalaisillakin on johto pankeissa. Koko pankkitoimintahan alkoi juuri noissa temppeleissä kun ihmiset jättivät arvotavaransa ennen sinne menoa kaniin. Penkin nimi oli BAnk.

Vierailija
28/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laupeutta minä olen tullut tuomaan en uhria sanoin Jeesus silti! Ja anoi Jumalalta armoa tekijöille vielä päälle. Koska nämä eivät tiedä mitä he tekevät.

Tuossa kyllä näkyy se, että toisesta maailmasta oli.

Itse kyllä toivoisin Jumalan tulevan pian tuomitsemaan kaikki lastenraiskaajat yms.

Vierailija
29/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kansankiihottaja ja troublemaker se oli roomalaisten mielestä ja roomalaiset toimivat kuten silloin on tapana.Sitten sen agitaattorin ympärille luotiin kokonainen kultti ja uskonto.

Jos mun veli pitäis itseään jumalan poikana mä toimittaisin sen suljetulle. Ois vaan niin noloa.

Itse asiassa on löydetty kirjoituksia, joissa todellakin Jeesuksen puuhat olivat aiheuttaneet harmia ja huokailua hänen sisaruksissaan.

Ja nuo kärsimyksetkin olivat oikeastaan aika kesyjä kun tietää, mitä juuri tänäänkin jossain päin maailmaa lukuisille ihmisille tehdään.

Vierailija
30/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laupeutta minä olen tullut tuomaan en uhria sanoin Jeesus silti! Ja anoi Jumalalta armoa tekijöille vielä päälle. Koska nämä eivät tiedä mitä he tekevät.

Tuossa kyllä näkyy se, että toisesta maailmasta oli.

Itse kyllä toivoisin Jumalan tulevan pian tuomitsemaan kaikki lastenraiskaajat yms.

Jeesus sanoisi tähän että me kaikki olemme syntiä tehneet. Mutta kyllä hän sanoi todellakin kovasti lastenraiskaajille : Sille ihmiselle olisi parempi että myllynkivi ripustettaisiin kaulaan!

Se oli kovaa puhetta kyllä ! - Sen minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä sen te teette minulle. Näin hän sanoi myös eli tuomio tulee olemaan kovin mahdollinen elleivät he käänny .

Vierailija
31/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kansankiihottaja ja troublemaker se oli roomalaisten mielestä ja roomalaiset toimivat kuten silloin on tapana.Sitten sen agitaattorin ympärille luotiin kokonainen kultti ja uskonto.

Jos mun veli pitäis itseään jumalan poikana mä toimittaisin sen suljetulle. Ois vaan niin noloa.

Itse asiassa on löydetty kirjoituksia, joissa todellakin Jeesuksen puuhat olivat aiheuttaneet harmia ja huokailua hänen sisaruksissaan.

Ja nuo kärsimyksetkin olivat oikeastaan aika kesyjä kun tietää, mitä juuri tänäänkin jossain päin maailmaa lukuisille ihmisille tehdään.

Eikös tuo ristillä kiduttaminen oltu ränkätty kaikkein häpeällisimmille rikollisille ja ollut kovin mahdollinen kun siinä oli julkisesti pilkattavana kiduttava vielä! Niinkuin FB söä livenä joutuisit häpäistyksi ? Ja fyysinen kipu päälle! Koko Fb huutaisi että olet terroristi ja suurin pahantekijä koko valtakunnassa ja samalla ruoskaa niskaan ja naulaa jalkaterään.

Vierailija
32/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään syytön ollut, väitti olevansa Jumalan poika, vaikkei ollut ja se koettiin rienaukseksi.

Ja ansaitsee tulla tapetuksi vai?

Varmasti siellä hulluja oli jotka sanoi mitä sanoi.

Minä sanoisin, että todellinen syy oli se, että fariseukset pelkäsivät menettävänsä vallan ja kunnioituksen kansan keskuudessa.

Jeesuksen perässä kun kulki kansa.

Jeesus rehellisenä ihmisenä ( tai Jumalan poikana) sanoi suoraan fariseuksille miten tekopyhiä nämä olivat. Fariseukset kuitenkin ahdistelivat Jeesusta ei Jeesus fariseuksia.

Fariseukset etsimällä etsivät jotain josta syyttää Jeesusta ja vetivät soppaan mukaan Rooman vallan miehet.

Kyllä siihen aikaan tapettiin pienemmästäkin syystä kuin kansan kiihottamisesta hömpötykseen.

Vierailija
33/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Jeesuksen veljetkään uskoneet häneen. Enpä tiedä.. hullu ajatus, varsinkin kun olen itse uskossa ja veli ei. Mutta jos kuviteltaisiin että olemme juutalaisia ja Jeesus ei olisi vielä syntynyt, ja veli väittäisi olevansa Jumalan poika, niin luultavasti hieman seurailisin hänen tekemisiään ja jos hän olisi oikeasti Jumalan poika niin se varmasti tulisi ilmi ja saisi vakuuttumaan...Hänen on tarkoitus uhrautua, joten en varmaan sitten yrittäisi pelastaa..

Vierailija
34/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi olisi palauttanut, Rooman valtakunta on turvallista aluetta.

Vierailija
35/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies lähi-idästä, miksi mammaa kiinnostaisi tyypin kohtalo?

Hän oli terve mies joka suosi tasa - arvoa ja ei väkivaltaa , siksi! Terveet periaatteet vailla mitään lähi- idälle tyypillisiä outouksia. Jeesus sopii hyvin Suomeen . Suomen lipussakin on risti! JUmala ompi linnamme meidän vahva turva ainiaan. Eikä mikään Nato roomasta.

Vierailija
36/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai " Etsä tiedä, kuka on mun faija?"

Vierailija
37/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei Jeesuksen veljetkään uskoneet häneen. Enpä tiedä.. hullu ajatus, varsinkin kun olen itse uskossa ja veli ei. Mutta jos kuviteltaisiin että olemme juutalaisia ja Jeesus ei olisi vielä syntynyt, ja veli väittäisi olevansa Jumalan poika, niin luultavasti hieman seurailisin hänen tekemisiään ja jos hän olisi oikeasti Jumalan poika niin se varmasti tulisi ilmi ja saisi vakuuttumaan...Hänen on tarkoitus uhrautua, joten en varmaan sitten yrittäisi pelastaa..

Pettäisitkö kuitenkaan veljeäsi kuten Judas teki? Minä en. Tai helppo kai täältä nyt sanoa mutta jos suinkin : en!

Vierailija
38/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut veljeni olisi varmaan ottanut huolella päähän tyypin kukkoilu. Hei kattokaa, kävelen vetten päällä! Hei kattokaa, muutin veden viiniksi! Mun isä on parempi kuin teidän muitten isä! Vaikka oikeesti oli joku vanhempi sukulaismies luult. tuupannut Marian paksuksi ja poika sitten kehitteli tarinasta oman versionsa... 

Vierailija
39/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai " Etsä tiedä, kuka on mun faija?"

Hahah! Itse asiassa Jeesus sanoikin vähän tämän tapaista ristillä:" luuletteko etten voisi kutsua hetkenä minä hyvänsä 12 legioonaa enkeleitä Isän piikkiin..."? Kun pilkattiin että pelasta nyt itsesi jos oletJumalaln poika!

Se mikä minua ärsyttää nykyisissä tulkinnoissa on että muka Romma tappoi Jeesuksen mutta kyllä siellä ihan sanotaan :

Juutalaiset olivat sijoittaneet yllyttäjiä kansanjoukkoon huutamaan sitä toista vapautettava ksi Brabbasta ja tuomitsemaan Jeesus!

Kaiken kukkuraksi he huusivt vielä : tulkoon hänen verensä päällemme ja meidän lastemme päälle!

Vierailija
40/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jessen veli, mirhamia tänne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan