Ihastuin Helly Hansenin Salt-takkiin mut se hinta
Ei anna luonto periks maksaa "sadetakista" 250€
Mikä hitto siinä niin paljon maksaa?
Kommentit (9)
Goretexit tai muut maksaa. Itse käytän ulkoiluvaatteita niin paljon ja monia vuosia samoja, niin kannattaa niistä maksaa. Valkoista en ostais kun se ei lähde pesussakaan niin siistiksi että sitä vois 6-10 v. käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Goretexit tai muut maksaa. Itse käytän ulkoiluvaatteita niin paljon ja monia vuosia samoja, niin kannattaa niistä maksaa. Valkoista en ostais kun se ei lähde pesussakaan niin siistiksi että sitä vois 6-10 v. käyttää.
HH kuorivaatteet on materiaalia, jotka säilyy valkoisena ja ne on helppo pitäää puhtaana, kun niihin ei likatartu.
Design, leikkaus, materiaalit, kuljetus, brändin ylläpito (mainokset mm purjehduskisoissa ym), markkinointi
Lidlin tuotteessa tai icepeakissa ei ole monia noista, mutta ei yleensä myöskään yhtä hyvää designia ja materiaaleja
Materiaaleissa on varmasti eroja, mutta onhan siinä brändin tuonmaa lisähintaa.
Ja OT, mutta sportamoresta näytti nyt saavan tuollaisen parilla sadalla.
Sateen kestäviä HH:ita löytyy kyllä puolta halvemmallakin. Ei sen tarvitse olla Goretex jotta kestää ihan hyvin. Itse ostin juuri 120€:llä, ja olen tosi tyytyväinen. HH:t on myös paremmin istuvia lyhkäsille ihmisille kuin useimmat merkit. Ainakin miesten malleissa...
Aika suolainen hinta sadetakista. Pun intended.
HH logo maksaa