Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset sille, joka puuttuu sun asioihis?

Vierailija
05.04.2017 |

Eikö sinulla ole tarpeeksi tekemistä omassa elämässäsi?! Kun jaksat, niin hitosti kantaa huolta muiden elämästä. Ymmärtäisin jos olisit läheinen, mutta et ole. Hanki vaikka kiva harrastus ja keskity omaan perheeseesi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti jätä mut rauhaan.

Vierailija
2/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta, muttakun toi EI auta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suotta, kun kylmästi välit poikki vaan. Näin se menee ja näin se tulee meneen. Levittelit vielä eteenpäin mun asioita ja olin pääaiheena sun keskusteluissa. Kertoo enemmän susta, ku musta

Vierailija
4/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiminvetäjä, jos pommitat mua töillä vielä kerran ennen ku oon ennättänyt ees takkia ottaa pois, niin saat jäädä yksin tekemään ne duunis. Ja voisitko helvetti sinäkin joskus tehä jotain, ei se omien töittes delegointi voi olla sun ainut duuni.

Vierailija
5/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sinä luuviulu huoli siitä ettet ihan katoa ja kiitos kun muistat joka kerta mainita jos on tullut sata grammaa lisää. Kyllä itse lihani kannan.

Vierailija
6/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jota luulin ystäväkseni, jota et ollutkaan. Puhu sinä p****a, mutta minulla on sinusta totuus. Totuus satuttaa enemmän

Vierailija
7/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutu mun elämään, kun omas on kunnossa!

Vierailija
8/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen työni huolella, niin hoida säkin omas ja älä yritä mulle nakittaa niitä.

Vierailija
9/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukippa suusi, jos sieltä ei muuta ulos tule, kuin valitusta. Kaikilla hajoo pää. Kannattaisi harjoitella posiitivista toimintatapaa ihan kaikkien parhaaksi.

Vierailija
10/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää lukea tällaisia. :´( Kunpa maailma olisi oikeudenmukainen, tasa-arvoinen ja rakkautta täynnä.

Vierailija
11/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, älä puutu enään mun ulkonäköön ja omaisuuteni.Kaiken osaan kyllä itse hoitaa.

Vierailija
12/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille ja appiukole terveisiä! Sitten ku lopetatte sossuluukulla hirnumisen ja valtion hyväksikäytön sekä omien lasten alistamisen voitte ehkä harkita niitä maanmainioiden elämänoheiden tuputtamista :D

Vierailija
13/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni pärjää hienosti! Kiitos vaan vaivannäöstä. Toisin taitaa olla sinun tyttäresi asiat, että onko ongelma liian lähellä, kun keskityt liiaksi minun tyttöjeni asioihin. Annan myös pikku vinkin, että meillä ei toimita samanlailla, kun teillä. Perheitä on erilaisia. En pidä todellakaan sinun kasvatustyylistäsi, mutta teet niinkuin parhaaksi näet, joten suu suppuun jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän