Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miesmakusi on muuttunut iän myötä, millaiset asiat miehessä ennen kiinnostivat jotka eivät enää ole tärkeitä?

Vierailija
05.04.2017 |

Luenne, miehekkyys, ulkonäkö, pituus, hiukset, ammatti, varallisuus jne

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena aika huono itsetunto joten kriteereitä ei oikeastaan ollut. Nyt nelikymppisenä jos jäisin sinkuksi, kriteerit olisivat paljon tiukemmat. Ei ulkonäön, varallisuuden tai työpaikan tai muiden ulkoisten seikkojen suhteen, vaan seksin pitää toimia kunnolla ja miehen olla kykenevä rakastamaan ja osoittamaan hellyyttä. Ja kenenkään piiaksi en enää rupea. Tasa-arvoinen ja rakastava suhde. Eli luultavasti olisin sinkkuna loppuikäni.

Miten seksi voi toimia hyvin ruman tai pieni kaluisen miehen kanssa ?

Omalta osaltani (en ole se jolle vastasit):

Ei tietenkään voisi toimia miehen kanssa, joka minun silmissäni olisi ruma tai vastenmielinen. Hassua kyllä, itse olen nähnyt haluttavina miehiä, jotka ovat hyvin kaukana Dressmann-malleista; kaljuuntuvia, lyhyitä, iskävatsaisia, aknearpisia.. Yhteistä heille on ollut se, että ulkonäössä on ollut jotain puoleensavetävää ja luonne on ollut valloittava.

Jostain syystä myös parhaita rakastajiani yhdistää se, että jokainen on ollut aika heikosti varustettu. Ihan vinkiksi, että arviolta 2/3 naisista tarvitsee joka tapauksessa lauetakseen ihan muuta kuin yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi