Joko on VERONPALAUTUSTEN määrä tiedossa?
Tai mätkyjen? Täällä ei vielä ole
t. 02710 Espoo
Kommentit (40)
Ei oo vielä lappua tullut, mutta n. 1500-1600 takaisin asuntolainan korkoja.
Laskin omat mätkyt kun tein veroilmoitusta. Mätkyjä tulee muistaakseni 600e.
Ei ole laput vielä tulleet. Kävin itse laskemassa, niin sen mukaan reilu 1000€ tulossa takaisin. Hyvä niin, sillä nostin tarkoituksella prosenttia kun kyllästyin mätkyihin.
Tonttu tulossa jouluksi 😇, tänään tuli postissa tieto.
No ei ole, just maanantaina laitoin veroilmoituksen.
Viime viikolla tuli laput. 1500 e saan takaisin.
Here I Come Kyoto.
110€ tulee takaisin :) Ihan hyvin oon siis pitänyt prosentin kartalla...
Tonni tulossa :) Laitan prosentin aina vähän isommaksi koska en halua mätkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin just netistä, laskin ja plus miinus nolla on tulos.
MISTÄ KOhtaa sen oikein näkee??? siellä on 3 sivua, joista se kolmas sivu ei aukea...
Poimin siitä luvut ja syötin ne vuoden 2016 veroprosenttilaskuriin. Helppoa. Meni melkein eurolleen tasan eli palautusta tai mätkyjä ei ole kumpaakaan luvassa, kun viime vuoden lopussa laskin joulukuulle uuden, koko vuoden tulot tasaavan veroprosentin.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä meni melkein eurolleen tasan? :D Yritin itsekin tuon veroprosenttilaskurin avulla laskeskella jotain suuntaa-antavaa muttei nyt pää leikkaa yhtään heh!
Eilen tuli. 150 e palautusta, eli se ihan perus mikä opintotuista yleensä saa.
Miehelle 600 e jeeeee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin just netistä, laskin ja plus miinus nolla on tulos.
MISTÄ KOhtaa sen oikein näkee??? siellä on 3 sivua, joista se kolmas sivu ei aukea...
Poimin siitä luvut ja syötin ne vuoden 2016 veroprosenttilaskuriin. Helppoa. Meni melkein eurolleen tasan eli palautusta tai mätkyjä ei ole kumpaakaan luvassa, kun viime vuoden lopussa laskin joulukuulle uuden, koko vuoden tulot tasaavan veroprosentin.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä meni melkein eurolleen tasan? :D Yritin itsekin tuon veroprosenttilaskurin avulla laskeskella jotain suuntaa-antavaa muttei nyt pää leikkaa yhtään heh!
Laskennallinen verojen määrä ja maksamani verojen määrä olivat lähes täsmälleen sama luku, joten ei tule palautusta enkä maksa mätkyjä.
Minä tiedän lopullisen summan vasta syksyllä. Meneekö teillä kaikilla muilla veroehdotukset semmoisenaan läpi?
Muistakaa nyt tarkastaa ne veroilmoituksenne. Itse joudun ilmoittamaan vuokratulot, joten keväällä näyttää tulevan iso veronpalautus. Vuokratulojen ilmoittamisen jälkeen palautus pienenee huomattavasti.
609e takas