Telia-Citymarket-pakkomyynti- valitukset ei auta
Olen antanut 6 kertaa palautetta Citymarkettiin näistä puhelinmyyjistä. Seisovat sisääntulon käytävällä ja pysäyttelevät asiakkaita. Viimeiseen palautteeseen Citymarket ei enää vastannut. Aikaisemmin pahoittelivat ja lupasivat että tilanne korjaantuu.
Olen niin kypsä että. ..........Pitäisikö hakea lähestymiskieltoa heille?
Nämä olivat aiemmin Telefinlandin myyjiä.
Ehkä pitäisi siirtyä Goodmannin S-markettiin. Siellä on hyvä palvelu eikä pakkomyyntiä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut 6 kertaa palautetta Citymarkettiin näistä puhelinmyyjistä. Seisovat sisääntulon käytävällä ja pysäyttelevät asiakkaita. Viimeiseen palautteeseen Citymarket ei enää vastannut. Aikaisemmin pahoittelivat ja lupasivat että tilanne korjaantuu.
Olen niin kypsä että. ..........Pitäisikö hakea lähestymiskieltoa heille?
Nämä olivat aiemmin Telefinlandin myyjiä.
Ehkä pitäisi siirtyä Goodmannin S-markettiin. Siellä on hyvä palvelu eikä pakkomyyntiä.
vittuako tunget persettäsi sinne citymarkettiin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion sanoa Telian myyntihäirikölle että "Minulla on Soneran liittymä ja sitä en takuulla vaihda!". Sitten jatkan matkaani ennen kuin tyyppi saa taas suunsa auki enkä ole enää kuulevinani mitä se sössöttää perääni.
Onkohan tämä kirjoitettu vakavalla naamalla, Soneran liittymiä kun ei enää ole, on vain Telia.
Sitä voit miettiä kun heräät yöllä etkä saa unta.
Kerron oikean vastauksen sitten joskus.
Feissarit, uskikset, puhelinmyyjät, liittymä tuputtajat ja muut niskaan hönkivät on kyllä ihan perseestä. Sitten vielä ne, jotka kehtaa tulla tuntemattoman kotiovelle tuputtamaan vartiotornia, kuusenkoristeita ja muuta roskaa. Olen monesti miettinyt, että millainen ihminen kykenee tekemään tuollaista työtä? Häiriköidä täysin vieraita ihmisiä, kun he yrittävät elää elämäänsä. En vain käsitä. Välillä tuntuu pahalta sanoa ei jollekkin Pelastakaa maailma-yhdistykselle, mutta kun ei on EI. Kerran kilahdin yhdelle feissarille, joka kinusi ja kinusi ja juoksi vielä perässä monta kymmentä metriä. En olisi halunnut tehdä niin, mutta jos ei hyvällä niin sitten pahalla.
Ehdottomasti pahimpia perkeleitä on saakelin puhelinterroristit. Sen sadannen kerran kun soittavat minulle ja ei on silti EI niin eikö se nyt jumalauta mene perille?! En tilannut sitä seiskaa enkä Elleä viime kuussa, niin miksi nytkään
Itse kävelen ohi sanomatta mitään. Eipä ole koskaan kukaan ottanut kiinni ja väkisin pysäytellyt.
Ihmisten ärsyttämistä pakkotuputtamalla liittymää, joka on täysin samanlainen ja samanhintainen kuin jo olemassaoleva. Ottaisin itse ennemmin karenssin.