Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia-Citymarket-pakkomyynti- valitukset ei auta

Vierailija
05.04.2017 |

Olen antanut 6 kertaa palautetta Citymarkettiin näistä puhelinmyyjistä. Seisovat sisääntulon käytävällä ja pysäyttelevät asiakkaita. Viimeiseen palautteeseen Citymarket ei enää vastannut. Aikaisemmin pahoittelivat ja lupasivat että tilanne korjaantuu.
Olen niin kypsä että. ..........Pitäisikö hakea lähestymiskieltoa heille?
Nämä olivat aiemmin Telefinlandin myyjiä.
Ehkä pitäisi siirtyä Goodmannin S-markettiin. Siellä on hyvä palvelu eikä pakkomyyntiä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjä ei patsastele siellä citymarketissa

No, aivan varmasti joka päivä

He ovat myyjiä, eivät puhelinmyyjiä. Puhelinmyyjät kauppaavat näitä liittymiä siellä luurin toisessa päässä ja todennäköisesti jonkun toisen yhtiön leivissä

Vierailija
22/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion sanoa Telian myyntihäirikölle että "Minulla on Soneran liittymä ja sitä en takuulla vaihda!". Sitten jatkan matkaani ennen kuin tyyppi saa taas suunsa auki enkä ole enää kuulevinani mitä se sössöttää perääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjä ei patsastele siellä citymarketissa

No, aivan varmasti joka päivä

He ovat myyjiä, eivät puhelinmyyjiä. Puhelinmyyjät kauppaavat näitä liittymiä siellä luurin toisessa päässä ja todennäköisesti jonkun toisen yhtiön leivissä

Olkoon mitä on, minulle ne on fuckin puhelinmyyjiä. Olisiko hienompi sanoa puhelinliittymämyyjiä?

Vierailija
24/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noille myyjille hakea lähestymiskieltoa?

Vierailija
25/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saa minäkin kannatan. Myyjät on tosi asiallisia. Vanha hyvä firma, ei tarvi vaihdella nimiä.

Vierailija
26/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli saa minäkin kannatan. Myyjät on tosi asiallisia. Vanha hyvä firma, ei tarvi vaihdella nimiä.

Siis Elisaa. ...

Vierailija
27/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo oikeasti vaihtoi kauppaa noiden aggressiivisten kauppiaiden takia, sähkösopimuksia myivät. Koki ahdistavaksi sen ettei huonoilla jaloilla kyennyt pakenemaan niitä tarpeeeksi nopeasti. 

Mutta kyllähän nuoremmat ihmiset pystyy kävelemään vauhdilla noiden läpi ottamatta katsekontaktia.

Vierailija
28/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myivät Hml Cittarissa äidilleni ja hänen miehelleen puhelimen ja liittymän. Mies oli dementoitunut ja äiti ei osannut käyttää puhelinta. Sain tietää kaupoista parin kuukauden jälkeen. Puhelut Keskon johtoa myöten ja kaupat peruttiin.

Vierailija
29/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummo oikeasti vaihtoi kauppaa noiden aggressiivisten kauppiaiden takia, sähkösopimuksia myivät. Koki ahdistavaksi sen ettei huonoilla jaloilla kyennyt pakenemaan niitä tarpeeeksi nopeasti. 

Mutta kyllähän nuoremmat ihmiset pystyy kävelemään vauhdilla noiden läpi ottamatta katsekontaktia.

Ei auta kävely pois. Myyjät seuraavat ja jankkaavat. Työntäisivät vaikka perseeseensä ne plussakortit.

Vierailija
30/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti minuakin. Ja kun niille ei mikään riitä! Sanot ei kiitos: "Eiku hei meil on nyt tosi hyvä tarjous!" Ei ole aikaa: "Hei pari minsaa! Menee vaan hetki!" Kun vastaat, että minulla on jo ko. liittymä/minulle tulee jo ko. lehti/jne.: "Onko/tuleeko varmasti? Ethän huijaa?" Vauvapalstallakin neuvottiin esim. Punaiselle ristille kertomaan, että olen jo lahjoittaja, vaikken olisikaan. Mamumies rupesi sitten kyselemään siinä kaikenlaista, että kauanko olen ollut lahjoittaja ja paljonko lahjoitan ja siinä valehtelin vain menemään, niin sitten hän pyysi korottamaan lahjoitusta 5 eurolla! Sanoin miettiväni asiaa ja poistuin paikalta. Kerran rautatieasemalla kävelin Hesarin kojun ohi kuulokkeet korvissa enkä ottanut katsekontaktia, niin lehden nuori nainen huusi perääni: "NO HYVÄÄ HUOMENTA VAAN SULLEKIN!!!" Puhelinmyyjille voi aina olla vastaamatta, mutta nämä livemyyjät pistää vihaksi ja ahdistun aina kaupoille menoa. Välillä tekisi mieli sanoa, että hankkikoot parempaa työtä kuin tuommoinen paskaduuni. Ei siinä mitään, jos seisoisivat kojuillaan, mutta iholle tuleminen on minulle yksinkertaisesti liikaa.

Vierailija
31/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Sonera yhdistyi noihin ja voin sanoa, että liittymä löytyy jo :D

Yhdistyi? Sonera on aina ollut sama asia kuin Telia, sen nimi Suomessa vain oli pitkään Sonera ja se vaihdettiin Teliaksi. Saatanan idiootti.

Vierailija
32/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin Saunalahden myyjille, ettei Saunalahti kuulu kunnolla mökillä. Piti muuten paikkansa. Siellä toimii kunnolla vain Sonera tai siis nykyään Telia.

Vierailija
33/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noistakin myyjistä luultavasti aika moni rahoittaa yliopisto tai korkeakoulu opintojaan myymällä kyseisiä tuotteita ja te siellä vingutte kun ei mene oikeisiin töihin

Vierailija
34/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa kirjoitti:

Noistakin myyjistä luultavasti aika moni rahoittaa yliopisto tai korkeakoulu opintojaan myymällä kyseisiä tuotteita ja te siellä vingutte kun ei mene oikeisiin töihin

Ei oo kyllä tässä ketjussa ainakaan kukaan siitä vinkunu.

Iteki välttelen cittaria ja muita paikkoja joissa noihin tyrkyttäjiin törmää.

Jos ite oon vähä mt ja sillo tällö paniikkihäiriötä ni voin kuvitella miten paljon nuo ahistaa vielä häiriintyneempiä ku ite joka kuiteki arkensa hoitaa.... Ihmisten pitää antaa saada olla rauhassa.

Vierailija
35/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on samanlaista yritteliästä myyntiä kuin rtelänmailla ravintoloiden sisäänheittäjät tekee. EI ole pakko pysähtyä mutta ei kannata suuttuakaan. Niin paljon on sängyn pohjalla makaavia tuennostajia. Arvostan tehtyä työtä.

Vierailija
36/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks Sonera yhdistyi noihin ja voin sanoa, että liittymä löytyy jo :D

Yhdistyi? Sonera on aina ollut sama asia kuin Telia, sen nimi Suomessa vain oli pitkään Sonera ja se vaihdettiin Teliaksi. Saatanan idiootti.

Ennemmin kyllä pitäisin "saatanan idioottina" sellaista, joka provosoituu alatyylisiin haukkumanimiin tällaisessa kevyessä asiassa.

Ehkä joo meni vähän sekaisin, kun myyjät siis olivat ennen Tele Finland-nimisestä putiikista ja samaan aikaan Soneran nimi muuttui Teliaksi.

Vierailija
37/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion sanoa Telian myyntihäirikölle että "Minulla on Soneran liittymä ja sitä en takuulla vaihda!". Sitten jatkan matkaani ennen kuin tyyppi saa taas suunsa auki enkä ole enää kuulevinani mitä se sössöttää perääni.

Onkohan tämä kirjoitettu vakavalla naamalla, Soneran liittymiä kun ei enää ole, on vain Telia.

38/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa palautetta plussa@kesko.fi.

Kyllä meillä on oikeus asioida Citymarketissa.

Olisko kuitenkin se Telia oikea suunta antaa sitä palautetta, ei ne puhelinmyyjät Citymarketin palkkalistoilla ole. 😂

Vierailija
39/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ärsyttää, että lähestyvät, mutta sekin ärsyttää, kun katsovat, että olen köyhän näköinen eivätkä lähesty. :D Helppohan se töykeiden ihmisten on kommentoida, että töksäyttäkää ei kiitos, mutta sitten on meitä, joilla on käytöstavat sisäistettynä. Puhelimessa toimin itse niin, että totean, ettei minulla ole tarvetta ko.palvelulle. Tämän jälkeen myyjän jatkaessa kuinka jos nyt kuitenkin, totean ystävällisesti, etten tarvitse palvelua ja kiitos hei ja suljen luurin. Päin naamaa se on vaikeampaa, varsinkin, kun olen estynyt ja miellyttämisenhaluinen persoona.

Vierailija
40/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerpele11 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa palautetta plussa@kesko.fi.

Kyllä meillä on oikeus asioida Citymarketissa.

Olisko kuitenkin se Telia oikea suunta antaa sitä palautetta, ei ne puhelinmyyjät Citymarketin palkkalistoilla ole. 😂

Eli eikö Cittarit voi vaikuttaa mitä heidän tiloissaan kaupataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi