Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia-Citymarket-pakkomyynti- valitukset ei auta

Vierailija
05.04.2017 |

Olen antanut 6 kertaa palautetta Citymarkettiin näistä puhelinmyyjistä. Seisovat sisääntulon käytävällä ja pysäyttelevät asiakkaita. Viimeiseen palautteeseen Citymarket ei enää vastannut. Aikaisemmin pahoittelivat ja lupasivat että tilanne korjaantuu.
Olen niin kypsä että. ..........Pitäisikö hakea lähestymiskieltoa heille?
Nämä olivat aiemmin Telefinlandin myyjiä.
Ehkä pitäisi siirtyä Goodmannin S-markettiin. Siellä on hyvä palvelu eikä pakkomyyntiä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano "kiitos ei" ja kävele ohitse.  Ainako jonkun muun pitäisi tehdä asiat puolestasi?

Vierailija
2/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ongelma varsinaisesti on? Etkö pysty ohittamaan heitä sanomatta mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhataanko sua aseella ja pakotetaan tekemään sopimus?

Vierailija
4/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sulla on jo. Ni jättävät rauhaan

Vierailija
5/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kiinnosta", "nyt ei mitenkään ehdi", "minulla on kiire", "asiani ovat kunnossa", "en kaipaa palveluitanne", "älä häiritse minua", "mene pois", "jätä minut rauhaan". Kokeile jotain noista. Ei luulisi olevan vaikeaa.

Vierailija
6/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa joka päivä sanoa ei kiitos tai painukaa vittuun.

Onko hölmömpää ammattia kun puhelinmyyjä. Ja kaikein hölmöin taitaa olla Telian puhelinmyyjä.

Vierailija
7/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano "kiitos ei" ja kävele ohitse.  Ainako jonkun muun pitäisi tehdä asiat puolestasi?

Sanoi typerä puhelinmyyjä 😅

Vierailija
8/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene Prismaan? Tai Lidliin?

Vierailija
9/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Sonera yhdistyi noihin ja voin sanoa, että liittymä löytyy jo :D

Vierailija
10/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei kiinnosta", "nyt ei mitenkään ehdi", "minulla on kiire", "asiani ovat kunnossa", "en kaipaa palveluitanne", "älä häiritse minua", "mene pois", "jätä minut rauhaan". Kokeile jotain noista. Ei luulisi olevan vaikeaa.

Olisiko vaikeaa jos sinä Telian myyjä pysyisit siellä tiskisi takana. Onko niin vaikeaa?

Vierailija
11/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä ei patsastele siellä citymarketissa

Vierailija
12/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava neuvo pätee kaikkiin tuputtajiin ovat sitten myyjiä, feissareita, kerjäläisiä tai vastaavia: älä ota katsekontaktia ja kävele ohi. Asteen kohteliaampi versio on kävellä ohi pysähtymättä ja sanoa "ei kiitos". Nämä toimii mulla 100%.

Vierailija
13/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene Prismaan? Tai Lidliin?

No, kun tuo Cittari on lähin. Toki Goodmannin S-market on myös aika lähellä. Ehkäpä nyt siirryn sinne. Olen tyytyväinen Elisan liittymään. Minulla ei ole tarvetta vaihtaa liittymää. Haluaisin vain käydä kaupassa rauhassa. Aikuisena tiedän omat tarpeeni.

Vierailija
14/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vaikeaa jos sinä Telian myyjä pysyisit siellä tiskisi takana. Onko niin vaikeaa?

Täällä kun te mammat aina olette sitä mieltä, että työtä kyllä tekevälle löytyy ja kyllä voi suoramyynti/puhelinmyyntityötäkin tehdä, jos ei muuta ole niin sitähän nämä nuoret vaan tekevät: työtään. Eivät he ärsyttämisen takia teihin ota kontaktia, vaan siksi, että asiakashankinta kuuluu heidän työnkuvaan ja tulisi aika nopsaan heillä esimiehiltä noottia ja potkut, jos vain koko päivän notkuisi siinä tiskin takana ja odottaisi, että joku kiinnostunut tulisi siihen. Ei se varmaan ole ihan hirveä hankalaa kävellä ohi sanomatta mitään, näin näkyy useimmat tekevän (olen itse töissä tällaisen myyntipisteen lähistöllä, joten olen huomannut ja kuullut) ja itsekin joskus pyyhällän vain ohi, jos on ihan hirveän huono päivä/hetki.

Vierailija
15/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava neuvo pätee kaikkiin tuputtajiin ovat sitten myyjiä, feissareita, kerjäläisiä tai vastaavia: älä ota katsekontaktia ja kävele ohi. Asteen kohteliaampi versio on kävellä ohi pysähtymättä ja sanoa "ei kiitos". Nämä toimii mulla 100%.

Kerran tuli kerjäläinen soittamaan ovikelloa. Sanoin, että painu vittuun. Ja lähti nopeasti, ehkä pelastin muutaman vanhuksen ryöstöltä tai huijaukselta.

Vierailija
16/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, viikonloppuisin Citymarket kuhisee kaupustelijoita ja kerjääjiä. Kun astut kauppaan on ensimmäiset ja toiset heti kassojen jälkeen.

Haluaisin asioida rauhassa ja kun ollaan kaupassa mistä itse saa tuotteet valita, ei pitäisi antaa lupia näille ulkopuolisille kaupustelijoille.

Ok, aina voi sanoa että ei kiitos. Häiritsee silti!

Vierailija
17/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjä ei patsastele siellä citymarketissa

No, aivan varmasti joka päivä

Vierailija
18/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne minuakin ärsyttää. Houkuttelevat lapsia ilmapalloilla ja arvonnoilla.

Aina joutuu hoputtamaan lapsia kävelemään ohi.

Osaan sanoa ei kiitos, mutta ahdistaa kun citymarketissa on väijytys.

Vierailija
19/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa palautetta plussa@kesko.fi.

Kyllä meillä on oikeus asioida Citymarketissa.

Vierailija
20/45 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin jos lapsenlapseni olisi Telian puhelinmyyjä. Tuskin heistä tulee puhelinmyyjiä kun yliopistossa opiskelevat.

Eihän siinä mitään, mutta kun olisi jotkut käytöstavat tuossa pakkomyynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän