Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

edullista kuorintavoidetta kasvoille ja huulille!

Vierailija
05.04.2017 |

Meikkuvoide hilseilee ja huulipuna jää rumasti kuiviin huuliin. Ei auta talvikuivaan ihoon pelkät kosteusvoide ja huulirasva. Auttakaa mua! Mulla on sekaiho.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele-sana jäi jostain syystä pois otsikosta 😓

Vierailija
2/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasooda kasvoille, sokeri huulille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse kookosöljystä ja sokerista (pakasta jääpalamuotteihin). Kahvisumppi on myös hyvää tähän tarkoitukseen. Jos ostat niin ACO:n tuotteet apteekista ok.

Vierailija
4/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakeinen hunaja on hyvä kuorinta-aine.

Vierailija
5/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja-sokeri tai kookosöljy-kahvinpurut sörsselit on parhaita, eikä varmasti sisällä turhia kemikaaleja.

Vierailija
6/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ laita kuori kasvoja ruokasoodalla! Tein näin erään suositun youtube-videon innoittamana ja tuloksena oli koko kasvoilla punainen, laikukas ja kuiva ihottuma, joka kesti 2 viikkoa sekä häiriintynyt kosteustasapaino useiksi viikoiksi. Näytin oikeasti niin kauhealta naamasta, että suorastaan hävetti eikä meikkikään peittänyt. Ja olen sentään sentään tottunut finneihin ja muuten ''perushuonoon'' ihoon.

Freemanin Charcoal & Black Sugar kuorinta on mielestäni hintalaatusuhteelta parasta kuorintaa kasvoille ja huulille. Myös heidän Diamond Mineral Rinse mask on toimiva kasvokuorinta. Molemmat maksavat 4,30 ja ovat aika jättikokoisia. Olen testannut useita markettimerkkejä ja joitain kalliimpia merkkejä vuosien varrella, mutta Black Charcoal on ihan omassa luokassaan mielestäni.

Vierailija
7/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suosittele tota kahvinpurukuorintaa ainakaan ensinmäisenä suoraan naamaan, itse nimittäin sain ihan hirveä nokkosrokan koko kroppaan, kun sitä käytin, vaikka muuten mulla ei ole ikinä tullut mistään aineista minkäänlaisia yliherkkyysreaktioita. Mutta tosiaan joku hunaja/kookosöljy pohjaksi ja sekaan kaurahiutaleita/sokeria/suolaa :) Ja kannattaa kokeilla esim. jotain kosteuttavaa seerumia sinne kasvovoiteen alle, jos siinä voiteessa ei pelkällään riitä kosteustehot sulle. Voisin suositella esim. Vichyn aqualia thermal seerumia, se tuo kivasti lisäkosteutta ja on edullisimmasta päästä seerumeista, apteekeista saa tuota. Lisäksi kannattais myös miettiä, että pitäiskö laittaa yöksi joku paksumpi voide tai ihan vaikka joku puhdas luonnon öljy iholle, jos sen sun nykyisen voiteen kanssa iho ei pysy tarpeeksi kosteutettuna :)

Vierailija
8/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja syytä tarkistaa myöskin kasvoputsari, että onko sun ihotyypille liian tuju? Geelimäiset ja rasvaiselle iholle suunnatut tuotteet kun pesee kaikki ihon omat hyvät rasvat pois, mutta puhdistusmaidot, -öljyt ja ne sellaiset valmiina vaahtona pullosta tulevat putsarit on hellempiä iholle. T.7

Vierailija
9/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ja vieläkin lisää asiaa (joko huomaa, että olen melkoinen kosmetiikkahörhö :'D). Eli joku kosteuttava naamiokaan ei varmaan pari kertaa viikossa tekis pahaa sulle. Niitäkin taitaa esim. tolta aiemmin mainitulta Freemanilta löytyä suht edullisesti. T. 7 ja 8

Vierailija
10/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä froteepyyhkeellä kuorin. Kaikista helpoin ja halvin

Vierailija
11/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria suosittelen, huulet ainakin kuorin sillä ja miksei koko kasvoillekin sopisi.

Vierailija
12/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finninaamana toisinaan kuoron kasvoja hellästi suolalla, se puhdistaa samalla vaikka vähän kirvelee. Kahvinpurut vartalolle toimii minulla, välillä sekaan hunajaa. Ja huuli se vanha kikka eli sokeripala.

Vierailija
13/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ja vieläkin lisää asiaa (joko huomaa, että olen melkoinen kosmetiikkahörhö :'D). Eli joku kosteuttava naamiokaan ei varmaan pari kertaa viikossa tekis pahaa sulle. Niitäkin taitaa esim. tolta aiemmin mainitulta Freemanilta löytyä suht edullisesti. T. 7 ja 8

Toi freemanin golden grain kosteuttava naamio on hyvä ja iso 150ml(?) purkki maksaa vain reilu 4 euroa. Se oli sellainen jännä geelimäinen naamio eikä mikään kireäksi kuivuva savinaamio.

Joku kosteuttava yövoide/ yönaamio(ne eivät ole perinteisiä kasvonaamioita, enemmän kuin tosi kosteuttavia kasvovoiteita.) voisi olla hyvä ap:lle. Olen kokeillut vichyn aqualia thermal night spata, se toimii ihan hyvin (ehkä vähän korostuneet ihohuokoset aamuisin tuon jälkeen). Ja yhtä hyvin paljon halvemmalla toimii tuon jo monta kertaa hypetetyn freemanin hunajameloni yövoide/yönaamio.

Vierailija
14/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finninaamana toisinaan kuoron kasvoja hellästi suolalla, se puhdistaa samalla vaikka vähän kirvelee. Kahvinpurut vartalolle toimii minulla, välillä sekaan hunajaa. Ja huuli se vanha kikka eli sokeripala.

Mulla suola kuivatti sekaihoa ihan kauheasti. Meikki näytti rumalta eikä oikein pysynyt kun sitä käytin. Näytin meikin kanssa joltain suola-aavikon pinnalta.

Vierailija
15/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en suosittele tota kahvinpurukuorintaa ainakaan ensinmäisenä suoraan naamaan, itse nimittäin sain ihan hirveä nokkosrokan koko kroppaan, kun sitä käytin, vaikka muuten mulla ei ole ikinä tullut mistään aineista minkäänlaisia yliherkkyysreaktioita. Mutta tosiaan joku hunaja/kookosöljy pohjaksi ja sekaan kaurahiutaleita/sokeria/suolaa :) Ja kannattaa kokeilla esim. jotain kosteuttavaa seerumia sinne kasvovoiteen alle, jos siinä voiteessa ei pelkällään riitä kosteustehot sulle. Voisin suositella esim. Vichyn aqualia thermal seerumia, se tuo kivasti lisäkosteutta ja on edullisimmasta päästä seerumeista, apteekeista saa tuota. Lisäksi kannattais myös miettiä, että pitäiskö laittaa yöksi joku paksumpi voide tai ihan vaikka joku puhdas luonnon öljy iholle, jos sen sun nykyisen voiteen kanssa iho ei pysy tarpeeksi kosteutettuna :)

Minäkin komppaan tuota Vichyn seerumia, ihan ykköstuote omalle herkälle, kuivuuteen taipuvaiselle atooppiselle ihotyypilleni! 

Ei tosiaan kannata vain kuoria, vaan panostaa nimenomaan siihen ihon kosteutukseen tarpeeksi ravitsevien voiteiden avulla. Mitenkäs ruokavaliosi, onko se kunnossa? Entä vitamiini ja hivenaineet sekä omegat? Niiden puute kostautuu ihon kuntoon todella helposti. Googlaa tuote nimeltä Iho-Omega, minulle se on atoopikkona tuonut todella suuren avun, jolla olen jo useamman vuoden saanut pidettyä ihoni kunnossa ja ehjänä! 

Vierailija
16/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organic Shop vartalokuorinnat ovat luonnonkosmetiikkaa ja halpoja (4,90e). Löytyy ainakin Sokoksista ja Emotioneista. 

Vierailija
17/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon vinkeistä ihan jokaiselle! Vasta nyt ehdin lukemaan ja tännehän olikik tullut paljon vinkkejä, varmasti apu löytyy noista. Joku ehdotti seerumia, sitä voisin myös kokeilla 😳 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan