Mun 38-vuotias mies pelaa pleikkaa.
Joka ilta. Jotain jääkiekkopeliä. En voi sille mitään, mutta mun mielestä se vaan on lapsellista. Ei kai tuon ikäisten enää normaalisti "kuuluisi" tuommoisesta innostua.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mies pelaa pleikkaa ja sinä istut av-palstalla. Rattoisaa.
Mutta av-palstalla istuvan äipän mielestä vain pelaaminen on lapsellista... yllätys :-D
Meillä 42-vuotias mies pelaa niin tietokoneella kuin pleikalla rentoutuakseen. Työ on niin haastavaa ja kuluttavaa joten suon ilomielin hänelle tuon tavan rentoutua. Ei siinä tarvitse olla mitään järkeä mutta voisihan se käyttää aikansa huonommin niin kuin esimerkiksi ryyppäämiseen.
iten olen vanhempi kuin 38 ja lapseton/yksinasuva sinkku ja pelannut 30 vuotta videopelejä konsoleilla ja tietokoneella ja pelaan päivittäin useita tunteja ja pysyn sinkkuna,enkä myöskään koskaan aio lopettaa pelaamista,en osaa tehdä muutakaa,en ole sosiaallinen sillä tavalla kun se ei kiinnosta minua eikä lörpöttetly ihmisten kanssa jonninjoutavista asioista
Tuli vielä mieleen, että oletteko te molemmat muuten tyytyväisiä elämäänne ja parisuhteeseenne? Eihän mies ole esim. masentunut tms. ja siksi pelaa paljon? Jos kaikki on muuten ok, niin anna pelata, jos pelaa kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta. Jotain jääkiekkopeliä. En voi sille mitään, mutta mun mielestä se vaan on lapsellista. Ei kai tuon ikäisten enää normaalisti "kuuluisi" tuommoisesta innostua.
Mitä mieltä te olette?
Kuka määrittää mitä missäkin iässä saa ja ei saa tehdä?
Mies 36 ja pelaa kavereineen roolipelejä, mitä sitte?
Sai houkuteltua mutkin mukaan.
Oon 28 ja leikin koirien kanssa edelleen lumessa ku pieni lapsi.
Miksi kieltää itseltään jotakin mikä tuottaa iloa?
Kuka oikeasti ajattelee nykyään vielä noin vanhanaikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
http:/twitter.com ku
Mä olen 37v ja mies 40v ja me pelataan yhdessä, joskus myös lasten kanssa. Mitä pitäisi tehdä, kutoa villasukkaa?
Rasisti!