Mun 38-vuotias mies pelaa pleikkaa.
Joka ilta. Jotain jääkiekkopeliä. En voi sille mitään, mutta mun mielestä se vaan on lapsellista. Ei kai tuon ikäisten enää normaalisti "kuuluisi" tuommoisesta innostua.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (70)
Mun 36-vuotias mies pelaa vapaa-ajalla pleikkaa, yleensä jotain ampumapeliä. Se taitaa olla miehen tapa rentoutua. Itse käytän vapaa-ajan ihaniin hömppäohjelmiin.
Meillä ei ole pleikkaa vaan pelataan tietokoneella. Pleikka on musta vähän tyhmä.
Olen pahoillani, mutta nykyään tuo on tavallista. Tietokonepelit muuttuivat 1990-luvulla älykkäimmiksi ja myös aikuisille suunnatuksi.
Siitä alkaen pelaamaan oppineet eivät ole sitä lopettaneet. Eli keski-ikä pelaajissa on nykyään yli 30v ja nousee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on lapsellista ajatella noin tuomitsevasti.
Ei ikä rajoita pelaamista. Elämässä pitää tehdä sitä mistä nauttii.
Mä olen ihan oikeasti yrittänyt ajatella tätä asiaa avarakatseisesti, mutta silti mä olen sitä mieltä että se on lapsellista. Mun päähän ei vaan mahdu että miten aikuinen voi olla tuosta kiinnostunut.
Jos miehes nauttii siitä eikä pelaa kokoajan niin en nää mikä on ongelma jos vapaa-ajallaan vähän pelailee, Miehet on joskus vähän lapsellisia ja tuo kuulostaa melko harmittomalta
Kyllä nyt 38-vuotiaan miehen tulisi käyttää ilta Facebookin selaamiseen ja Salkkareiden katsomiseen eikä käyttää aikaansa johonkin jonninjoutavaan pelaamiseen!
Tämä on sukupolvikysymys. 70-luvun lopussa syntyneet saivat C64:n alakouluiässä. Edelleen osa heistä pelaa konsolilla. Osa tykkää roolipeleistä, osa lautapeleistä, osa ehkä sarjiksista. Mutta heille peli- ja elokuvakulttuuri ei ole mitään, mistä pitäisi kasvaa aikuiseksi.
Eli todennäköisesti miehesi ei elä niin kauan, että hänestä tulisi 40-50-luvulla syntyneiden tapaan aikuinen: että hän harrastaisi A-studiota, toista maailmansotaa ja vanhaa rokkia. Nuo paheksuttavat ikäluokat muuten eivät ikinä kasvaneet yli nuorisomusiikista.
Niin kuin hän todennäköisesti ei myöskään ala vanhoilla päivillä vlogata 90-luvulla syntyneiden tapaan. Tai sekin on mahdollisempaa kuin A-studio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan oikeasti yrittänyt ajatella tätä asiaa avarakatseisesti, mutta silti mä olen sitä mieltä että se on lapsellista. Mun päähän ei vaan mahdu että miten aikuinen voi olla tuosta kiinnostunut.
Melkein sama se on kun miettisit et miten aikuinen jaksaa kiinnostuu jääkiekosta. Tai liikunnasta. Tai musiikista. Tai ylipäänsä mistään, mikä vähänkin vaikuttaa hauskalta.
Videopelit on harrastus siinä, missä puolisosta valittaminen netissäkin.
Olen 38-vuotias nainen ja pelaan pleikkaa. Oikein hyvä peli jos on niin 8 tuntia menee kevyesti.
Mies pelaa pleikkaa ja sinä istut av-palstalla. Rattoisaa.
Pyh se mikään miesten juttu on. Kyllä naiset pelaa ihan samalla tavalla.
Nimim: Gamrgrl4ever90
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sukupolvikysymys. 70-luvun lopussa syntyneet saivat C64:n alakouluiässä. Edelleen osa heistä pelaa konsolilla. Osa tykkää roolipeleistä, osa lautapeleistä, osa ehkä sarjiksista. Mutta heille peli- ja elokuvakulttuuri ei ole mitään, mistä pitäisi kasvaa aikuiseksi.
Eli todennäköisesti miehesi ei elä niin kauan, että hänestä tulisi 40-50-luvulla syntyneiden tapaan aikuinen: että hän harrastaisi A-studiota, toista maailmansotaa ja vanhaa rokkia. Nuo paheksuttavat ikäluokat muuten eivät ikinä kasvaneet yli nuorisomusiikista.
Niin kuin hän todennäköisesti ei myöskään ala vanhoilla päivillä vlogata 90-luvulla syntyneiden tapaan. Tai sekin on mahdollisempaa kuin A-studio.
Tämä oli kyllä tosi hyvä vastaus! Kiitos! Näinhän se taitaa olla.
Mun 68 vuotias isä pelaa pleikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama se on kun miettisit et miten aikuinen jaksaa kiinnostuu jääkiekosta. Tai liikunnasta. Tai musiikista. Tai ylipäänsä mistään, mikä vähänkin vaikuttaa hauskalta.
Videopelit on harrastus siinä, missä puolisosta valittaminen netissäkin.
Niin, jääkiekon pelaaminen (kuten muukin urheilu) on ok, mutta jääkiekon katselu on luusereiden hommaa.
Mun iskä 57 pelaa paljon tietokoneella, samoin minä, mun veli ja mun avopuoliso. Välillä pelataan yhdessäkin netin välityksellä. Kaikkia ei kiinnosta television töllöttäminen iltaisin tai sanomalehtien lukeminen aamulla tai kirjojen lukeminen tms. Kaikki meistä harrastaa muutakin mutta ei se silti estä pelaamasta, pitää aivot virkeänä! Tervetuloa nykyaikaan. Kukaan ei pakota sua pelaamaan mut ei sun tarvii estää muita pitämästä hauskaa.
Ehkä mä olisin vähän ihmeissäni.
Pitää nyt kuitenkin kertoa omasta miehestä joka on 48 vuotias.
Pelaa sekin pleikkaa, ei tosin joka ilta eikä yksin. Pelaa jotain autopelejä meidän poikien kanssa, vanhin poika on 16 vuotta.
Eikä se mua haittaa mitenkään.
No voishan sitä ottaa vaikka Raamatun käteen ja oppia jotain..no ei vaineskaan...kukin tekee mität tykkää.
Voin samaistua! Mun nelikymppinen mies pelaa xboxilla jotain ampumiszombihirviöpelejä ja änäriä, se on houkutellut lapsetkin mukaan pelaamaan änäriä ja Fifaa. Mä en kestä.
Nyt se osti lapsille wiin ja pelaa jotain mariota niiden kanssa.
Pitääkö ottaa ero kun ukko on noin lapsellinen?