Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 38-vuotias mies pelaa pleikkaa.

Vierailija
04.04.2017 |

Joka ilta. Jotain jääkiekkopeliä. En voi sille mitään, mutta mun mielestä se vaan on lapsellista. Ei kai tuon ikäisten enää normaalisti "kuuluisi" tuommoisesta innostua.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko se on tutista päässyt eroon?

Vierailija
22/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pelaa pleikkaa ja sinä istut av-palstalla. Rattoisaa.

Eikö! Surffailen myös muilla sivuilla; katselen lapsellemme polkupyörää eri liikkeiden sivuilta, luen lehteä, tsekkaan Wilmat, ja selailen toria ja huutista jos sattuisin löytämään uuteen kotiimme uuden ruokapöydän. Ennen nukkumaan menoa luen kirjaa. Mies pelaa pleikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infantiilin länsimaisen kulttuurin tulos, ok pysyä ikuisena lapsena. Mutta olemmekin jo liukumäessä ja tulossa  lujaa alas.

Vierailija
24/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk...oon 42 v nainen ja pelaan melkeen joka päivä konsolilla.

Vierailija
25/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias nainen ja pelaan pleikkaa. Oikein hyvä peli jos on niin 8 tuntia menee kevyesti.

Minkälainen elämäntilanne sulla on, jos sulla on aikaa pelata 8 tuntia??

Vierailija
26/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaiset tuntejakestävät jokapäiväiset pleikan tms pelailut ovat... turhaa. Mutta tähän on tultu.

Aktiivinen tekeminen on jäänyt.

Vierailija
27/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap itse vietät iltasi ja mitä miehen sinun mielestäsi pitäisi tehdä?

Vierailija
28/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on lapsellista että aikuiset naiset katsovat kaikenmaailman tosi-tv ohjelmia ja saippuasarjoja joiden sisältö on naurettavan lapsellinen.

Vierailija
29/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa pari viestiä ylempänä kuvailin mitä itse teen. Musta olisi kiva jos mies osallistuisi esim tuohon edellä mainitsemaani polkupyörän vertailuun. Ja jos vaikka voitais joku ilta yhdessä katsoa vaikka elokuvaa tai jotain sarjaa. Mutta menee tämä näinkin.

Vierailija
30/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias nainen ja pelaan pleikkaa. Oikein hyvä peli jos on niin 8 tuntia menee kevyesti.

Vapaapäivinäni teen mitä huvittaa. Välillä huvittaa pelailla sen 8 tuntia :)

Vierailija
31/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vakavasti ihmisiä jotka pelaavat konsoleilla. PC sen olla pittää. t. mies40

Vierailija
32/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia, 37v. miesystäväni pelaa pleikkaria yksin ollessaan. Itse nauran vauvapalstalle yksin ollessani.

Vierailija
33/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ac unityn ja eilen tutkin notre damea ja oikeuspalatsia 1700 luvun pariisissa. M40v Enemmän noi pelit antaa kuin elokuvat.

Vierailija
34/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä mitään jos se onnistuu. Onko sulla lapsia? Meilläkin mies saattaisi pelata vaikka koko päivän, jos ei lapset haittaisi tätä harrastustoimintaa.

Vierailija
35/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä mitään jos se onnistuu. Onko sulla lapsia? Meilläkin mies saattaisi pelata vaikka koko päivän, jos ei lapset haittaisi tätä harrastustoimintaa.

Ei ole lapsia.

Vierailija
36/70 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa pari viestiä ylempänä kuvailin mitä itse teen. Musta olisi kiva jos mies osallistuisi esim tuohon edellä mainitsemaani polkupyörän vertailuun. Ja jos vaikka voitais joku ilta yhdessä katsoa vaikka elokuvaa tai jotain sarjaa. Mutta menee tämä näinkin.

Oletko kysynyt mieheltä, voisiko hän osallistua tuohon polkupyöräjuttuun tai haluaisiko hän katsoa jonkun elokuvan kanssasi? Koska tuskin se osaa ajatuksia lukea. Tää voi tuntua mahdottomalta ajatukselta, mutta ehkä mieskin tykkäis jos kokeilisit pelata sen kanssa joku päivä :) Pelit on nykyään oikeasti viihdyttäviä, enkä näe mitä lapsellista siinä on.

T: nainen joka läpäs Pokemon Sunin viimeviikolla  :)

Vierailija
37/70 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/70 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisin vielä, että en ole ketään estämässä! Ihmettelen vaan kovasti _mielessäni_ että mikä vitun järki tuossa touhussa on.

Se on kivaa ajanvietettä? Mikä järki on musiikin kuuntelussa, television katselussa, kirjan lukemisessa?

Vierailija
39/70 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinusta miehen kuuluisi tehdä? Onko sinulla ehdotuksia epätoivottavan aktiviteetin tilalle? Jos ei, pidä turpasi kiinni ja tee uusia kavereita kaupungilla, sen sijaan että annat epävarmuutesi jäytää persoonaasi läpinäkyvästi epävarman huomionhaun muodossa. Jos et pysty positiivisesti vaikuttamaan toiseen ihmiseen, et sinä siihen negatiivisella huomiolla myöskään pysty.

Vierailija
40/70 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pelaa pleikkaa ja sinä istut av-palstalla. Rattoisaa.

Eikö! Surffailen myös muilla sivuilla; katselen lapsellemme polkupyörää eri liikkeiden sivuilta, luen lehteä, tsekkaan Wilmat, ja selailen toria ja huutista jos sattuisin löytämään uuteen kotiimme uuden ruokapöydän. Ennen nukkumaan menoa luen kirjaa. Mies pelaa pleikkaa.

Miksi suntekemiset on jotenkin parempia kuin miehen tekemiset? tai "aikuisempia"? Jos haluat shoppailla yhdessä niin kerro se miehellesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi