Tunnetko yhtään rikkaan miehen tytärtä jolla olisi terve isäsuhde?
Vai onko aina niin että joko tuo tytär on ihan pilalle hemmoteltu isän rahoilla tai sitten tuo isä vaan ajattelee omia liiketoimiaan eikä ikinä pidä kunnollista yhteyttä lapseensa unohtaen aina kaikki tapaamiset?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Vai onko aina niin että joko tuo tytär on ihan pilalle hemmoteltu isän rahoilla tai sitten tuo isä vaan ajattelee omia liiketoimiaan eikä ikinä pidä kunnollista yhteyttä lapseensa unohtaen aina kaikki tapaamiset?
Tunnen kaksi tapausta, toisella "vain" varakas isä ja toisella kotimaan mittakaavassa ihan selvästi rikas. Ja kumpaankin sopii jossain määrin nuo molemmat mainitsemasi jutut. Mutta tämä rikkaan isän tytär on perheen/suvun nuorimmasta päästä ja fiksu, ja tajusi muiden kohtaloita seuraamalla mitä riskejä tilanteessa on. Vaikka hänessäkin näkyi se hemmoteltu lapsuus ja nuoruus, niin hän kuitenkin pystyi irtautumaan helposta elämästä, kouluttautui ja työllistyi ihan kohtalaisen tavalliseen ammattiin ja tienaa itse oman elantonsa.
Tällä toisella tapauksella on vaikeampaa. Hän odottaa prinsessakohtelua joka asiassa ja tavoittelee korkeaa elintasoa, mutta ei ole kuitenkaan valmis laittamaan itseään juurikaan likoon sen eteen. Asenne on samanlainen kuin henkilöllä, jolla on pitkä ja menestyksekäs ura takanaan ja joka on itse tehnyt suuren omaisuuden - paitsi että tämä tyttö ei ole itse tehnyt vielä mitään muuta kuin opetellut keinot, joilla saa niistettyä isältään rahaa menoihinsa aina tarvittaessa. Hän on avoimen ylpeä tästä taidostaan ja kertoilee juttuja noista tilanteista. Nolottaa hänen puolestaan.
Vaikeaa jos oma iskä on alfa kun eihän kukaan nuori mies pysty olemaan vielä samaa ja enemmän?
Mitkä ihmeen "tapaamiset"?
Kaikki tuntemani varakkaat ja rikkaat miehet ovat vähintään perushyviä isejä, tyttärillä hyvä isäsuhde.
Ei heistä kukaan ole eronnut vaimostaan, eli ihan normaalisti kotonaan asuu ja näkee lapsiaan siinä missä lasten äitikin.