Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
1161/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan kiinni siitä, minkä asian kukin kokee arkana paikkana. Esimerkiksi jos on osannut jollain tasolla "varautua" siihen, että oma perhe-elämä herättää mielipiteitä, niin ehkä niille asioille on helpompi kohauttaa olkia, kun ei tuon sarjan kautta kuitenkaan ihmisen elämäntilannetta kokonaisuudessaan näe. Ja jos luottaa ja tietää itse, että on hyvä ja rakastava äiti lapsilleen. Paino ja ulkonäkö ovat taas mun mielestä sellaisia asioita, mitkä eivät kerro siitä ihmisestä lopulta mitään ja siksi niin turhia arvosteltavia asioita ja todella henkilökohtaisia ominaisuuksia.

Vierailija
1162/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkonen nyt on täysi vitsi.  Iholla kausi keskittyi hänen osaltaan varatun panona olemiseen (taisi olla punainen lanka hänen osaltaan silloin) ja biletykseen. Sitä kannattaa tosiaan miettiä, mitä itsestään julkisesti antaa jos ei kestä kritiikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen tämän ketjun olohuoneena, jossa katsotaan telkkaria. Jostain syystä kirjoittajilla ei ole omassa olkkarissa kaveria, jonka kanssa jutella nämä jutut vaan ne kirjoitetaan tänne. Mielestäni on ihan ok keskustella ohjelmasta ja sen herättämistä ajatuksista. Varmasti suurin osa ihmisistä on sen verran realiteeteissa, että tajuaa näiden klippien olevan ohikiitäviä hetkiä sen todellisen ihmisen elämässä ja tässä keskustellaan sarjan hahmosta, joka ei ole yksi yhteen sen oikean ihmsen kanssa.

Itse en haluaisi missään nimessä kuulla, kun ystäväni puhuvat minusta, kun en ole paikalla tai analysoivat jotain tekemisiäni puolisolleen. En siis myöskään lukisi tätä ketjua, jos olisin sen kohteena. 

Vierailija
1164/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet piirit suomessa kun se Erikan kaveri Santeri oli viime kaudella fitnesspäiväkirjoissa Oonan kaverina.

Santeri oli nuorempana talentissa, pärjäsi muistaakseni aika hyvin. :)

Vierailija
1165/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe Lauran ulkonäossä mitään vikaa.  IL haastattelussa oli vielä nätimpi kuin iholla-sarjassa. Missä se hänen paljon puhuttu ylipaino näkyy?

Vierailija
1166/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe Lauran ulkonäossä mitään vikaa.  IL haastattelussa oli vielä nätimpi kuin iholla-sarjassa. Missä se hänen paljon puhuttu ylipaino näkyy?

Samaa mieltä. Yhdessä jaksossa oli pelkissä alushousuissa ja t-paidassa sängyssä, kun kaverinsa tulivat käymään. Siinä hänellä oli todella hoikat jalat, oikein kiinnitti huomion. Ilmeisesti paino kertyy hänelle ylävartaloon, mutta ei minusta silti ole lihava. Muutenkin älytöntä arvostella toista ulkonäön kautta, kun hänen työnsä tai se, miksi on Iholla-sarjassa, ei mitenkään liity ulkonäköön.

Vierailija
1167/1274 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten lapsellista ulvontaa Kristiinalta kun ei päässyt ajamaan/kisaamaan. "Pitää v*ttu mennä ottamaan aurinkoa v*ttu yhyy yhyy". Onko toi ihminen 4 v?

Vierailija
1168/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina oli ihan yks yhteen murrosikäisen tyttäreni kanssa kun en päästänyt kuumeessa juoksukisoihin. "V*ttu mitä pskaa kun en pääse yhy yhy" :D

Ymmärrän ärsytyksen mutta ei aikuiset hoida sitä noin....

Vierailija
1169/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja Kristiina K oli ihan hyvissä fiiliksissä päätöksensä kanssa olla ajamatta mutta kun kokeneet ajavat yrittivät hienovaraisesti neuvoa ja kehottaa kokeilemaan, oli pakko alkaa änkyttää ja hokemaan vittua. Naurettaba muija.Jokainen asia ei Kristiina pyöri sun ympärillä!

Mulle tuli sellainen olo, että K on niin stressaantuneessa tilassa että se ei kestä mitään ylimääräistä painetta. Eli reagoi yli näissä tilanteissa, joissa kokee, että joku vähänkin asettaa vaatimuksia kun ei pysty itse noudattamaan itselleen asettamiaan tavoitteita. Lähti ajamaan Enduroa Espanjaan, vaikka keho oli jo ennen lähtöä romuna (+ ripulointi, oksentelu paikan päällä). 

Hiukan kyllä särähti korvaan itku siitä, ettei pystynyt ajamaan "täydellisissä maisemissa". Ihmisillä on kyllä paljon vakavampiakin ongelmia kuin se ettei jokin ajelu sitten toteudu, olkoonkin että maisemat on hienot. 

Vierailija
1170/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos henkilön ulkomuodosta kirjoitellaan negatiivisesti, niin miksi sitä pitää märehtiä ja oikein velloa siinä? Eikö silloin tavallaan myönnä arvostelijoille, että tämä on heikko kohta minussa ja osuitte napakymppiin. Tätä aihetta on nostettu tapetille ja paljon, ja silti aina tulee olemaan se porukka, joka laukoo mitä sylki suuhun tuo.

Kuvittelisin, että Laura on se ikihoikka teini-ikäinen kohta keski-ikäisen kulinaristisen ja liikkumattoman naisen kropassa, ja sen takia ottaa painonsa noin vakavasti. Itse luultavasti ottaisin raskaammin sen, että perhe-elämästäni saa melko hajaantuneen käsityksen tai että voisin ehkä käyttäytyä nätimminkin läheisilleni.

Miksi asia ei saisi olla heikko kohta ja miksi sitä ei saisi sanoa ääneen? Miten koskaan kiusaaminen voi loppua, jos asenne on tämä, ettei saa sanoa, että joku arvostelu sattuu? Jos joku kertoo kipeästä asiasta, eikö siitä pitäisi tajuta jotain eikä ampua kahta kovemmin. En yhtään ihmettele, miksi koulukiusauskin elää vahvana ja kukoistaa. Juuri tällaiset vanhemmat sitä pitävät yllä ja näköjään hyvällä menestyksellä.

Vierailija
1171/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, tiesin Lauraa nuorempana, sortui niin useasti p*skapuheisiin muista, että nyt vaan naurattaa naisen jeesustelu. Siinä on tyyppi, joka saa sanoa mitä vaan, mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua ollenkaan. Hyvää jatkoa vaan.

Vierailija
1172/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, tiesin Lauraa nuorempana, sortui niin useasti p*skapuheisiin muista, että nyt vaan naurattaa naisen jeesustelu. Siinä on tyyppi, joka saa sanoa mitä vaan, mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua ollenkaan. Hyvää jatkoa vaan.

Jotenski arvelin että Laura on just tällainen tyyppi. Kova arvioimaan muita. 

Vierailija
1173/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän Komulaisen reaktion. Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos varta vasten lähtisin Espanjaan ja olisin matkasta innoissani ja sitten se, minkä takia sinne menit, ei toteudukaan. Ja vielä kun äijät sanovat, että "mitä tuo nyt haittaa, lähdet vain", niin kyllä minua ainakin ottaisi päähän, kun pitää vielä todistella, että ei nyt vain voi ja tuntee itsensä ihan luuseriksi. Tuohan oli vain ensireaktio. Tuskin koko loppumatkaa itkua väänsi.

Vierailija
1174/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän Komulaisen reaktion. Kyllä minuakin ottaisi päähän, jos varta vasten lähtisin Espanjaan ja olisin matkasta innoissani ja sitten se, minkä takia sinne menit, ei toteudukaan. Ja vielä kun äijät sanovat, että "mitä tuo nyt haittaa, lähdet vain", niin kyllä minua ainakin ottaisi päähän, kun pitää vielä todistella, että ei nyt vain voi ja tuntee itsensä ihan luuseriksi. Tuohan oli vain ensireaktio. Tuskin koko loppumatkaa itkua väänsi.

Mulla sama juttu, ymmärrän todella hyvin. Motoristeilla on muutenkin Suomessa kämäset olot (vaikka nuo motocross-sissit ehkä ajelevat talvellakin) ja kun olisi ollut mahdollisuus päästä ajamaan mahtavissa paikoissa hyvässä seurassa niin tokihan se on valtava pettymys ja varmasti matkaan paloi rahaakin ja se vaati järjestelyjä.

Lisäksi tämä oli muutenkin paras jakso Kristiina K:sta, näytettiin enemmän huumorin pilkahduksia eikä vain ahdistunutta itseanalyysia. 

Jotenkin säälittää, kuinka romuna hän näyttäisi olevan henkisesti ja fyysisesti. Toivottavasti osaisi jatkossa paremmin pitää itsestään huolta lempeämmällä otteella. 

Vierailija
1175/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan lääkäriltä varmaan saanut todistuksen noista pullistumista ja vakuutuksesta/lentoyhtiöltä matkaan käytetyt rahat takaisin.

Kristiina tuntuu koko ajan tekevän omalle terveydelle hallaa. Voi olla että seuraavaksi kun jotain prakaa niin menee lopullisesti paskaksi.

Vierailija
1176/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuvattu materiaali oli varmaan tästä jaksosta minkä Kristiina oli pyytäny poistamaan, on kuvannut itseään ripuloimassa. :D

Vierailija
1177/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut ihan Komulaisen fani tän ohjelman myötä. Luulen että se on aika herkkis, jolla on vaan tosi kova kuori. Uskon myös, että hänellä on tarve todistella kovuuttaan - tunnistan sen, koska "kärsin" samasta itse.

Vierailija
1178/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteliko hän niitä anonyyminä nettiin.

Vierailija
1179/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteliko hän niitä anonyyminä nettiin.

Minusta tämä kirjoittelu on ollut pääosin ihan asiallista mielipiteidenvaihtoa, ei mitään solvaamista, yksityisen tiedon levittämistä, valheiden levittämistä tms. Mutta nämä ovat "toripuheita" asioista ja ilmiöistä eikä niitä käydä sordiino päällä vaan sanotaan asiat suoraan. Niitä ei ole tarkoitettu puheiden kohteelle itselleen, koska suurin osa tänne kirjoittaneista olisi muotoillut sanomansa ja sanansa toisin, jos olisi antanut palautteensa kohteelle suoraan. 

Vierailija
1180/1274 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kattellu ohjelmaa muutaman kerran ja nopeesti on muodostunut mielipiteet

Lumilautatyttö: Siis tylsä kun mikä. Ei se avaudu mistään. Ketä kiinnostaa?

Komulainen: En oo ikinä pitänyt, on jotenkin täynnä itteensä. Tämä vahvistanut mielipidettä. Luulee olevansa joku isokin julkkis. Luulen jos pistettäs seisoon johonkin julkiselle paikalle, niin pieni osa tietäs kuka se on, suurin osa ei.

Erika: Kauheet sen meikit kun näytetään läheltä. Meikkikouluun opetteleen häivytys, hirveen näköstä. Käy vähän sääliksi kun on herttainen ihminen, mutta tunnettu vaan Dannysta. Musiikilla ei pärjää

Sini: Positiivinen yllätys! En tykkää sen musasta ja oon kuvitellu että pissaa täynnä koko pää. Mutta on siis niin herkkä ja hauska tyyppi, varmasti aito oma ittensä. Iso plussa Sinille

Laura: En ollu ikinä kuullukaan koko tyypistä. Ohjelmasta saa oudon kuvan sen miehestä, ihan kun se ois joku mykkä mörkö. Ei oikein mielipidettä koko ihmisestä, mumisee jotain kameran eessä aina. JA EI OLE MINUSTA LIHAVAA NÄHNYTKÄÄN.