Iholla 2017
Kommentit (1274)
Olen kanssa alkanut pitää Komulaisesta. Tuntuu, että häntä on oppinut tuntemaan ohjelman myötä.
Sen sijaan on käsittämätöntä, että ohjelma loppuu ylihuomenna eikä Kristiina Nisula ole kertonut koko kauden aikana itsestään MITÄÄN. :D Ehkä hän ei analysoiva, pohdiskeleva persoona. Hän on vain täysin väärä valinta Iholla-formaattiin.
Ei kun siis huomennahan se ohjelma loppuu.
Aaargh v*tuttaa tuo Komulainen, koko ajan hirvee rooli päällä. Vilkuilee myös kameraa koko ajan kuvatessaan ja luulee olevansa suurikin julkkis.
Erika on aivan ihana nuori nainen! En edes tiennyt minkälainen lauluääni Erikalla on ennen tätä sarjaa. Todella "aikuismainen" ja täyteläinen ääni! Tykkään! Luonteeltaan herttainen, kiltti, sympaattinen ja ihana nainen!
Sini myös todella ihana yllätys! Paljon samoja piirteitä kuin Erikassakin.
Nisula on myös herttainen, mutta valitettavasti ei ole päästänyt katsojia "iholle". Harmi. Hänen poikaystävänsä(?) on hauska persoona!
Kristiinan K käytöksestä tulee hieman mieleen itseään etsivä teinityttö.
Laurasta kyllä tykkään! Viihdyttävin nainen tässä sarjassa. Vaikuttaa hauskalta persoonalta, mutta vähän särähtää korvaan tuo miten valittaa siitä miten hänen painoaan haukutaan tässä keskustelussa.
Mielestäni kuitenkin melko vähän tänne kukaan on hänen painoaan haukkunut. Enemmän mielestäni tänne on kommentoitu hänen parisuhteestaan, jokseenkin lapsellisesta käytöksestä ja epäsiisteydestä. Nämä seikat ei itseä ole Laurassa haitannut, mutta jännä miten Laura on ärähtänyt vain noista paino kommenteista. Kuitenkin nuo muut huomiota saaneet asiat ovat mielestäni sellaisia mistä moni ihminen loukkaantuisi ensiksi ja enemmän. Mutta jokainen tyylillään!
Mä tykkään Kristiina Nisulasta. Johtuu ehkä siitä että minulla on yksi ystävä joka on tosi samanlainen ja hän on ihan sellainen ollut aina. Ei paljon tutkiskele, pohdiskele tai analysoi itseään tai muita ja vaikuttaa siksi ehkä vähän pinnalliselta ja "tyhjäpäiseltä", mutta todellisuudessa hän on älykäs, ihana ja sydämellinen ihminen. Tosin ei hänkään varmaan olisi kovin mielenkiintoinen Iholla-hahmo, koska kuvaisi varmasti vain arkipäivän juttuja ilman sen syvällisempiä aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Kristiina Nisulasta. Johtuu ehkä siitä että minulla on yksi ystävä joka on tosi samanlainen ja hän on ihan sellainen ollut aina. Ei paljon tutkiskele, pohdiskele tai analysoi itseään tai muita ja vaikuttaa siksi ehkä vähän pinnalliselta ja "tyhjäpäiseltä", mutta todellisuudessa hän on älykäs, ihana ja sydämellinen ihminen. Tosin ei hänkään varmaan olisi kovin mielenkiintoinen Iholla-hahmo, koska kuvaisi varmasti vain arkipäivän juttuja ilman sen syvällisempiä aiheita.
Kyllä kai ihmisen älykkyys ilmenee vähän muusta, kuin ääneen kerrotusta itse-analyysistä.
Ei Kristiina Nisulankaan tarvitsisi itseään analysoida, riittäisi, kun kertoisi vaikka välillä miltä tuntuu. Ja esittelisi sen tyypin, joka on mukana kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Ei koskaan pese kasvojaan edes pelkällä vedellä?? :D Käykö se suihkussakin niin ettei naama kastu?
Jokainen saa mun puolesta tehdä kropalleen mitä haluaa, mutta mietin omalle kohdalle että tuo olisi mulle hirveä painajainen. :D Vaikka en paljoa meikkaakaan enkä puhdistusaineita käytä itsekään, niin kyllä mä pesen kasvot päivittäin vedellä ja sen jälkeen levitän kosteusvoiteen, tämä on mulle ihan pakollinen rutiini mistä en pystyisi luopumaan. Etenkin jos on vahvempi meikki, niinkuin Laurallakin usein on, niin sehän on hirveän näköinen seuraavana päivänä.
Ymmärsin Lauran blogikirjoituksen niin, ettei poista meikkejä. Meikin poistohan yleensä mielletään erilliseksi tapahtumaksi muusta peseytymisestä. Näkeehän jokainen ohjelman katsoja, että pesee kuitenkin kasvojaan joskus.
Olen vähän samanlainen, todella harvoin poistan meikit ja yleensä menen meikit naamassa nukkumaan, ellen käy illalla saunassa tai suihkussa. Aamulla sitten suihkussa pesen myös kasvoni. En ole tästä tavasta mitenkään ylpeä, että tarkoitus ei ollut kerskua. Mutta varsinaisesti en juuri koskaan poista meikkejä, ehkä pari kolme kertaa vuodessa ainoastaan.
Toi saattaa olla syy siihen miks Lauran ripset on niin tyngät. Näyttää ihan katkenneilta. Kannattaa Laura ja kaikki muutkin pestä ne meikit pois ennen nukkumaan menoa. Jos siis tykkää pitkistä ja tuuheista ripsistä. Ja jos omat ripset ei sellaiset ole, niin sitä suuremmalla syyllä, sillä jos lyhyistä ripsistä katkastaan puolet pois on ne vielä lyhyemmät kuin pitkistä puolet. :D Asia tietty eri jos tykkää sellasista lyhyistä tyngistä.
Ai, mun mielestä Lauralla on just ihanan pitkät ripset ja ilmeisesti siis ihan luonnostaan. Ja tosi kauniit silmät muutenkin. Pienemmällä pojalla on ihan samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos henkilön ulkomuodosta kirjoitellaan negatiivisesti, niin miksi sitä pitää märehtiä ja oikein velloa siinä? Eikö silloin tavallaan myönnä arvostelijoille, että tämä on heikko kohta minussa ja osuitte napakymppiin. Tätä aihetta on nostettu tapetille ja paljon, ja silti aina tulee olemaan se porukka, joka laukoo mitä sylki suuhun tuo.
Kuvittelisin, että Laura on se ikihoikka teini-ikäinen kohta keski-ikäisen kulinaristisen ja liikkumattoman naisen kropassa, ja sen takia ottaa painonsa noin vakavasti. Itse luultavasti ottaisin raskaammin sen, että perhe-elämästäni saa melko hajaantuneen käsityksen tai että voisin ehkä käyttäytyä nätimminkin läheisilleni.
Että kaiken muun lisäksi ihan vääristä asioista loukkaantuu eniten, hyi sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Ei koskaan pese kasvojaan edes pelkällä vedellä?? :D Käykö se suihkussakin niin ettei naama kastu?
Jokainen saa mun puolesta tehdä kropalleen mitä haluaa, mutta mietin omalle kohdalle että tuo olisi mulle hirveä painajainen. :D Vaikka en paljoa meikkaakaan enkä puhdistusaineita käytä itsekään, niin kyllä mä pesen kasvot päivittäin vedellä ja sen jälkeen levitän kosteusvoiteen, tämä on mulle ihan pakollinen rutiini mistä en pystyisi luopumaan. Etenkin jos on vahvempi meikki, niinkuin Laurallakin usein on, niin sehän on hirveän näköinen seuraavana päivänä.
Ymmärsin Lauran blogikirjoituksen niin, ettei poista meikkejä. Meikin poistohan yleensä mielletään erilliseksi tapahtumaksi muusta peseytymisestä. Näkeehän jokainen ohjelman katsoja, että pesee kuitenkin kasvojaan joskus.
Olen vähän samanlainen, todella harvoin poistan meikit ja yleensä menen meikit naamassa nukkumaan, ellen käy illalla saunassa tai suihkussa. Aamulla sitten suihkussa pesen myös kasvoni. En ole tästä tavasta mitenkään ylpeä, että tarkoitus ei ollut kerskua. Mutta varsinaisesti en juuri koskaan poista meikkejä, ehkä pari kolme kertaa vuodessa ainoastaan.
Toi saattaa olla syy siihen miks Lauran ripset on niin tyngät. Näyttää ihan katkenneilta. Kannattaa Laura ja kaikki muutkin pestä ne meikit pois ennen nukkumaan menoa. Jos siis tykkää pitkistä ja tuuheista ripsistä. Ja jos omat ripset ei sellaiset ole, niin sitä suuremmalla syyllä, sillä jos lyhyistä ripsistä katkastaan puolet pois on ne vielä lyhyemmät kuin pitkistä puolet. :D Asia tietty eri jos tykkää sellasista lyhyistä tyngistä.
Tuo katkeileminen pätee ehkä pidennyksiin, ei luonnollisiin ripsiin, jollaiset Lauralla näyttää olevan. Ja todella harvinaisen pitkät.
Kun jäin tarkemmin miettimään, ei Laurakaan juuri sanoita tunteitaan ja ajatuksiaan, sitä suklaarusinaepisodia ei lasketa tunteista ja ajatuksista puhumiseksi. Hänellä vaan on monisäikseisempi elämäntilanne kuin Kristiina N:llä ja siitä syntyy näin ollen harha enemmästä sisällöstä. Erika ja Sini ovat onnistuneet siinä, miten ovat päästäneet ihmiset sopivalla tavalla lähelle ja näyttäneet omaa aitoa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kun jäin tarkemmin miettimään, ei Laurakaan juuri sanoita tunteitaan ja ajatuksiaan, sitä suklaarusinaepisodia ei lasketa tunteista ja ajatuksista puhumiseksi. Hänellä vaan on monisäikseisempi elämäntilanne kuin Kristiina N:llä ja siitä syntyy näin ollen harha enemmästä sisällöstä. Erika ja Sini ovat onnistuneet siinä, miten ovat päästäneet ihmiset sopivalla tavalla lähelle ja näyttäneet omaa aitoa itseään.
Kaikkihan tässä maailmankaikkeudessa on harhaa buddhalaisen filosofian mukaan.
Mutta ainakin ohjelmaan Laura tuo enemmän sisältöä kuin Kristiina N, koska kertoo elämästään enemmän kameralle.
Se moponainen on naurettava. Leikkii mukamas kovista ja sitten itkeskelee, kun etujarru ei toimi mopossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, tiesin Lauraa nuorempana, sortui niin useasti p*skapuheisiin muista, että nyt vaan naurattaa naisen jeesustelu. Siinä on tyyppi, joka saa sanoa mitä vaan, mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua ollenkaan. Hyvää jatkoa vaan.
Kirjoitteliko hän niitä anonyyminä nettiin.
Ei eletty ihan kuuminta internet-aikaa vielä :) En ihmettelisi, vaikka kirjoittelisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, tiesin Lauraa nuorempana, sortui niin useasti p*skapuheisiin muista, että nyt vaan naurattaa naisen jeesustelu. Siinä on tyyppi, joka saa sanoa mitä vaan, mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua ollenkaan. Hyvää jatkoa vaan.
Kirjoitteliko hän niitä anonyyminä nettiin.
Ei eletty ihan kuuminta internet-aikaa vielä :) En ihmettelisi, vaikka kirjoittelisikin.
Kukapa meistä ei koskaan olisi puhunut pask** toisista. Mutta on hiukan eri asia puhua pienellä porukalla kuin julkaista juttunsa kymmenille tuhansille lukijoille julkisesti.
Tätä ei tunnuta tajuavan.
Laurahan on ollut internetissä aktiivinen jo kohta parikymmentä vuotta. Jotain vuonna 2000 muistaakseni törmäsin hänen blogiin livejournalissa. Tosin en silloin tiennyt, että se oli Lauran, kun piti sitä nimimerkillä.
Minuakin ihmetyttää nämä kirjoittelijat, joiden mielestä Laurasta esimerkiksi saa sanoa mitä vain ja Laura (tai kukaan muukaan) ei saa siitä loukkaantua.
Kuten joku jo tässä mainitsikin, kiusaaminen ei ikinä lopu, mikäli tuollainen ajattelu on ihan yleisesti vallalla aikuisten ihmisten keskuudessa.
On narsistien käytökselle ominaista tuo, että toiselle voi sanoa/tehdä mitä tykkää ja sitten syyllistää sitä uhria, kun hän reagoi.
Surullista ja pelottavaakin.
Minusta Kristiina K:n vitutusitku oli erittäin ymmärrettävää ja samaistuttavaa ja myös sympaattista. Nyt hän kerrankin uskalsi olla paljaasti heikko eikä yrittänyt esittää vahvaa. Kyllä minuakin olisi vituttanut jos olisin matkustanut jonnekin tekemään jotain kovasti odottamaani asiaa ja sitten en pystyisikään tekemään sitä. Minulla myös vitutus purkautuu usein itkuna. Samaistuin siis paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää nämä kirjoittelijat, joiden mielestä Laurasta esimerkiksi saa sanoa mitä vain ja Laura (tai kukaan muukaan) ei saa siitä loukkaantua.
Kuten joku jo tässä mainitsikin, kiusaaminen ei ikinä lopu, mikäli tuollainen ajattelu on ihan yleisesti vallalla aikuisten ihmisten keskuudessa.
On narsistien käytökselle ominaista tuo, että toiselle voi sanoa/tehdä mitä tykkää ja sitten syyllistää sitä uhria, kun hän reagoi.
Ihan sama asiahan tuo on, kun syyllistää vaikkapa raiskauksen uhria siitä, että pukeutuu tietyllä tavalla. Ihan kuin ihmiset eivät pystyisi kontrolloimaan käytöstään, kaikkeen on syynä ulkoiset ärsykkeet, joihin reagointi ei ole omassa hallinnassa. On varmaan totta, että kyseessä on ilmiö, joka tuskin koskaan tulee kokonaan poistumaan, mutta saa kai sitä silti paheksua ja vastustaa. Tuskin kaduille kuseskeleminenkään koskaan loppuu, mutta ei sitä silti tarvitse pitää hyvänä käytöksenä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ok kirjoittaa havaintojaan, kunhan ei tee sitä solvaavasti. Monelle yksinäiselle netin keskusteluseura on henkireikä eikä niitä omia juttelukavereita ole siinä sohvalla vieressä. Ja vaikka olisi suljettu keskusteluryhmä, mikä estäisi Lauraa hakeutumasta ryhmän jäseneksi, jos se olisi tuntemattomien ihmisten eikä kaveriporukan ryhmä?
Se, että meilaa vihapostia Lauralle tai vastaava päällekäyvä toiminta ei todellakaan ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Se kuvattu materiaali oli varmaan tästä jaksosta minkä Kristiina oli pyytäny poistamaan, on kuvannut itseään ripuloimassa. :D
Musta se ripuliosuus oli aivan mahtava! Nauroin kämpillä ihan kybällä!Oli se,sen verran koomista :D