Minkälainen ihminen humaltuu kahdesta lasista viiniä?
Itse vedän monta shottia viinaa eikä siltikään meinaa nousta päähän. Samalla jotkut juo illan aikana 3 senttiä punaviintä ja konttaa lattialla
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Kommentit (46)
Olisin kahdesta lasista viiniä humaltunut. En kännissä, räkäposkella, humalassa tai konttaamassa, mutta kyllä kaksi lasia tuntuisi humaltumisena. Juon vähän ja harvoin.
Ei tuo taida selittyä pelkästään sillä ettei ota alkoholia kuin kerran kahteen vuoteen. Itse en koskaan ole humaltunut helposti, en edes teininä kun olin normaali hoikka teini ja aloittelin alkoholin kanssa kokeiluja. Kaverit konttasivat jo lattialla kun itse olin vielä ihan normaalissa kunnossa.
Kyllä te mammat ootte vaan niin paljon parempia ihmisiä kun humallutte jo yhdestä lasista kuin me jotka vetää koko viinipullon eikä tunnu missään..
Kyllä te mammat ootte vaan niin paljon parempia ihmisiä kun humallutte jo yhdestä lasista kuin me jotka vetää koko viinipullon eikä tunnu missään..
Ainakin varmaan he, jotka eivät ole ruokailleet, ovat erittäin väsyneitä vaikkapa lastenhoidon ja työelämän yhdistämisestä, eivät yleensä käytä alkoholia tai mitään päihteitä, sairastavat tietämättään diabetestä, ovat joillakin lääkekuureilla jonkin sairauden takia tai vaikka aivoverenkierron häiriö-alttius. Ainahan pitää ottaa huomioon myös ilkivalta eli lasiin oli lisätty jotain muutakin.
Eikös juuri suuri alkoholin sieto, että pystyy juomaan toiset pöydän alle, johda tai ole suorastaan merkki alkoholismista.
Ole silti varovainen iltadrinkin kanssa. Olen kuullut leskestä, joka teki juuri noin, koska tuntui niin ikävältä miehen kuoleman jälkeen. Drinkistä tuli mukava olo ja sai nukuttua paremmin. Hänelle kehittyi pahempi alkoholiongelma ja lisäksi hän suri yksin jäämistä.