CSI NY - Mitäs piditte?
Kommentit (14)
Ihan höhlää, että syynä oli muka joku auttamisenhalu...Blääh
Huomasitteko muuten miten eri tyyliset kaikki sisustukset, värimaailmat ym. ovat näissä kolmessa csi:ssa (original, miami ja ny)?! Tässä New Yorkissa on minusta kyllä pelottavin tunnelma jo tämän yhden jakson perusteella.
CSI ap paras.
Kyllähän tuota ny:tä katsoo kuitenkin.
Kärsi tuon katsoa ja varmaan jatkossakin niin teen. Yhden osan perusteella Miami on parempi.
Miamissa on sellainen tahaton huumorimomentti aina mukana, kun Horatio laukoo " viisauksiaan" , ja tästä NY:sta en jaksanut kauheasti innostua. Kyllä se alkuperäinen kaarti on paras! Juonethan niissä on aika samantyyppisiä varmaan kaikissa. :/
Minun mielestäni värimaailma teki siitä ahdistavan ja jotenkin pysähtyneen. Väki jäi vielä ihan vieraaksi, ei mitään henkilökohtaista kontaktia. Kaikenlainen etäisyyden vähentäminen oli teennäistä. Juoni tavanomainen CSI-juoni.
En kyllä ole Miamistakaan ruvennut tykkäämään, alkuperäinen oli minulle se ainoa oikea ilmeisesti.
Miamista en pidä, koska en voi sietää sitä äijää whatshisname siinä, se on ihan kauhea. Mutta Gary...ah!
Henkilöhahmot eivät tulleet henkilökohtaisesti minua lähelle, koskettamaan. Teennäisesti yritettiin tehdä hahmoista ihmillisiä olentoja, mutta jäivät utuisiksi, etäisiksi, kauas horisonttiin, näkymättömiin. Tunnelma oli pelottavan painostava, kuin hierojan kammarissa olisi ollut sadepäivänä.
- DNA vastaavuus löytyi (merkitsevä, mutta tyhjä katse, 1min)
- Aivan, olipa hienoa että keksit ajatella sitä (merkitsevä, tyhjä katse 1min)
(Zoomaus mikroskooppiin, valojen väläytys, jännittävää musiikkia)
Tykkään Gary Sinisestä tosi paljon, ja on mukava nähdä Melina Kanakaredes taas TV:ssä. Tästä tulee varmaan paras näistä kolmesta. Tosin tykkään Miamistakin paljon, koska mielestäni David Caruson roolihahmo on tosi hyvä siinä. Alkuperäinen CSI alkaa jotenkin jo puuduttaa... ehkä se johtuu Sara Sidlen roolihahmosta, joka on ruvennut ärsyttämään tosi paljon.
Vierailija:
Tunnelma oli pelottavan painostava, kuin hierojan kammarissa olisi ollut sadepäivänä.
En oo koskaan aatellu että jonkun mielestä hierojat on pelottavia ...
se on ollut mun suosikki siitä asti kun oli forrest gumpissa ihana luutnantti dan! =)
Mä olin ihan paiseessa/itku kurkussa koko ajan!(siis ma)